Hirdetés
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
venember83
nagyúr
válasz N.GÁBOR #23118 üzenetére
Pedál: tudtommal itt nincsenek külön szabványok, egy darab van, mindegy, milyet veszel. De a biztonság kedvéért vidd a használt pedált a boltba, mert én már találkoztam más átmérőjű tengellyel. Fene meg érti, miért volt más átmérő, de eddig csak egy ilyennel találkoztam.
Kormány: az átmérő a kérdéses, nagyon sokféle átmérő volt divatban. Ha megfelel az átmérő, akkor simán csereszabatos akár egyszerű olcsó mtb-kormánnyal.
Váltás: nehéz dió, mivel sokféle váltó van, nem biztos, hogy simán csereszabatosak a dolgok, pl. amiatt, hogy x mennyiségű bovdent húz a váltókar egy fokozattal, de a váltónál ez már nem egy fokozat, hanem másfél vagy egynél kevesebb. Javasolnám valamiféle jobb szerviz felkeresését, ott talán tudnak segíteni.
-
venember83
nagyúr
válasz Doki-HUN1978 #23124 üzenetére
Fájdalmas, de szerencsére nem tűnik komoly sérülésnek. Gyors gyógyulást kívánok!
-
-
venember83
nagyúr
válasz Ariadne #23209 üzenetére
Szilvásváradra én is mennék, egyelőre a logisztikán dolgozok, ugyanis saját autó híján nem egyszerű eljutni oda. Amúgy szerintem a rövid távon simán elindulhatsz, ami nem megy erőnléttel, azt majd megoldod rutinnal.
A Trance szép és nagyon jó is, ilyet szerettem volna, kár, hogy már vettem egy másik Specit.
-
-
venember83
nagyúr
válasz DonThomasino #23226 üzenetére
Edzés közben 130? Akkor az már komoly lazsálás.
-
venember83
nagyúr
válasz Teasüti #23244 üzenetére
Nekem a Timex pulzusmérős órám kb. két éve hibátlanul működik. Pedig nyáron kap nedvességet rendesen, a pánt és az óra is.
Igen, tudtommal mellkaspánttal oldják meg, mivel a pulzusmérés nem a szívverés mechanikus mozgását használja a méréshez, hanem a szív elektromos jeleit, ha nem tévedek.
-
venember83
nagyúr
válasz Vasinger! #23288 üzenetére
A Formula fékek bizony jó minőséget képviselnek, de nem annyira elterjedtek, mint az Avid és Shimano fékek. Azt nem tudom megmondani, hogy megéri-e az árát. Jelenleg inkább az a lényeg, hogy a vevőnek megéri-e, mivel a piacon nagyon nyomott árak vannak. Nem tudom, melyik kiegészítőre gondolsz, Syntace nagyon jó cuccokat gyárt, a saját márkás a bringán az RFR nyeregcső és a Cube markolat. A DH meg XC ügyében meg szerintem óriási fogalomzavarban vagy, de ez visszatérő motívum nálad, kár belemenni.
-
venember83
nagyúr
válasz Vasinger! #23342 üzenetére
Nem. Pl. ez borzasztóan csicsás, az Attention meg Acid gépek felszerelése pedig borzasztóan buta össze-vissza alkatrészekkel, valamelyiken tán még négyszögtengelyes hajtómű is volt. De mindezek leginkább az utóbbi évre meg idénre érvényesek, az előtt azért nagyon szép és jó bringákat dobtak ki.
-
venember83
nagyúr
válasz salieri. #23348 üzenetére
Még ha a Meridára, Kellysre, Magellánra (hirtelen más nem jut eszembe) írod, hogy kommersz és hétköznapi, akkor azt mondom, hogy oké. De egy Cube-ra? Ami pl. ilyeneket tud megálmodni?
23350: Biztos, hogy jó ötlet publikusan leírni az eladni kívánt bringád hibáit?
[ Szerkesztve ]
-
-
venember83
nagyúr
Höhö: [link]
-
venember83
nagyúr
Ez ugye vicc? Oké, szép, gyönyörű, de azok a kerekek nem négyszázezer forintos biciklibe valók. És akkor a tömegről nem is beszéltünk, ami minden bizonnyal messze túlszárnyalja egy ugyanilyen árban kapható egyéb használt országúti tömegét.
-
venember83
nagyúr
válasz runner 125 #23528 üzenetére
Egyébként tegnap vettem észre, h az alig 1000 km alatt, már a külső megkoptatta hátul, a felső 'vllarész' belső falát.
Standard sérülés, nem kell foglalkozni vele.
-
venember83
nagyúr
válasz Doki-HUN1978 #23553 üzenetére
Polárban nemigazán csalódhatsz, magas minőséget képviselnek. Mondjuk én egy ilyet használok két éve, semmi panaszom rá.
-
venember83
nagyúr
válasz Vasinger! #23569 üzenetére
A fékek persze, hogy jobban fognak. A te Hayes fékeidnél lényegesebb újabbakkal szerelt a Cube, így a fékhatásbeli különbség abszolút nem meglepő. Ugyanez elmondható a rugózó elemekre, azért tapasztalható fejlődés is az alkatrészek terén, nem csak egy helyben toporgás és nem létező igények kiszolgálása.
Az nem kérdéses, hogy ezzel a Cube géppel simán leküzdhető Magyarország kb. összes terepe, technikásabbak minden bizonnyal DH-pályát is abszolválnák vele, nyilván kisebb sebesség mellett. Így általános felhasználású biciklinek megfelel. Ha méretben is megfelelő és meg tudod venni, tedd, mindenképpen minőségi ugrás a Stoeckli után. Most zárójelben megkérdezhetném, hogy miért is váltogatod ennyit a biciklit, kb. évente, de erre pont nekem semmilyen alapom vagy közöm nincs, így mellőzöm ezt a kérdést. Remélem, hogy ebben a német kockában megtalálod a számításod.
-
venember83
nagyúr
A Ritchey géppel az a gond, hogy előbb-utóbb nem kapsz hozzá már minőségi alkatrészeket, csak kínai vacak alkatrészeket, amik sem az eredetiek teljesítményét sem pedig élettartamát nem biztosítják. Ha szeretsz bütykölni, van mechanikai érzéked, akkor nem rossz vásár egy ilyen régi gép. A linkeltek közül egyértelműen a GT-t venném, normál (város, sima földút) használathoz nem is igazán kell teló, így meg kiszűrsz egy elég komoly problémaforrást, és ez a gép viszonylag minőségi alkatrészekből van összerakva. A Scott se rossz, de ilyen korú biciklinél már nagyon valószínű, hogy a teló az utolsókat rúgja, amit sem szervizeltetni sem érdemben cserélni nem érdemes, mert az ugyanezt tudó teleszkópok árai a csillagos égben vannak.
@23593: Bocs, hogy megkésve válaszoltam, többet nem fog előfordulni.
rétisün: Nem nyomja, ha jól értettem, a bőrkiütések miatt az orvos eltiltotta az izzadástól.
DonThomasino: Igen. Nem kezdőknek való szervizmunka.
Predator2: Elég egyszerű. Beteszed a kereket nyitott gyorszárral, benyomod a helyére, amennyire lehet, aztán picit terheled a bringa illető kerekét azzal, hogy a nyeregre vagy a kormányra helyezed a testsúlyod. Ekkor a kerék a helyére kell menjen. Terhelés közben meghúzod a gyorszárat.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
Városi közlekedésre, földutakra jobb a 28-as kerekű KTM. A Bianchinak jó a felszereltsége, de inkább terepbringa normális (bütykös) gumiköpenyekkel.
rétisün: Sokszor módosult a hsz, hogy minden kérdező topiklakónak válaszoljak, lehetőleg. Melyik utolsó mondatra gondolsz?
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz DonThomasino #23604 üzenetére
40 RON. Vagy Budapesten, netán Győrben, esetleg Tiszavasváriban? 3-4-5-6k forint? Gondolom, hogy eléggé szervizfüggő. Fogalmam sincs.
rétisün: Kimaradt.
sanzi89: Nem hiszem. De a revomag és bikemag fórumokon elég látogatott a rekus topik.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz ludsimon #23626 üzenetére
Kétlem, hogy száz százalékos erőkifejtéssel mennének bármikor is a Touron. Egy ilyen hosszú versenyen ezt nem engedhetik meg maguknak, legalábbis azok, akik nyerni akarnak. Akik csak épp meg akarnak nyerni 1-2 sprint vagy hegyi szakaszt, az más, ők megtehetik, s meg is teszik, hogy hozzák a csapatnak ezt az elvárt eredményt. Érdemes megnézni egyik-másik győztesesélyes pulzusgörbéjét ezeken a versenyeken. Nekünk már általában magasabb a pulzusunk, ha ránézünk a bringára, mint nekik, amikor másznak bolyban.
-
venember83
nagyúr
válasz Doki-HUN1978 #23652 üzenetére
Perselycsere. De sok esetben ez nem éri meg, és van olyan is, amikor ez nem segít. Használd, amíg biztonságosnak tekinted, aztán kuka, szerintem. A javítás árához meg gyűjtögess, s majd vegyél egy másik telót.
-
venember83
nagyúr
válasz ludsimon #23680 üzenetére
Hát persze. Csak éppen emberek végzik a teszteket, emberek rendelik el x csapatokon a teszteket, stb. De ugyanez van mindegyik pénzes sportban, kár csak a bringára levonatkoztatni. Hidd el, nemzetközi szinten, Pro Tour csapatok szintjén mindenki doppingol. Max nem mindig.
Amúgy szolgálati közlemény: 53-as vagy 52-es fékváltókaros országúti kerestetik olyan százötvenezer forintért, de nem kell ennyibe kerüljön. Ha nagyon jó áron és/vagy felszereltséggel van, akkor talán 54-es méret is belefér.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz venember83 #23699 üzenetére
Hopp: [link]
ludsimon: Azért ennyire nem érdemes belemenni a feltételezésekbe. Viszont nem egy ember állította, állítja, hogy a kemoterápia során olyan szereket is kaphatott, amikhez amúgy bringásnak semmi köze nem lehet doppingvétség miatt. Ennyi TdF győzelemhez azért mindenképpen rengeteg akarat és tehetség kell, szóval az ennyire kiemelkedő bringások minden bizonnyal egy teljesen tiszta mezőnyben is kimagaslanának.
Tüzi: Előtte meg valószínűleg pont szponzori nyomásra hagyták nyugton. Az élsportnál tán a politika sem piszkosabb, de csak azért, mert már az élsport részét képezi a politika.
Én viszont most fekszek, mert bő hat óra múlva fel kell keljek, és bicajozni kell menni. Addig kereshetnétek nekem jó országútit. Ez vajon mekkora lehet? Félek, hogy minimum 56-os...
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
Gyors vélemény: [link]?
-
venember83
nagyúr
válasz salieri. #23731 üzenetére
Nem akarom feltétlenül az összes pénzt elkölteni, úgyis kell másik bringáscipő, nadrág stb, a mostaniakat elhasználtam. Hmm, hát akkor az ára nem túl meggyőző, de az állapota jónak tűnik. Amúgy lehet ez régebbi, acélvázas országúti is, csak a fékváltókarhoz és a jó állapothoz és mérethez ragaszkodok.
Ez mekkora lehet méretben?
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz Vasinger! #23747 üzenetére
Meme mondott egy megközelítő átlagot. Ha több kilométert mész, akkor nem bír ennyit, ha kevesebbet, akkor többet bír.
A magasabb minőségű alkatrészek kb. Deore fölött már inkább tömegbeli és pl. váltásminőségbeli javulást okoznak, tehát pl. terhelés alatt jobb váltást eredményez a jobb minőségű lánc és fogsor. Tartósságban általában nem jelentenek előrelépést. Főleg nem a felsőházi XTR cuccok. Persze vannak, akik a Dura Ace láncokra esküsznek.
Igen, a hajtóműveknél lehet cserélni csak a tányérokat, ami lényegesen olcsóbbá teszi a felújítást. Általában a középső tányér kopik el, a nagytányért még tudod koptatni, illetve felütni, de pl. a kistányér szinte egyáltalán nem kopik, a többi tányérhoz képest, természetesen.
Aktív témák
Hirdetés
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- Opel topik
- PlayStation 5
- Házmonstrumot bocsátottak vízre a Corsair kikötőjében
- Házimozi belépő szinten
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen