Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
Nem értem miért jó az egy cégtulajnak, ha a meglévő embereiből kitapossa a szart is, majd ha azok kiégnek, elfásulnak, tönkrebasszák a családjukat, elválnak és egyre kisebb hatékonysággal dolgoznak akkor kirúgja őket és keres új embereket.
Ugyanígy nem értem azokat a sofőröket sem akik önként ezt művelik magukkal és az életükkel, a szaros szájbatekert pénzért cserébe.
Csodálkoznak a faszfej cégtulajok, menetirányítók, vezénylők, ha egyre kevesebb a jó sofőr és a fiatalok egy jó része néhány hónapos próbaidő után abba is hagyja ezt az önszopatást? Jó az ha a lízingelt szarjaik ott állnak üresen a telephelyen, mert nincs aki ráüljön? Úgy látszik, jó..
a trágárságért bocs, ez már kikívánkozott belőlem egy ideje. és még finoman fogalmaztam
-
HoTaZo
őstag
válasz otto14 #15125 üzenetére
Mindkét út járható.
Ha tudod magad finanszírozni, az azért jó, mert ha nem jön be a cég, akkor rögtön válthatsz.*
A céges finanszírozásnál viszont aláírsz néhány évet és könnyebben ugráltatnak.*Azt ne gondolja senki, hogy az elején diktálhat. 0 km-esen még rengeteget hibázik és a főnök kevesebbet fog elnézni, mint egy évek óta neki hajtó sofőrnek.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
válasz otto14 #15125 üzenetére
Soha! Soha ne menj bele ilyenbe, hogy a cég kifizet mindent... inkább semmit se fizessen.
Oldjad meg saját pénzből, ha kell, akkor szívjál érte 2-3 hónapot még, de az, hogy két évre aláírsz valahova, az mocskos nagy rizikó, és irdatlanul be lehet cumizni.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Somatom
veterán
válasz otto14 #17796 üzenetére
Nálunk gyakorlat nélkül nem boldogulsz. A rakodások egyszerűek, de van belőlük napi 3-6. Ez azt jelenti, hogy naponta ennyiszer kell napfényből, sötét hangárakba betolatnod, szögben mérlegre rátolatnod, jobbra, hátra sarkon pördülnöd, stb. Rutin nélkül törés a vége.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
chop
őstag
-
Zolás
addikt
válasz otto14 #17973 üzenetére
Magyar háziorvosnak tudnia kell. Ha külföldi orvosod van, akkor nem tudom.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
KAMELOT
titán
válasz otto14 #19350 üzenetére
Szerintem jó irányban mész. Maradj is ott ahol vagy. Azért a munkáért nagyon jó. Majd emelnek neked is a fizun. Addig dolgozz, ameddig nem tudsz venni egy lakást magadnak aztán majd hazajársz többször.
Ezt mindenki tudja, hogy egyedül nem jó, de választani kell. Pénz vagy nyomor.
Ha meglesz a PÁV és találsz valami jó HU céget, aki közelebb van a szülővárosodhoz, akkor majd válthatsz, ha meg fogja érni. Komplexen kell mérlegelni egy munkát.
Cég, kollégák, irányítás, munka, kamion, pénz és mennyit kell menni adott nap.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
válasz otto14 #19356 üzenetére
Silo? Meg fogod banni. Van harom sokeves silos kollegam, mindegyik nagyot hall a kompresszor miatt, es folyamatosan mosnod kell kivul belul. Nyaron poen, telen meg gumikalapacs, mert ra(d)fagy...
Revesz raadasul a kismotoros szarokat veszi, akik nem mennek, ha a horizonton meglatja az emelkedot, mar lassul... Ha jo a ceg, ne valts egy ideig.Buszos temahoz.
Oktato hejilyaratozik (bocs muszaly volt(megint bocs)) es hat... 13 napot dolgozik, 400k netto. Ha 15ozol, akkor 450.
Most az mellett elmesz, teritesz nyergessel kajat, mondjuk 5 napban, akkor az meg egy szazas.
Es marad 10 napod.
Jo, ez veszprem, itt a volan meg a penny, de erted.
Ez mellett a 8-850 nemzetkozire azert kezd karcsunak hatni. Igaz be kell jarkalni. De cserebe nincs Bag, nincs abstand halten, stb.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
HoTaZo
őstag
válasz otto14 #19356 üzenetére
Csatlakozom az előttem szólókhoz, tartály (tartány) ügyben, bármily nemű anyag a rakomány.
Azt mindig mosni, mostani kell, ergo nem vezetsz, hanem sokat tisztít(at)od. Külön kompresszoros, az még zajos. Ha folyadék a rakomány, az tud huncut módon viselkedni. Baromi kevés a tiszta, szag mentes tartányos munka.
Aztán ott a, szerintem minden tartányos rettegése, a vákuum vagy a túlnyomás hatás.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
KAMELOT
titán
válasz otto14 #19367 üzenetére
Ezekkel csak a gond van. Inkább egyszerű, tiszta munkát csinálj, ahol nem kell minden rakodás után fürödni.
Amikor hordtam a glükózt konténerrel a rauchba, ott jöttek silósok cukorral. Jó melegben ott a csöveket rakodni kellemes kínlódás munkaruhában izzadni.Freiherr: Pedig, ha kompromisszumot akar akkor ez az 1 megoldás van!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
HoTaZo
őstag
válasz otto14 #19421 üzenetére
& Qtya123
A legtöbbünknek úgy jött ki, hogy jogsi után már nagy autóra ült, de akivel beszéltem és fokozatosan került nagyobb autóra, az mind örült neki, s én is úgy gondolom, hogy nyugisabb fokozatosan nagyobb járműhöz szokni.
Ennyi, nem több.Qtya123 : Semmilyen buszra nem ülnék fel sofőrként. Ma már utasként is nehéz...
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
eshe
tag
válasz otto14 #19538 üzenetére
Ez a vékony stekker sok autóban elterjedt,mert elvileg kevésbé
Melegszik és nagyobb áramot bír tartósan.Gyakorlatilag nem,de erre fel vagyok készülve A 105xf-en is van ilyen csati. Ez már azért mindenen túlmegy,lassan
már itt is fizetős extra lesz minden,pont a 12v nem kell semmire. -
HoTaZo
őstag
válasz otto14 #19557 üzenetére
Mindenki a telephelyen tankol tele. Ha valami oknál fogva belföldön külső kúton kell tankolni, akkor annyit tankol, hogy kényelmesen beérjen a telephelyre. Van egy külön csoportunk, lengyel fuvarokkal, ők külföldön is tankolhatnak, annyit, hogy kényelmesen beérjenek a telephelyre.
Aztán vagyok én, utolsó mohikán, uniós.
Tele tankolom a telephelyen, aztán az olasz, spanyol, Dél-francia fuvarokhoz még tele töltöm Szlovénia valamelyik határ közeli (Ajdovscina, Sezena) Shell kútján. Spanyolországban, hazafelé, szintén tele.
Azt nézzük, hogy melyik országban olcsóbb, de nem kell keresnem olcsóbb Shell kutat, mert országonként van szerződésünk, lényegtelen, hogy mi van kiírva a kútoszlopra. Azt csak adminisztrálom, de más számlát kapnak.
Persze, én se tankolom tele a környező országokban hazafelé, csak annyit, hogy kényelmesen beérjek a telephelyre vagy az első hazai MOL kútra. De van DKV kártyám is, ha megszorulnék külföldön, pl. most már nem tudok Q8-as kúton tankolni Olaszországban. De erre még nem volt példa.
Ha nincs kút a telephelyet élén, ahova a legjobb szerződést tudná elérni, akkor valamelyik külsős forgalmazóval érdemes szerződni.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Zolás
addikt
-
HoTaZo
őstag
válasz otto14 #19634 üzenetére
Az enyém (és KAMELOTé) innen van: https://www.europart.net/hu
A TFO rendelt be néhányat, de valamiért visszamondták, így olcsóbban kapta meg a régebbi garázs mesterünk. Érdeklődni kell náluk.
Azt nem tudom, hogy mennyire éri meg Németországba eljuttatni...
Ez Volvoba való.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
őstag
válasz otto14 #19810 üzenetére
Nem, egyben lehet csak.
"A csökkentést azonban kompenzálni kell egy, a kérdéses hetet követő harmadikhét vége előtt egészbenmegtartott, a csökkentésnek megfelelő pihenővel."De, hány óra lesz az az effektív csökkentett heti pihenőidőd?
Mert nem 21 órát kell pótolnod, ha 30 óra a csökkentett heti pihenőidőd, hanem csak 15-öt (a csökkentésnek megfelelő pihenővel)![ Szerkesztve ]
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
őstag
válasz otto14 #19875 üzenetére
Szomorú. Érthetetlen számomra, hogy miért nem értik meg egyesek, hogy te nem totyorogni akarsz, csak ésszerű távolságot tartani.
Nekem azért vált be a 87km/ó utazó sebesség, mert így aki gyorsabban akar menni az észrevehetően ér utol, ha előzni akár, akkor segítem +3-4km/ó visszavételével még. Nem túl sűrűn fordul elő, hogy egy 85-tel haladó is bepróbálkozik, azt meg vagy egy emelkedőn vagy egy lejtőn visszaelőzöm, mert tudom húzni 90-ig is, de azt megtartott az előzésekhez.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
KAMELOT
titán
válasz otto14 #20156 üzenetére
Nem feszített a munkatempó, csak jobb ha kivezeted magadat ameddig tudod, mert sokszor másnap hiányozna az a 1-2ó. pl. elérnél abba a parkolóba, de már előbb le kell állni, pont ott ahol légynyi hely sincs. Ezért inkább mindig előre számolom az utakat és kb. mindig oda elérek ahova tervezem. Kivétel ha valahol stau van, akkor át kell számolni mindent. Akkor már nézem a köztes pihenőket.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
kzolisajnos
csendes tag
válasz otto14 #20299 üzenetére
Én is száműztem az invertert mert párszor megszivatott(én magamat), de a szivargyújtós megoldás sem az igazi. Én csak laptopot töltöttem róla, de most lecserélem olyanra ami usb-c-vel tölthető. Később áttértem amúgy dedikált szivargyújtós laptop töltőre, az jó volt.
Már rendeltem baseus 100w-os töltőt, de az nagyon melegedett. Lehet, hogy a töltő a hibás, kiderül ha megérkezik a cseredarab.
Mondjuk 4 akksis autóval járok, de utálom feleslegesen járatni, az inverter meg hamar leszivja az akkut. -
kzolisajnos
csendes tag
válasz otto14 #20301 üzenetére
Nekem a Bt egeret nem érzékelte, csak a touchpad működött. Vezetékes egérrel jó volt, pedig a Bt egérnek is usb-s az adó része.
A 4 akksisat le lehet meríteni, elindul, de nem szeretem az akksit ennyire kihasználni
Most épp olyan laptopokat nézek, amiket lehet 45/65 wattal tölteni -
Qtya123
őstag
válasz otto14 #20299 üzenetére
Teflont én sem csipázom, lenne is matek ha fel kellene szerelkeznem kamionban főzésre, melegítésre. De ezek szerint vannak kerámiás cuccok.
Agyrák666: hát ja, csak 1 hét alatt meg nem keresel elég pénzt. Szerintem a 2/2 egy elfogadható kompromisszum. Nem tudom mennyire terjed/van igény erre a beosztásra. Igazából a kulcs egy megbízható váltótárs. Kérdés a cégek mennyire fogadják el ezt a formát.
-
-
-
otto14
senior tag
válasz otto14 #20658 üzenetére
Egy pillanatra elfelejtettem, hogy biztos van otthon is munka. Nem muszáj ám a "világ végére" menni
@Somatom: Nem értem pontosan, mire utalsz. De természetesen, egy normális munka program (heti 40 óra például) százszor jobb, mint ami nálunk van. (heti 70 óra)
[ Szerkesztve ]
asd
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Hobby elektronika
- LG LCD és LED TV-k
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Parfüm topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen