Aktív témák

  • Xantomas

    őstag

    válasz Teasüti #47392 üzenetére

    menettulajdonságbeli különbség főként csak a mintából, és a súlyából adódik a guminak. A szövetsűrűség a defektállóságával, és a nyomásálloságával kapcsolatos.

    Nagyobb sűrűség esetén nagyobb nyomást bír, nem púposodik ki, jóval tartósabb lesz.

    (#47387) Baltoafarkas

    Ötödik éve használok 26-os Conti Travel Contactot, a könnyítet, vékony oldalfalú, hajtogatós verziót.
    1.75-ös szélesség, ha 15000km nincs benne, akkor egy se, és szinte nulla kopás látszódik rajta. Jobban megviselték a futófelületbe ágyazott üvegszilánkok nyomai.
    Anyagából adódóan a gördülési ellenállása szinte nulla, tapadása aszfalton nagyon jó, defektet, jó ha kettőt kapott, annyira vastag a gumi réteg, hogy nem megy át rajta csak a durva szög, azt meg úgyis kikerüli az ember. Döngölt földúton, murván is egész jó, de laza talajon csak halál.

    Igazából aszfaltozós bringára csak ilyet vennék újra városba.
    Az ára már húzósabb, de ha ügyes az ember 3-4E ft-ért be tudja szerezni darabját, ha van egy boltban, még B szériás, raktáron maradt modell.

    [ Szerkesztve ]

    "Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

Aktív témák