- Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
- JavaScript topic
- Windows 11
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- DIGI internet
- DIGI kábel TV
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Egy-két kérdésem lenne a nagyérdeműhöz!
Mikor tavasszal elhoztam a bringát egy generálozás után, elég faszán be voltak lőve a fékek.
De ez mostanra meglazult, szinte tövig kell húznom a fékkart. A fékbowden tudtommal nem lett cserélve, csak a fékek lettek beállítva. Azt tudni kell, h a kerekek nem nyolcastól mentesek, de ennek ellenére a szervízben be tudnák lőni keményre a fékeket úgy, h így se érjen hozzá a felnihez. Most ránézésre olyan 1+ pár tized mm lehet a pofák közt oldalanként, ami elég nagy fékkar utat eredményez. De ha szorosabbra veszem, akkor már eléri a felnit.
Mit tudnék ezzel kezdeni?Néztem videót fékállításról, és kérdésem, h lényeges az a mozzanat, amikor a forgásiránynak megfelelően a pofák közelebbi végét 1 mm-el kijjebb állítják? Nekem ez nem ment, ehhez legalább három kézre lenne szükségem, mert szorításkor úgyis elmászik a fékpofa a kezeim alatt.
szerk: más téma pedig a fékmerevítő. Acél vázam van, S-bend kialakítással. Sejthető, h eléggé nyúlós a hátsó fék. Azon töröm a fejem, h végülis ez hátrány, vagy előny? Mert ha nyúlik, akkor kisebb az esélye, h blokkolom egy erős fékezéskor. Viszont a fékerőt se tudom olyan jól adagolni. A váz az bírja ezt az igénybevételt, vagy hajlamos a fáradásra?
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!