-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
Ilyet én még nem láttam!
2 hónapja szenved a Cateye Velo 8-as km órám, egyszer mér rendesen, utána csak 0-t mutat. Most végleg mecsődölt, ráadásul sikerült azt is kiderítenem, hogy maga a computer hátoldalán lévő érintkező GOMBOK romlottak el!! Befújtam kontakt spray-el, így se működik!
Sajnos ez elhalálozott, pedig olyan jó volt, tetszett az egyszerűsége.
undefined
-
ludsimon
veterán
fejlemények.
sikerült szétkapnom az egészet, (még jó, hogy műszaki beállítottságú vagyok
) és az alaplapig jutottam, csutkára szétkaptam.
Kiderült, hogy beleprogramozták, hogy elromoljon, mert nem érintkezési hiba.
Na az szép.
SOHA TÖBBET CATEYE!undefined
-
ludsimon
veterán
Ki is szemeltem a következő computert.
Occó és nem is néz ki rosszul.undefined
-
ludsimon
veterán
Nem teljesen ide való, de nagyon jó akció lett belőle, rendesen visszanyalt a fagyi.
[link]undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz
csabi94 #43374 üzenetére
2 napos. Van egy első verseny, utána pedig a döntő. A két verseny legjobbja állhat dobogóra.
Tehát 1 napos szállást is kell szerezni.Rajkán van a rajt és Lipót a vége. De azt nem tudom, hogy a döntő az visszafelé lesz ugyan az, vagy pedig ugyan ez a pálya. Ezt nem tudom.
Itt van pár kép.
Egyébként érdekes. [link]
2012-es évből se maradt fent semmi infó. Ez elég fura számomra.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
hát gyerekek!
1,5 órája olvasom a magazinokat és számomra az derül ki, hogy menthetetlenül el elektromosítják a kerékpárokat és ezzel az igazi közdelem élménye tűnik el. Minden magazinba bent volt legalább 10 elektromos kerékpár. Szinte már az összes ilyen 'city' kerékpár kínálatban kapható ilyen rásegítéses gép.
Nem baj az mondjuk, legalább több ember fog 'kerékpárra' ülni, de azt viszont sose fogja visszaadni egy ilyen csodabicikli amit saját erővel ér el az ember.Vasinger!:
Köszi!Ez viszont érdekelt nagyon, állítólag sokkal hatékonyabb hajtást tesz lehetővé, mint a lánc. Kipróbálnám olyan 1000 km-es teszt erejéig.
Én is vittem kamerát, meg fényképező volt telefonba, de ennek ellenére tök jó volt a hangulat, elbeszélgettük az időt, meg elnézelődtünk.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz
Manitou #43436 üzenetére
ez szar???? jah, hallottam már vicceket, hogy a Holdon jobb az út meg ilyenek.
DDDDDDDDDDD
Konkrétan ahol nagyon szarok az utak: Csomád-Őrbotyán között hatalmas kráterek.
Őrbottyán után is elég rossz, utána pedig Erdőkertesen még elég durva az út.Én nem nagyon nézegetem, de vannak igen brutális útszakaszok, ahol tényleg nem lehet csak max 40-el menni autóval.
Def26:
Sisakkamerával.
RD32II a neve, de a gyári nagyon ótvar.
Számtalan módosítást hajtottam végre amivel felhúztam GoPro Hero 3 és Contour HD között van.Contour HD ismerősömnek volt 2 db is, mindegyik tönkrement, pedig az se drága, valami 45k 1 db.
GoPro Hero 3 a felsőkategóriát képviseli, A Ferrari szintet. Ára a black versionnak 450 euró, a leggyengébbnek, ami szegényke nagyon buta és nem lehet feltuningolni se a white edition, 250 euró.
Ezt az RD32II-t én anno 33k-ért vettem ingyen postával Hong-Kongból plusz és egyéb költségek nélkül.
Az első kormánybefogója eszméletlen hulladék műanyagból önötték ki.
Csavartam a műanyag menetes csavaron befelé 2-t és el is törött.
Írtam eladónak, küldött egy sokkal jobb felfogatást hozzá.
Sisakra pedig úgy tudtam feltenni (NEM adnak hozzá ilyet), hogy egy lámpának a tépőzáras rögzítőjét tettem a sisakra és erre ment rá a kormányrögzítős megoldás. Nem húz, meg semmi bajom vele, mert a sisak legobb pontján van, középen.Elég kreatívnak kellett lennem, hogy kiötöljem ezt az elsőre nagyon bonyolultnak tűnő sisakrögzítést, de így nem remeg, meg rázkódik, stabil és kibír mindent!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!FIGYELEMFELHÍVÁS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz
---Lasali--- #43477 üzenetére
Való igaz.
rétisün:
"tekert hazafelé, a kerékpárúton értem utol"
Na már rakétahajtást szereltél fel a bringára, hogy a nagy bajnok szki-t utoléred?Hazafelé (Bp felé) én egy 3-as bojt értem utol Fótnál, Neuzerrel voltam, 14 kg, 26"-os.
Kb fele útnál hátranéztem jönnek e, mert azt láttam, hogy nincsenek mögöttem és próbálkoztak, de csak nem sikerült, elvesztek.
Elég megalázó lehetett, ők outival, én meg mtb-al húztam el és azon a 8km-es szakaszon be se értek, utána a városban másfelé fordultak, mert sehol nem láttam őket.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
hú, ne is mondd!!
Van egy szakasz, még szerencsére emelkedős rész, nem is forgalmas, 1 órában max 50 autó megy rajta keresztül, de legalább 15+ éves lehet az az út, úgy néz ki, hogy az valami katasztrofális! Az út közepén kell mennem, mikor meg jön autó vissza a szélére, brutál durva.
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz
lsebestyen #43507 üzenetére
Úgy érted Nagytarcsa-Isaszeg?
Szoktam arra edzeni, közel sem olyan gáz mint az a szakasz.... Legutoljára kedden voltam arra.
A fentebbi szakaszon végig középen lehet csak menni, itt azért oldalt még nem gáz. Az út legszélénél, 5 cm-re a földrésztől.Jó, tényleg nagyon pocsék az az út. Mi több, hulladék.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz
lsebestyen #43512 üzenetére
ezzel nekem csak az a bajom, hogy nem eléggé kínoz.
Fordítva szeretem: több erősebb emelkedő, és utána több gurulás. Én nem szeretem az elnyújtott 2-3%-os felfeléket. Jobban szeretek menni 10-15 percet ennek az útnak a fordítottján, tehát a 8-10%-os emelkedőn aztán picit lasabb gurulás.
Tudom, én szeretem magam kínozni, de hát így fog eredményt hozni.Baltoafarkas:
Végül is csak egy jó 4wd kell és minden út járható.
[link]Teasüti:
Hejj és nem tudsz 90-es avg bpm-en eltekerni a suliig? Enyje!
Én sose izzadok meg.
Na jó, mikor késésben vagyok akkor, de általában mikor időben indulok nem.
Túlöltözöd magad.
Én ilyenkor már a tavaszi vékony szélcsekiben tekerek, nem téli kabátba.
0 C alatt kell téli kabát.szki:
Csak gonoszkodtam (), szép az a versenypulzus ennyi idősen!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
-
ludsimon
veterán
persze, én minden nap csak energiaitalt iszok, ásványvíz formájában.
szki és Teasüti:
Ez a pedálfordulat kérdés fontos egyébként.
Versenyen magasabb pedálfordulaton megyünk, hogy később fáradjon el az izom, viszont ezzel a pulzus meg fog nőni, tehát általában elmondható, hogy aki jobban bírja az érrendszere az magas fordulaton nyomja, hogy később fáradjon el a comb.
Ezért van az, hogy a nagy profi versenyzőket szinte sose látod 90 alatti fordulaton menni tévében, csak mikor kiállnak kattintanak egyet-kettőt lejjebb és akkor megy 60-70 pedálfordulaton, de amint visszaül azonnal pörget 90- felett.Ezért nagyon fontos az alapállóképesség megszerzése, és annak a maximális abszolválása. Nagyobb pedálfordulathoz lassabb fáradás párosul, illetve nagyobb tempó is.
De ugyanakkor kellenek a lassú pedálfordulatos 75-ös edzések is hegyen, anélkül elveszik az ember hegyen.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
undefined
-
ludsimon
veterán
Aztamindenit!!!!!!!!!!!!
Hány évtized kell, hogy ilyen autók járkáljanak az utcán???undefined
-
ludsimon
veterán
válasz
hoffman_ #43845 üzenetére
És a követési távolságod mond csak mire találták ki?
Ha épp valaki mobilozik, vagy a rádiót tekergeti az meg is érdemli, ha beleszalad az előtte menőbe.
Nem kell rámászni a másik seggére és manuálisan is le lehet reagálni egy mezei ABS-es autóval.
Elfogadhatatlan, hogy egyeseknek többet ér az autó karosszériája, mint egy emberi élet.
70 km/h-nál már emberi életekről beszélünk, nem pedig csak egy elesésről.D.Orion:
Volvo rulez.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Lassan tényleg nem vagyunk messze attól, hogy gépek vegyék át az irányítást.
Persze teljesen egyelőre még nem, de nagyon jó a fenti esetekben mikor korrigálni tudja az emberi hibát.Belegondoltam milyen lenne, ha minden autó fel lenne szerelve ilyen eszközökkel.
Gyakorlatilag minimum felére csökkenne a közúti balesetek száma és a halálozás is drasztikusan lecsökkenne.undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
Mondjuk mint város szerintem nincs miért sírnunk.
Van rosszabb is, mint pl a linkelt videón..
undefined
-
ludsimon
veterán
De olyan forgalom van mint az állat. Ezt mondom, hogy Budapest teljesen kerékpárosbarát NYC-hez képest.
Egy tök jó élhető várost lehetne faragni Budapestből, több zöld övezettel, kevesebb sztrádával a belvárosban, több biciklisávval, és ha még visszaadnák a rakpartot a gyalogosoknak, na az már tényleg hatalmas változás lenne.
Na jól van, nem álmodozok. Szép is lenne.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz
Teasüti #43913 üzenetére
Vaterát azonnal felejtsd el!
Best buy:
[link]
[link]
[link]
[link]- annyi hátránnyal rendelkezik, hogy nehéz (kb elemekkel együtt 300-400g
) Nekem ez már bitang nehéz.
Persze egy olyan gagyi Cateyehez viszonyítva, ami 4 db AA elemmel működik, az még talán ennél is nehezebb.
De egy CR2032-eshez viszonyítva nehéz, mert az kb összesen a 2 db 100g.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz
Teasüti #43917 üzenetére
1300 helyett inkább 700-800 lumen, de hidd el! ennél több nem kell biciklire!
Igazából videó sose fogja visszaadni milyen igazából, de talán ezen látszik valami milyen erős egy ilyen. Ez nem pont az, de ugyanakkora driver van benne, illetve ugyanaz a led.
Nyugodtan megrendelted!
Se vám, se áfa nem fogja terhelni a kis csomagodat.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz
Teasüti #43920 üzenetére
Terepen gondoltam azt a 7-800 lument, hogy annál több nem kell egy esti XC-zéshez.
Városba 100 lumen is elég, látni is fogsz vele és látszódni is. Legalsó fokozata azt hiszem 100 lumen.Én anno 300 lumennel Nightrideoltam és az még határeset volt, de elégségesnek mondható lefelé 40 km/h-nál is.
De mindenképp a minimum az 500 lumen ami kell erdőbe szvsz.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz
Teasüti #43922 üzenetére
Ezzel nyugodtan ki lehet menni akármilyen terepre...
Bőven elég lesz bárhová.Ezek a méreg drága 40-50-60k-s árcédulás lámpák abban különböznek, hogy kb 10-20 éve foglalkoznak ezzel a témával, és meg kell fizetni a nevet, márkát.
Ez azért ilyen olcsó, mert kínai és sorozatgyártásban legyártanak 1 nap 1 millió darabot. (csak mondtam egy számot.)
Minőség néha eléggé borzasztó és fel kell javítani, de ennyi pénzért ez szerintem teljesen elfogadható.Gondolok ezalatt arra, hogy hőpasztát érdemes mellé venni és rendesen kicsavarni a fejet, letisztítani a gyárit és adni neki, a menetnek is, illetve a heatsink-nek is.
Forrasztásokat ellenőrizni, kapcsolót ellenőrizni, hogy rázkódástól nem kapcsol e, ki be, érdemes ezeket útnak indulás előtt ellenőrizni, szétkapni.Szóval ha nincs műszaki érzéked akkor maradj inkább a 20-30k-s árkategóriájú lámpáknál.
De nem szokott gond lenni ezekkel, nem ijesztgetlek.
Meg biztos van valami műszakis haverod aki meg tudja ezeket csinálni.undefined
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- GARIS!! Gamer PC/Ryzen 5 2600/RTX 2060Super 8 GB/16 GB/250 SSD/1 TB HDD
- Kezdődik újra a bányászszezon! Rig Építés/karbantartás/felügyelés stb.
- Eladó hibátlan Sony PlayStation 5 (PS5) Slim Konzol (1TB), 2 Kontroller (+ Diablo IV opcionálisan)
- AMD Gamer PC / AMD Radeon RX 7900 XTX / AMD Ryzen 7 7800 X3D
- iphone 14 Pro Max 128gb, független, makulátlan, 100% akku
- Motorola Edge 40, 8/256GB, újszerű, MediaMarkt garancia 2026.02.07-ig Eladó!
- Asztali PC i5-2500, Intel alaplap
- JÉZUS EVANGÉLIUMA - bármi megtanulható, ha: akarom-hiszem-tanulom-csinálom-tapasztalom-megértem-élem
- Garázsvásár! LGA1150, LGA1155, AM4 alaplapok, processzorok, DDR2, DDR3 memóriák
- Vox Pathfinder 10 elektromos gitárerősítő! Ingyen Foxpost!