-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Xantomas
őstag
Igen, az volt rajta akkor is. Ami változott a tegnapi állapothoz képest, az a gumi forgásiránya, és a pedálok. Plusz rátettem a matricát, amin a váz származási helye, anyaga, és a gyártási technológia, valamint amin a vázméret van.
Letöltések alapján van nézettsége, van aki érdeklődik is, van aki pofátlan alacsony áron venné meg postafordultával (30E Ft, mert hogy "nem tudhatja milyen állapotban van). A vele való levelezést inkább nem másolom be, de a mai nap az volt az egyetlen dolog, ami mosolyt tudott csalni az arcomra.
Van aki két hét múlva vinné, és egy ismerős aki a felesége rábólintására vár, de a korábbi PH-s tapasztalatok alapján ezeket nem tartom komoly vevőnek.De ha tudtok rá vevőt, és nem akar nagyon sokat alkudni (amit eleve belekalkuláltam az árba, hogy kb nullszaldósra jöjjön ki a dolog) ne habozzatok.
Illetve még érdekelne a véleményetek az áráról, hogy soknak, kevésnek, vagy reálisnak tartjátok.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Ariadne
őstag
Az én trackem szerint 741 m szint és 44 km, viszont vannak benne furcsa részek, pl. állítólag az Árpád-kilátó környékén is jártunk, de úgy, hogy folyamatos út nem vezet oda.
ludsimon: Örülök, hogy végre te is kitörtél a téli tespedésből meg kockulásból, hajrá, csak így tovább, a Scott is biztos örült a sétának. De azért ugye jössz majd terepre is?
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
amargo
addikt
A teljes összeg ~$40.. De két csomagba küldik, csak azt nem tudom mit melyikbe, mert azt nem jelezték most.. lehet 2x elküldik ugyanazt. A másik, hogy trackingnumbert is adtak hozzá.. pedig ilyenkor nem szoktak.
A kép meg halálos!
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Én már olvastam, hallottam annyi szabályt, hogy hiszem, ha látom. Persze vámon nézték már át $100 cuccomat és nem kellett semmit fizetnem..
tekeyagd: Pedig az egész csomag mizéria már önmagában is vicces Kíváncsi vagyok mi lesz a vége..
PindurAnna: Szerintem a KRESZ nem csoportokra van megfogalmazva, hanem egyénekre, azaz autóval autópályán nekem is ki kell lennem világítva. Hiába haladok sorba. Ettől még gondolom nem kukacoskodnak ilyenen a rendőrei, legalább is remélem, de jobb tisztában lenni vele.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
-=Vacsek=-
senior tag
képről jutott eszembe van pár szép esés
-
Olcsi
senior tag
Köszönöm a jó tanácsokat, még körülnézek!
Most abban gondolkozom,hogy szép lassan építek egy cross trekking jellegű bringat...az új sokba kerül, igy meg szép lassan lesz egy olyan, amilyet én akarok, és tutira nem zsákbamacska. Mert az olcsóbb új bringák nem túl jol felszereltek, szerintem. Mit gondoltok? Ami az építésben talan nagyobb költség az esetleg a váz, meg a kerék, esetleg teleszkóp. Nyilvan használati cél kérdése: nekem az a fontos, hogy megbízható legyen, ne essen szét, és hosszabb,aszfaltos túrákat élvezet legyen vele megtenni! Szerintetek? -
amargo
addikt
Kíváncsi lennék azokra a csoda kerekekre, ha lehet
rii: 1x kellett tolnom 1km bringát.. szar érzés volt.
rétisün:
android sports tracker, de ez nem a nokiás verzió.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
rétisün
veterán
ööö....izé....azt azért nem kéne
de momentán tényleg nem tervezek semmit változtatni a bringákon, max. annyi, hogy visszarakom a conti sportcontactot a dolgozóbajárósra, ha az is számít.
(#2546) Ariadne: fogadunk? melyik alkatrész számít, vagy értékhatár, vagy mi legyen?
mert azért azt ne várja senki, hogy emiatt nem fogok mondjuk láncot vagy gumit cserélni(#2548) venember83: nem hinném, hogy Bon3ss ilyenre gondolt, amikor felajánlotta...
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Teasüti
nagyúr
Milyen speciális mosószer?
Én nem látok a címkén semmi különöset, bár igaz, nem is ismerem ezeket a piktogrammokat.
(a 40°C-ot és a vasalót még felismerem )
Áthúzott háromszög, áthúzott kör, áthúzott négyzet, benne körrel. Mi vagyok én, mosómaci?Bon3ss: ha jól láttam, legutóbb a Krisztina téri spártól mentetek. Nekem az elég nagy kitérő, lévén Búza tér közelében lakom. Inkább vhol a belvárosban csatlakoznék.
szerk: jött egy gondolatom, miszerint volt már valaha vki olyan elvetemült, h egy fully-ra felrakott egy teleszkópos nyeregcsövet és/vagy rugós nyerget és teleszkópos stucnit?
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Ha megvédjük a víztől, akkor miért akarjuk vízzel kimosni?
Ez amúgy nem tűnik mosószernek.Szvsz folyékony fajta jó kell, h legyen.
Elég kicsi amúgy is ez a lélegző képesség. Próbálj meg átfúni az anyagon, jó nagy nyomás kell hozzá! Nehéz elképzelni, h ez szellőzne légköri nyomáson. A menetszél meg nem hinném, h akkora nyomáskülönbséget okozna, h kihúzza a dzsekiből a levegőt.
De majd kíváncsi leszek még én erre.szerk: na jó, ha nem nézzük olyan szigorúan a marketing bullshit-et, akkor jobban szellőzik, mint a kínai széldzseki, gumírozott membránnal. Ez a paraméter nagyobb nullánál, tehát légáteresztő.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Hát érzésre ugyanolyan nehéz átfújni rajta a belső oldalon is.
Az számomra egy műszaki csodával érne fel, ha az egyik irányba kisebb lenne az ellenállása a levegővel szemben, mint a másikban. Ez nem visszacsapó szelep.
De most már csak kíváncsiságból is jó lenne rámérni műszerrel is.
Hmm, de amúgy is, dzsekinek vettem, nem második bőrnek. Dzsekinek tökéletes lesz.szerk: már várom majd az intelligens ruhákat. Csak egy 50 év még...
Esetleg nem sértődnék meg, ha Crysis-szerű ruhát hordhatnék majd pár évtized múlva.[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
Nem a Suzukiba tett kár került sokba, hanem a bicikliben. Acélvázas 28-as bicikli első kerék+ villa. fiatal voltam és száguldoztam, éjszaka kivilágítatlanul. Azóta szigorúan csak világítással közlekedek.
Egyébként vicces volt a rendőr arca, amikor megmutattam a helyszínelésen, hogy hol értem talajt, az ütközés után. Miután a tanuk megerősítették, lemérték, 3,5m. A Suzuki 12cm-es féknyomot hagyott laza talajon.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
KrAt
veterán
A régi gumi 50-559 méretű (azaz 2056 mm kerületű), az új 37-559 (azaz 1987 mm kerületű), azaz 3,3% a difi.
Az órán kb 24-es átlagot mértem, ahhoz képest a 22,6 az 5,86%-os difi, sokkal több Nem mintha olyan fontos lenne, csak érdekelne, miért pontatlan..
Ahogy néztem, a SportyPal az olyan 80-90m-ként jegyzi a pontot, míg a computer meg ugye kerékfordulatonként.. Lehet, ez adja az eltérést..
No mindegy, majd beállítom rendesen a kompjúútert, aztán az is pontos lesz
szerk:
whiskey: a sportypal is tudja az auto start-stop-ot, de valszeg az általad említett levágások miatt lesz ez (amúgy megnéztem extrém nagyításban, és valóban igaz, amit mondtál, kombinálva a fent említett ~80 méteres rögzítési pontokkal )[ Szerkesztve ]
-
whiskey
tag
Igen...
Szoftver kérdése az egész, de sajna a SportyPal nem a mozgás átlagsebességét írja, tisztán a teljes út átlagát számolja. Így hiába kapcsolom ki vagy állítom meg pillanat állj-al, a web-es felületen akkor is az indulási és célba érési időre számolt átlagot írja kiTeasüti:
Ezt írtam én is, ha nem is ezekkel a szavakkal, hogy az óra tudja, de a SportyPal nem ... -
dqdb
nagyúr
Ha nem akarod a bringádat sokat cipelni, akkor a Királyrét-Verőce útvonalon ne a piroson menjél le. Felfelé pedig főleg ne erre gyere A szint ugyan nem vészes (GPS 74 méterrel többet mért, de a valóság a hepehupás terep miatt még annál is jóval több lehetett), de a turistaút minősége, illetve sok helyen a minőség és a karbantartás teljes hiánya, jól kifárasztott. A sok terepakadály miatt most egy jó ideig nem vágyok a Börzsönybe
amargo: ha ez visszatérő rendezvény lesz, akkor szerintem jövőre ne a ballagás napjára szervezzétek meg, Vác környékén a bringautak teljesen kihaltak voltak. Ja, és grat hozzá, nem lehetett kis munka összehozni. Ja, és grat a dupla pólóhoz, nem lehetett kis munka egész nap nem észrevenni
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
sanzi89
addikt
Nem feltétlen kell sokat költeni. Én direkt úgy kerestem telefont, hogy már terveztem az ilyen célzatú használatát. Így lett az E52. Majdnem 4 órát futott a Sportypal, de egy csíkot nem ment le az aksijelző. Igaz valamiért lefagyott, de ez is orvosolva lett egy másik programmal. Plusz Garmin XT-re felmegy a turistautak.hu térképe, de a beépített GPS programban (nem tudom milyen adatbázisra épül) sokkal több földút van jelezve, mint a fent említett honlap térképén. Egyedül a bringára való rögzítés a gond, de lehet nem is baj, ha nincs ennyire elől, végig tűzne rá a nap, meg nem tudom mit szólna egy esetleges eséshez.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
venember83
nagyúr
Az egy számjegyű kilóhoz valószínűleg a szkandium már kevés, és karbonváz kötelező.
Nem, több megoldás is van. Könnyebb fékrendszer, könnyebb hajtómű, esetleg SS, könnyebb kerekek. Persze ennek értelme nincs, de kivitelezhető szkandium vázzal is. A karbon vázak sok esetben nem könnyebbségük miatt jobbak, hanem merevebbek, ahol kell, és rugalmasabbak ott, ahol kell. Pl. egy Speci S-Works alu és műanyag változata között valami húsz gramm a különbség a karbon javára, tehát nyilván nem a könnyebb váz elérése volt a cél a szénszálas verzió tervezésekor.
-
Manitou
addikt
Pedig neked az a váz elég könnyű , az olyan ~1,5 kg körüli váz úgy tudom, arra már lehet építeni egy elég jó súlyban lévő gépet. Iszonyat sokat lehet spórolni sokmindenen. Pedál 600g az horror Platformpedálban is van 250 körüli súlyban lévő igaz az ára nem oké De kerekeken érdemes a legtöbbet könnyíteni, és ott viszonylag olcsón meg is teheti az ember.
Úgy néz ki az új project nekem 10kg körül lesz, igaz pedél nélkül, mert sok helyen anélkül adják meg az ilyen könnyebb bringák súlyát. De a pedál ~300g lesz, Szóval, ha úgy veszük 10,3 lesz pedállal, no carbon( illetve ez csak féligmeddig igaz), no scandium nem is annyira könnyű kerekekkel. Kerekeken tudnék faragni, akkor le tudnám vinni 9.x kg-ra. A régi cuccaimat is elég grammániásként vásárolgattam, így a bringába beépítésre kerülő meglévő megmaradó 10-10+ éves alkatrészek jó szolgálatot tesznek
A hátsóváltó+váltókarok összesen 365g-ot nyomnak csakJa és így majd úgy néz ki össze tudok pakolni egy SS bikeot is, az se lesz éppen nehéz súlyban a ~9,5 kgjával.
Magyarán lesz két bringám aminek az átlagsúlya 9,9kg lesz. Plusz ott az fully AM Stumpjumper gép ami ~11,9kg. A három bringa átlagsúlya lesz ~10,5kg.
Az már nem semmi Ezeket csak úgy érdekességként számolgattam multkorában.
Köszönöm a figyelmet, leültem[ Szerkesztve ]
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Politika
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Gaming notebook topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Futás, futópályák
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs