- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- AI segítségével csábítanák el a nagy cégek szakembereit
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Linux kezdőknek
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- Rendszergazda topic
- Synology NAS
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Béta iOS-t használók topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
MaciG
addikt
válasz Szplöttyy #915 üzenetére
BKV-nál a helyijáraton szinte biztos vagyok benne ,hogy nincs saját, talán helyköziben vagy távolságiban van, bár ott is kétlem, mivel a busz ugye szinte minden nap megy, de te meg nem dolgozhatsz minden nap. Talán a különjáratokon van olyan hogy saját, nah de odáig meg el kell jutni ,hogy valaki egy nagyobb cégnél olyanra kerüljön (maszeknál más, de ott meg sok helyen nagyon szopatják a dolgozókat).
Nálunk egy buszra ami minden nap megy átlagosan 3 sofőr jut, de von olyan busz ami úgynevezett osztott időben dolgozik (csak munkanapokon), azokra 1 ember jut, tehát ott lehet mondani hogy saját, de az osztott idő meg szerintem nagy szívás... Távolsági járatokon átlagosan 2 ember dolgozik, de ez nem biztos hogy minden esetben így van
(Saját alatt itt azt értetem ,hogy csak te hajtod)
BANZAII
-
MaciG
addikt
Mi van veletek? Senki sem dolgozik csak én?
BANZAII
-
MaciG
addikt
Viszont most ,hogy itt a tavasz, egyre veszélyesebb a közlekedés a városban. Aminap nagy ívben kanyarodtam ki balra és az út másik szélén megláttam egy 10/10-es segget, de lehet volt az 11 is. És a következő pillanatban meg már a jobb első tükröt bevittem az út szélére telepített buxusba. De nem lett semmi baja, csak kicsit elhajlott (nem a tartója), szóval kövi megállónál, kiszálltam azt visszaigazítottam.
BANZAII
-
MaciG
addikt
jah, nah de hogy még folytassam a sort , amikor tömeg van megesik az is, hogy a fél seggük a fülkében van bent. Ha meg valami öreg nénje áll oda, akkor behúzom a fülkeajtót. Arról meg nem is beszélve, hogy miket lehet látni a belső tükrökben. (Főleg azokban amik alul vannak. Nem véletlen vannak azok ilyenkor kicsit megdöntve )
BANZAII
-
MaciG
addikt
Az ilyen különösen hosszú járművekre milyen jogsi/papír kell? Mert aminap hajnalban mikor dolgoztam 10-12 ilyen bazi hosszú kamionnal vitték a most épülő híd beton elemeit és kísérte őket pár autó, akik zárták az utakat még azok elhaladnak.
[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
MaciG
addikt
Szeretném kérni a kamionos kollégák segítségét abban, hogy mik is egy vérbeli kamionos kellékei, öltözéke. Ugyanis hamarosan az egyik szórakozóhelyen lesz egy ilyen nevezetű buli, hogy "Kamionosok és kur.vák" ,és az egyiknek be kéne öltözni és én a kamionost választottam értelemszerűen
Szóval ilyen tipikus kamionos szerkóról kéne infó.[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
MaciG
addikt
-
MaciG
addikt
Ezt neked kell tudnod, érezned, hogy alkalmas vagy-e sofőrnek. Persze ki lehet kérni más véleményét, és ki is kell ,de arra ne alapozz sokat, ugyanis az évek folyamán (főleg azoknál akik rengetek kilométert leróttak) mindenkiben kialakul egy vezetés stílus, és ha neked egy teljesen más stílusod van ,mint pl. az oktatódnak, akkor lehet azt mondja, hogy inkább hagyd. nekem is pl. volt aki csak rázta a fejét, hogy milyen sofőr lesz így belőlem, más meg dicsérte a vezetési stílusomat, hogy mellettem biztonságban érzi magát,stb. Egy szó ,mint 100 ,a lényeg ,hogy mindig maradj higgadt az utakon, szerintem ez a legfontosabb, és ne te akarj a legnagyobb ász lenni, főleg ne kamionnal vagy autóbusszal. Ha ez megvan akkor már csak gyakorolni kell és érezni a járművet.
BANZAII
-
MaciG
addikt
Srácok, nálatok nem szokott olyan lenni, hogy meló közben egyszerűen csak rátok tőr a "King of the road" életérzés?
BANZAII
-
MaciG
addikt
A jogsis topikban válaszoltam, de akkor ide is.
Nagyjából ugyanannyi idő mint személyautóra. A gyakorlati része attól függ mennyire érsz rá te és az oktatód. Mert lehet heti 8-10 órát is vezetni meg 2-3-at is. Összességében nem nehéz maga a vezetés, csak meg kell szokni a méreteket, ami egyénenként változó kinek mennyire megy. Elmélet se több ,mint B-nél azt meg csak meg kell tanulni.
BANZAII
-
MaciG
addikt
De hol a kép?
BANZAII
-
MaciG
addikt
Az egész hír elég érdekes. pl: "A híresztelésekkel ellentétben a pótkocsi teljesen rendben van, mindössze egy abroncsot kell rajta cserélni" Én nem értek annyira hozzá, de ahogy képeket néztem kétlem, hogy csak egy kerékcserével rendbe lehetett hozni. Vagy gumiból van a pótkocsi, hogy így hajlik?
A másik pedig, hogy a hír szerint tapasztalt pilótáról van szó, és ugye a profik is hibáznak, de ha én látom, hogy nem férek be egy utcába, vagy nem bírok bevenni egy kanyart, akkor nem megyek bele, és akinek ekkora tapasztalata van annak ezt látni kell, ismernie kell a gépjárműve tulajdonságait.
BANZAII
-
MaciG
addikt
Így igaz. Én számtalanszor kerültem már olyan helyzetben, hogy építkezés volt a városban (vagy éppen útfestés), ki volt bójázva minden (ez a narancs fehér terelőbója ) én meg mondom a komának aki épp a legközelebb állt a fülkéhez, hogy jóember itt én nem fogok tudni elfordulni, de ő meg mondja, hogy menjek csak elfér az... Persze el is fért, csak pár bója kicsit lapos lett ,de nyilván ha egy beton csatornaelem matt nem fértem volna el, nem megyek be, akármit is mond egy olyan ember aki nem ismeri a jármű tulajdonságait.
BANZAII
-
MaciG
addikt
-
MaciG
addikt
Kicsit anyagias kérdésem lesz, de tudja-e esetleg valaki, hogy egy külföldi cégnél (legyen az német, angol, holland,stb.) átlagosan mennyit keres egy kamionos aki nemzetközi fuvarokat csinál (uniózik). Félreértések végett, nem külföldi székhelyű magyar cég a kérdés, hanem egy olyan cég aminek semmi köze sincs a magyarhoz, tehát csak akkor tudsz ott dolgozni ha beszéled a nyelvet.
[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
MaciG
addikt
Ezeknek GKI kártyáknak van érvényességi ideje? Mármint ha megcsinálom akkor ha lejár akkor csak meg kell újítani jó pénzért vagy megint teszt?
BANZAII
-
MaciG
addikt
Forgózsámolyos pótkocsival jóval nehezebb tolatni mint tandemmel? Csak azért kérdezem, mert most csinálom az E-t, és jelenleg csak olyan oktatója van a cégnek akinek ilyen pórkocsija van. Tandemmel nem lenne gond, mert sz szinte ugyanaz mint egy csuklós busz.
BANZAII
-
MaciG
addikt
Csak én vagyok balfasz vagy tényleg nehéz a légfékeket bekötni a tandem pótkocsira ?(ezekre a "kutyafejekre gondolok)
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz MPowerPH #1150 üzenetére
Köszi. Igazából engem csak az ilyen alap dolgok érdekelnének ami egy buszon is megtalálható, mert egyszerűen sehol se találok semmi használhatót... Szótárba meg hiába keresem, mert pl a légrugó vagy benne sincs, vagy ha igen akkor visszafelé lefordítva meg már teljesen mást jelent...
BANZAII
-
MaciG
addikt
BANZAII
-
MaciG
addikt
hogy a hűtő normája 2 liter ( összehasonlításul az én hűtőm eszik 3,6 litert, az előző pótkocsimmal állandó fagyos munkával nyáron nem ment 4 liter alá a fogyasztás )
Akkor feljebb veszem a hőfokot és mikor megkérdezik mért romlott meg az árú, majd mondom, hogy így jött ki a 2 liter.
Viccet félre téve, nekem pár ismerősöm a Gratner-nél dolgozik, és jókat mesélnek róla (többihez képest), bár azt nem tudom milyen nehéz oda bejutni.
BANZAII
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Elite x2 1013 G3 Tablet-Notebook i5-8350U 16GB RAM 256GB SSD 700 NITS ultra könnyű 1,1kg
- HP EliteBook x360 1030 G4 i5-8365U 8GB RAM 256GB SSD világító MAGYAR bill. érintő képernyő
- Alaplap+Proci
- Dell TB16 / K16A Thunderbolt 3 Dock / Dokkoló +130W töltő Ingyen szállítás
- Gyári ÚJ ÁLLAPOT Lenovo 135W Töltő ingyen szállítás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen