- Hálózati / IP kamera
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mesterséges intelligencia topik
- Starlink
- Shell script topik
- Linux Mint
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Netflix
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz
6030D #137216 üzenetére
Való igaz, hogy a külsők önmagukban adják ezzel a színnel, a lájmzöldhöz viszont nem a legtutibb
. Nem baj, a külső fogyóeszköz, de amilyen izgága vagyok, hamarabb fogom csak a próbálgatás kedvéért lecserélni/venni mellé, minthogy elkoptatnám ;-)
(már ki is van nézve egy pár az apróból, 35-ös Schwalbe, tubeless kompatíbel)
Kormány magasságot még nagyon nem érzem, valójában így is 5 centivel a nyereg alatt van a felső fogás, ami nem tűnt mélynek, sem az alsó, de erről majd ha már mentem vele.
(mindig felülről haladok inkább lefelé)
Valaki írta, hogy gravelnél úgyis az alsó a sokat használt. Szóval túl versenyzősre amúgy sem akarom, de a műhelyben ezek nem fognak kiderülni (még görgőn sem igazán, pedig az is ott van, amikor van). Ez igazából egy túrabicikli, nem valódi országúti
Görbe kormányos trekking
A kép lehet torz, mert egyébként relatíve rövid, és M-es a váz. Asszem 54 cm a vízszintes felsőcső. Ráülve (pár kört mentem már az udvarban, de akkor gyakorlatilag nem volt még fékem) nem tűnt úgy, hogy mellélőttem volna méretben, ha valami van, azt +/- 10 mm-rel lehet korrigálni a stucninál, de simán lehet, hogy ez a 100-as marad. Én a gyártó ajánlását néztem elsősorban, meg abból indultam ki, hogy a 620-as TT-jű montimra próbáltam már koskormányt tenni, és DURVÁN hosszúnak éreztem (65-ös stucnival is). 180 cm-ig ajánlják az M-est, én pont annyi vagyok, és 178-tól fölfele az L-est.a vicces rész: felnin mérve a Sch Landcruisereim 44-45 mm szélesek, 47-es létükre. Ezek a Little Big Benek 40-esek, mérve is, de ezek alapján, és szemre a Landcruiserek is elférnének
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
trialboj #137224 üzenetére
nem válasz, csak elmondom, hogy én nemrég leszereltem a lockout kart. Márhogy a bowdenjét. Pedig biztosra vettem, hogy merevvillás srácként nekem az nagyon alap, hogy kell, aztán párszor próbálgattam, mondom emiatt én nem kacskaringóztatok ott még egy drótot
Jó, kiállva, felfelé tényleg pumpál... de azt elviselem.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
trialboj #137249 üzenetére
kevésbé félrevezető, ha a féktestet a féktestre, a váltót pedig a váltóra használod
(féktest = amiben a fékbetétek vannak, és ami a kormányon van, az a váltókar)
Csak azért írom, mert ha jól emlékszem, következetesen így írtad máskor is.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
ZolkoW #137207 üzenetére
kemény 500 méteres mini próbakör: újra kell tanulni biciklizni ezzel a kormánnyal
Az első tárcsám nekem is új, és valahogy nekem enyhe lejtőn/síkon sosem akar bekopni, mindig kell az első igazi lejtő.. (majd egyformásítom, de olyan ijesztően törékenynek tűnt az első, ahogy felraktam, hogy megvárom, hogy szerepel, mielőtt lecserélem hátul is. Egyébként a fékerő már biztató, de még mindig félek ránézve)
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
-
ZolkoW
őstag
válasz
Hasaggymeg #137301 üzenetére
én az érdesített fémre szavaznék, az örökös.
az előző XT mintha olyan lett volna, de a Shimanót nem igazán követem egy ideje
A microspline (vagy milyen) kazettacsatlakozással szerintem több vásárlót vesztettek, mint amennyi hasznot hozhat az, hogy ha már egyszer valaki átállt, akkor muszáj Sh cuccokat vennie. Na jó, ez valszeg hülyeség, 90% egyben vesz bringát, akkor meg adott a rendszer. De akkor is egy szimpatikus húzás lett volna az XD-t adoptálni, csak gondolom esetleg pénz IS, de büszkeség meg főlegBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
xy.zsolt #137323 üzenetére
szerintem is számít(hat), ne ezen múljon. én autósként inkább örülök,hogy egyre többen villognak nappal is.
lazán kapcsolódik, de azért hasonló téma: akik az autójukon egyből lekapcsolják a tompítottat,amint a faluba érnek, azok nem értették meg az egész lényegét, és ezek szerint sosem tűnt fel nekik,mennyivel jobban és messzebbről látszik egy kivilágított autó. Meg arról egyből látom,hogy részt vesz-e a közlekedésben, vagy csak parkol. Pedig aztán nem csak szürke autó létezik.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
Janaboy #137500 üzenetére
Menő váz!
ahogy a többiek mondták, de képről én nagyon picit előre dőlőnek látom, lehet hogy csal.. mindenesetre nálam nagyon apró eltérések is számítanak, lehet hogy 1-2 fok elég.
Azt sem látom jól, hogy milyen a befogója, de ha 1 csavaros, ahogy sejtem, akkor sajnos lehet, hogy épp két fokozat között lenne a jó, én mindig azokat a nyeregcsöveket keresem, amiknek fokozatmentes az állításuk, és lehetőleg egyszerű (persze költekezni ráér az ember akkor, ha már mindent kipróbált)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
FireKeeper #137526 üzenetére
nekem kínai van a montiban az összetekerősből, tök jól működik. a csapágy azóta telement sárral, de ennyi pénzért... természetesen csapágyakat cseréltem csak, ház maradt.
a London Road (meg az SL) nincs a gravelek között, de kicis különbség van csak geóban, nem is értem, miért veszik külön. A Silexnek olyan toronymagas a fejcsöve, hogy még nekem is sokk
. De ha csak a pressfit zavar, szerintem amiatt ne zárd ki. Ja, a Londont azért kezdtem írni, mert az is gyorszáras, de úgy tapasztalom, a pontosabb fajtából, szerintem nem vész. Na majd a következő lesz átütős ;-)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
FireKeeper #137529 üzenetére
igen, nagy választék nincs. komplett bringából még csak-csak. Nemrég olvastam Neuzer tesztet, ők nem tudom, vázként árulják-e.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
FireKeeper #137531 üzenetére
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Én továbbra is azt venném, amit vettem
Csak kérdés volt a külön váz, itthon, mondom a Neuzertől HÁTHA.
Ha negyed millám lett volna vázra, meg még a méretben is biztos lettem volna, akkor titánt vettem volna ugyanonnanValaki írta régebben, hogy a Decában sem zárkóztak el teljesen a külön váz eladásától, de valószínűleg külön procedúra. A Kona gravel vázat kérdeztem a Biciklikknél, ott csak egyben adják..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
Hasaggymeg #137545 üzenetére
-jól néz ki
-jó súlyban van
-ruganyos
-menő
-a jól néz ki már volt?
-ja, és az alunál viszont keményebb anyag, ami nem tudom, érvényesül-e a gyakorlatban, pl. egy alu is elég sok gyorszár-nyitogatást elbír ;) Bennem a karbon bringák nem ébresztenek birtoklási vágyat, vagyis csak másodlagosan, mert tudom, hogy jók. az acélokat is bírom, kinézetre, csak azok nehezek, és rozsdásodnakBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
Tomi_Sci #137547 üzenetére
Egyedül Bontrager kombó érzékelővel próbáltam, ami ezt produkálja azóta is.
Van most kölcsön egy BTWIN páros, azok meg baromi sokat késnek. Megállok, és 5+ másodpercig még kint van a sebesség, meg a fordulat is. Nem is értem... még csak rövidet mentem velük, egy cimbié, aki akar venni computert, és a kérésére tesztelem
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
Hasaggymeg #137533 üzenetére
Azt hiszem, én is ez alapján a videó alapján csináltam
A fehérhez annyit, hogy ha az is a szokásos fajta szivacsból van, akkor az tényleg már attól is szürke lesz, ha ránézel. De biztos vannak tutibb anyagok, amik nem annyira kényesek, és nem gyűjtik olyan mértékben a szutykot magukba. Én még azt sem tudom, a következő kormányom végleges lesz-e, szóval még nem cifrázomBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
Tomi_Sci #137560 üzenetére
a kombival is jó egy darabig a párosítás után, de a sebesség aztán leáll, pontosabban szerintem átáll gps alapúra, és a gps kikapcsolása sem segített. (görgőn próbáltam először, de kint sem jó) Talán javítják, talán nem, lehet, hogy más érzékelővel, vagy másik Brytonnal jó lenne...
Kormány végébe egyébként ez nekem nagyon beválni látszik: dugasz
Mondom én, aki már életében három kormányszalagot is feltekert...Mindenesetre azóta már vettem a montira is, ahhoz is passzol, és stabil.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
FireKeeper #137643 üzenetére
én még csak képen láttam, de többször láttam gnómnak, mint nem gnómnak - ebben szerepe lehet annak is, hogy gondolom ennél a váznál is nő a fejcső mérete a vázmérettel, a kisebbek jobban néznek ki.. Első kormánybeállításom -szerintem átlagos fejcsőhosszáságú a bringa- nekem olyan volt, hogy nekem még szokatlanul mély, miközben a rendes outisok esetén kb ott van a felső fogás, ahol nekem most az alsó
A Silexnél viszont kb. nem is tudnám ennél lejjebb tenni a stucnit, igaz, hogy most felfelé áll, az is sokat emel.
Majd szép fokozatosan.... de fizetésnap lévén azért most rendeltem egy pár Sportcontactot, 37-esbenBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Nahát, nem is tudtam, hogy létezik ilyen: Sunrace 10-42 meg 10-46 sor XD csatlakozással
Nincs kép, de rákerestem, és más források szerint is létezik
Más kérdés, hogy ezt még mindig drágállom, mondjuk 20 körül már csábítóbb lenne.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
ZolkoW
őstag
válasz
FireKeeper #137656 üzenetére
CX vázakat néztél? Valójában nem látom túl élesnek a határvonalat, bár 1-2 méretben eltérnek, asszem a gravelnek nagyobb a csapágyesése (ez tényleg számíthat), kicsit hosszabb a láncvilla (ez szerintem kevésbé), magasabb a fejcső (ez egyik irányba könnyen korrigálható).
P L A N E T - X ;)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
6030D #137658 üzenetére
Az oválról már írtam a véleményem, viszont a fogszámos dologgal nem értek egyet, szerintem épp a másik irányba változtat. Tehát 32-es ovál tányért nehezebb lesz tekerni, mint egy 32-es kört, persze ez nem hiba, hanem ez a cél
Attól még a holtpontokon segít, az erős szakaszon meg jobban kihasználja az izmot..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
Hasaggymeg #137663 üzenetére
nna, ez ugyanannyi, ha 32/10, és 90-es pedálcsapással pörgeted - és ha nem számoltam el.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
ivana #137668 üzenetére
Jó, [ez] meg épp rejtett bowdenezésű, de hát semmi sincs ingyen
Ja, még a témához, hogy nézegettem az apróból, meg innen-onnan 29er vázakat is pici, jellemzően S-es méretben, pl. volt egy Trek FX-2 disk, aminek kísértetiesen sok geó adata megegyezett a végül vásárolt P-X vázéval, csak hát győzött az, hogy inkább legyen, ami tényleg arra is való. Meg az komplett bicóként volt hirdetve, nekem majdnem minden volt már hozzá addigra (jó, erről annyit, hogy igaz,hogy ki tudtam már próbálni, de az arra volt jó, hogy már tudom, hogy miből kell mégiscsak újat vennem... kormány, fékek, kerék kicsit később, stb..)
Láttam pedig egész pofás monster graveleket is, mondjuk a monti vázaknál nagyon sok nyeregcső lóg ki, ha olyan hosszúságút választok, ami nem egyenes, hanem koskormánnyal jó.szerk: az FX-2, meg a tesói nem 29er, hanem városi cirkáló, gyárilag merevvillával, de épp ezért jött szóba.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
gabro0 #137687 üzenetére
én is inkább a bőre szavazok. Aztán lehet, hogy egy év múlva máshogy látom majd, de eddig abból volt inkább gondom, ha szorított, vagy vékony zoknival épp jó, vastagabbal meg már zsibbaszt.. Egyébként nekem lehet valami a vérkeringésemmel, mármint nincs még megedződve (remélem csak ez), mert azt vettem észre, hogy taposópedállal is tud zsibbadni a lábfejem, futócipőben. Na mindegy, +1 a kényelmesre, túrázók is azt mondják, hogy dagad a láb a sok menéstől, hátha itt is érvényes ez.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
gabro0 #137704 üzenetére
több márkának van széles és normál szabású modellje ugyanabból, meg cipőnél is szerintem hosszabb távon (esetleg hónapok) derül ki, hogy megvan-e a tökéletes, vagy sem.
A mostani Gaerném műbőr, de az is tágul, alakul szép lassan, egyre jobban felveszi a lábam alakját.más: nem győzöm eleget hangsúlyozni,mekkora királyságnak tartom az adapterezhető agyakat! :)
Jó, ez is csak szűk keretek közt működik, de az nekem épp elég. vettem 142-es átütőset, hogy befűzetem valami fain szélesebb felnivel a mtb-ba, erre jön az akció a Stans gravel felnire.. hát mégis arra lesz inkább,csak kell vennem adaptert gyorszárhoz. ha bírja a kerék,akkor sanszos,hogy egynél több vázat is kiszolgál majd :)[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
ZolkoW #137707 üzenetére
lejárt az idő, pár napja volt téma az "iparis" agyak csapágyának állíthatósága... nos, ez az egy pár Novatec agyam van, ez úgy nézem, máshogy működik, mint a Fulcrum. Mondjuk hátul eleve kettőnél több csapágy van, tehát ha jobban belegondolok, csak a szélsőket lehetne megszorítani, de ennél eléggé meg volt tépve a tengely és az a fekete anya, amiből arra következtetek, hogy nem állítódik általa a csapágyhézag, hanem mindegyik oldalon a belső gyűrűn ül fel. Van is belül egy másik üreges tengely, 12-es belső átmérővel.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
flash- #137725 üzenetére
A keringés részéhez egyáltalán nem értek, de a pörgetés maga szokható, erre elég jó péda vagyok
. És nyilván lehet befolyásolni fizikai dolgokkal, pl. olyan sort választasz, meg olyan fokozatban tekersz, hajtókarhossz is számít..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
jjeahh #137754 üzenetére
nekem ilyen gondok sosem voltak kulaccsal, mármint a nyitás körül, talán még a gumis Elite igényli a legtöbb odafigyelést. Az meg nem zár tökéletesen, mert van egy kis szellőzője.. Azért is cseréltem műanyagra a kulacstartóimat, hogy ne karmolják össze a kulacsokat, mert az alu tartóim nem csak megkarcolták, hanem szürkés-feketés csíkokat is húztak rájuk.
Nem is árulnak már olyan kulacsot, ami nekem van BBB-ből, pedig elég jól bírják: kupakosBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
jjeahh #137774 üzenetére
Munkatársam vett valami előre töltött belsőt, aztán a másik mondta, hogy nem működött, de valószínűleg azért, mert nem úgy használta, ahogy kellett volna - állítólag annál meg kellett volna várni, míg megköt a trutyi, csak aztán folytatni az utat. (ez elég komolytalanul hangzik)
Nem tudom, de nagyon remélem, hogy a Joe's is jó lesz, mert ha nem is holnap, de valamikor betöltöm az elsőbe. Szombaton verseny, nem azon akarom tesztelni
Hátsó TL-ready külsőm pedig még nincs, mert nem volt készleten olyan, amit szerettem volna.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Érdekesség: Microshift 1x9 groupset - jó, nem tudom, milyen minőség, valószínűleg alsóközép-, de 40e + szállításért 11-42 rendszer, hajtókar és lánckerék még kell hozzá.
Finom lépcsők nem lesznek... mondjuk ennyiért vettem az 1x11-emet használtan...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
ZolkoW
őstag
válasz
ivana #137789 üzenetére
Azért ajánlottam a másodikat, az Mitas. CST-vel meg Kendáccsal volt még tapasztalatom, a Kenda nem tűnt sz*rnak, 26-os aszfaltgumi volt. A CST-nek elég fura az anyaga, mintha inkább valahol a gumi és a műanyag között volna, de egy-két mintából nem akarok általánosítani.
(#137782) flash- : konkrétan navigálásra gondolsz? akkor nem tudom
Ha csak térképes böngészésről van szó, akkor én a TUHU térképet használom, van útmutató is a beizzításhoz, le kell tölteni párszáz megát, és az egész ország benne van legalsó szintig.
(valódi útvonaltervezést úgy tudom, csak online kapcsolattal tud)(#137781) FireKeeper : emlékeztem, hogy valaki már a decás bringáknál is dícsérte, meg a bike24-en még nem nagyon találkoztam kifejezetten gagyi dolgokkal. Jó, aztán láttam, hogy 60 ezresért viszont 12 sebességes Sunrace upgrade kit van, lánccal, ami ha nem is a csúcs, de kb felső-közép kategória lehet. Viszont a 40 és a 60 között is van 20e
(#137777) Predator2 : a helyedben én apróból próbálnék vadászni valami váltót, de 8-as-9-es alatt már ott se nagyon látni. Pl. nekem is áll a pincében egy 6-os "Shimano SIS" váltó, talán karral együtt, lehet, hogy még az is előrelépés, nem ismerem a tiedet. Ha a közeledben van valakinek efféle, azzal lehet tenni egy próbát, végső elkeseredésben KERESEK típusú hirdetés
/de ha itt laknál Szfvár közelében, ingyen hozzád vágnám/. Szoktak lenni "garázssöprés" jellegű hirdetések is, keress bármilyen 6-os váltószettet, ott még előfordulhatnak.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
FireKeeper #137799 üzenetére
ez menő lett, nekem kicsit túl retró a váz, de szép!
még (#137777) Predator2 -nek: juteszembe arról a fajta papucsról, hogy egy csapásra megoldódik minden gondod, ha átalakítod egysebességesre!
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
FireKeeper #137803 üzenetére
hülyén veszi ki magát, hogy országúti témában okoskodok
, de az 55 az gondolom a nyeregcső hossza, szerintem az inkább az én méretem lehet, 180 centi vagyok.
Az enyémnek ejtett felsőcsöve van, és úgy 51, asszem. a TT pedig 540mm.
És bár még csak 40 igazi km-t mentem vele, de úgy érzem, nagyon nem lőhettem mellé, esetleg a 100-as helyett egy 90-es stucnit is kipróbálok majd.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
FireKeeper #137806 üzenetére
...a fejemben volt csak meg a mondat másik fele, hogy ezeknél a régieknél nagyjából meg szokott ugye egyezni a felsőcsőhossz is ezzel, és az akkor még hosszabb is az enyémnél, szóval nem csodálom,ha hosszúnak érzed.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
trialboj #137814 üzenetére
Én úgy értelmezem, amiket írsz, hogy azt folyadék nélküli használatra értik.
Mert az UST az még a tejes rendszerek elterjedése előtti dolog, olyan, mint az autóknál. Azt nem tudom (meg az előbbinek sem néztem külön utána, lehet hogy rosszul emlékszem), hogy jelent-e ez olyat, hogy mondjuk minden külsőt nehezebb lesz rá felimádkozni, a passzosabb perem miatt... de szerintem ott inkább a külső az, ami speckó, hiszen tömítenie kell.
Csak azért nem írtam már tegnap, hogy épp az ebike-on akadtam a Joe's cuccok között olyanra, ami direkt NEM TLR kerékhez van kitalálva, mert láttam, hogy már rá vagy kattanva az átalakításra
. Nem néztem utána ennek sem, gondolom más a tej. Én inkább a TL ready változatot vettem, mert a felnik tudják. (öö...vagy csak álmodtam?
)
Arról már nem tudom, volt-e diskurzus, hogy a küllőhosszok jók lesznek-e. Azért felnik között vannak különbségek, szóval az lehet, hogy nem olyan egyszerű. Igaz, hogy egy marék ezüst színű rozsdamentes síma egyenes küllő nem akkora tétel.. 64 db fekete húzott az már 20e fölött van inkább.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
Napfénysüti #137818 üzenetére
meg ez a 3-5 év gondolom úgy érvényes, hogy évi 20000 km-rel edzel+versenyzel, akkor ez nálam máris kitolódik 30-50 évre
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
trialboj #137823 üzenetére
Ilyen, amikor kiragadod a szövegkörnyezetből a részletet ;-)
Ami nekem is új (mondom, igazából sosem ástam bele magam, ennek az UST dolognak a fénykorában sem), hogy van az UST, ami airtight folyadék nélkül is, és az UST-ready, ami folyadékot igényel, de pontosabb a pereme, ezért kevesebb lötyi kell, és nem is fog lefordulni, mert pontosabb. Pontosabb = se nem túl tág, ami előidézheti hogy lefordul, se nem túl szoros, hogy ne tudd felrakni targonca nélkül.
Ez volt az én értelmezésem.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
Dilikutya #137817 üzenetére
+még annyi a kerék kiszedéshez, hogy hidrós tárcsánál nehogy behúzd a fékkart, amíg nincs benn a kerék
(szálltáshoz érdemes is beletenni a hozzá adott kis műanyag lapkákat a pofák közé)
De egyébként mégkevesebb teendő van, mint V féknél, hiszen azt gumimérettől függően ki kell akasztani, itt meg simán kijön a kerék.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
IMIIKE1998 #137908 üzenetére
Én amúgy nem hiszek abban,hogy minden nyeregnek pontosan vízszintben kell állnia, de hátrafelé nem szoktam dönteni,max picit előre.
Ha tényleg hosszú a váz,akkor is úgy látom,van még egy kis játéktér a rövidítéshez, hogy kipróbáld úgy is. Nyereg előbbre, rövidebb stucni.. aztán tesztelném, mert ha az már jónak tűnik, bátrabban lehet kisebb vázat venni.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Vértesboglár, MTB piknik: nagyon tuti kis verseny volt, de még az aznap délutáni esküvőt nyögöm :D
20-as távon mertem csak indulni,az 50 nekem amúgy is hosszú.. Végigmentem,amennyire tőlem telt, "iparkodva", a gyorsak már nyilván egyből elhúztak, de egész sokat előztem, engem csak 1-2 ember. A pálya nagyon tetszett, de kell egy fotokromatikus szemüveg.. a sötét erdei lejtőkön jobban is ereszthettem volna,ha látok - és mint tudjuk,a lejtő = ingyen sebesség :)
Volt egy hosszú meredekebb kaptató az elején, többen leszálltak tolni, én meg 3-mal nyeregben mentem fel, előzni nem volt hely. azt hittem,eldőlök,de nem. ha annyi plusz energiám lett volna, szólok,hogy mennék, de inkább így "pihentem" kicsit. A 28:42 szépen ki volt használva. ahogy a legvégén a 28:10 is, van egy 2.5 km-es enyhe lejtős nyílt mezei csapatás, ott 35-37 körül mentem végig a célig, sehol senki az egész szakaszon, de tekertem mint állat, hogy ott már nehogy megelőzzenek, egy lányt még utol is értem a cél elött 100 m-re, nem tudom,hogy jött ki úgy,hogy ő sokkal előrébb volt, de ott már lassan ment, én meg elcsörtettem mellette még mindig 30 körül. Fáradt hosszútávos nem lehetett még akkor, fáradt rövidtávos meg hogy volt annyival előrébb?
Technika:
A 2 kulacs azért csak kellett.. meg valami nagyon apró hátizsákot mégis kell szerezzek, én amúgy szemüveget hordok, de nyáron, meg főleg bringázáshoz gyakran van kontaktlencse, és olyankor biztonságosabban érzem magam,ha a szemüveg is ott van, ha valami miatt gond lenne a lencsével (mondjuk végül most sem vittem a szemüveget, de azért elő tud fordulni,hogy belemegy valami a szemembe, vagy csak figyelmetlenség,és kidörzsölöm belőle)
Az új Racing Ray mintája szerintem zseniális, de nem figyeltem eléggé, és a közepes változatot vettem meg, ami 910g. Gyerekek, képben kell lenni, mit veszel! :D Az evo lett volna a könnyű. Mondjuk tubeless ready, de így akkor lehet,hogy nem tejezem össze.
Ez elsőkerék-specifikus gumi, egyebként szerintem jól működhetne hátul is, de ha azt mondják,oda más való,hát biztos igazuk van, és az mégjobb.
A latex belsők eddig bírják,pedig vagy 3x cseréltem már külsőt, nó defekt, igaz, km-ben is nálam ez csak 100-150 lehetett max.
Defektet javító bringást tegnap is láttam :/
meg olyat,aki fatbike-ot pumpált minipumpával.
Felforrósodva az XT tárcsának is nagy a hangja a gyári fémes betéttel, de most, hogy vége a versenynek, már be merem rakni kilróbálni a kínai gyantásakat ;)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
ivana #137991 üzenetére
ja,azt meg lehet próbálni, torxból ráadásul sűrűbb a méretválaszték, és eleve kuposak szoktak lenni. pont ilyen bilincset vettem kékben, meg is lepődtem az alu csavaron.
tegnap fotóztam vagy kettőt, az egyik ez a Csepel egysebi (50es távon volt SS kategória hirdetve, 2 indulóról tudok)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz
bringasisti #138003 üzenetére
de ha egyszer még menthető is lehet, akkor kár nekiugrani fúróval.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Filmvilág
- iPhone topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- BestBuy topik
- Elektromos cigaretta 🔞
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...