- Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AliExpress tapasztalatok
- Mobilinternet
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Hálózati / IP kamera
- Rendszergazda topic
- Google Chrome
- Windows 98/ME kérdések és válaszok
Új hozzászólás Aktív témák
-
VegyesTamás
senior tag
válasz Mela Kehes #12811 üzenetére
5 sikertelen után alkalmasságira küldenek.
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
westcoastog
veterán
válasz Mela Kehes #12829 üzenetére
Nem, csak azt hitte hogy látom merre kezdődik.
-
Hanon
tag
válasz Mela Kehes #12927 üzenetére
Köszi.
Photoshoppoltam magamnak egy forgalmi szituációt. Itt hogy lenne az áthaladási sorrend? D kezd, aztán jobbkéz szabály? Vagy valami van a villamossal?
2. verziója az lenne a képnek, hogy D egyenesen megy, annak is érdekelne a sorrendje. Ott hogy mennének?
Sony Ericsson Xperia neo > Sony Xperia SP > Sony Xperia Z3 Compact | Superlux HD681 EVO; JVC HA-SZ1000
-
sqpp
őstag
válasz Mela Kehes #13002 üzenetére
Még nem mondott egyenlőre semmit az oktató, de majd megkérdezem holnap, hogy akkor most hogy lesz.
-
Cry0
őstag
válasz Mela Kehes #13049 üzenetére
köszi a választ de már lebeszéltem oktatóval megoldva minden
Iphone 15 Pro Max Kék Titán
-
Cry0
őstag
válasz Mela Kehes #13051 üzenetére
reggel lemondja a vizsgámat és vnnem kel majd be orvosi papírt róla hogy iigen is beteg voltam
Iphone 15 Pro Max Kék Titán
-
mexicanraven
aktív tag
válasz Mela Kehes #13061 üzenetére
Persze, ismétli, ezért is készültem fel több programból, nem is tudom, fentebb is volt ez már téma, hogy nem tudom annak, hogy sikerül aki csak szakoésból készül..
asci: hivatalosan ilyet nem lehet, mivel úgymond ez 'sofőrképzés', tehát ha már megvan az egy más kategóriába esik, a NAV által büntethető.
[ Szerkesztve ]
when the sun shines, we'll shine together
-
jerry311
nagyúr
válasz Mela Kehes #13065 üzenetére
10k kérdésből lehet ilyen is megy olyan is.
A másik meg, hogy nem a kérdéseket kell ismerni, hanem a KRESZ-t és akkor minden kérdés könnyű. -
Stauffenberg
nagyúr
válasz Mela Kehes #13107 üzenetére
3.) Én meg olyannal nem nagyon találkozok, aki nem találkozott még vele.
4.) Megkérdeztem, annyira leterheltek, hogy a villámjogsit el lehet felejteni nagyjából. Ha be tudom vállalni a reggeli vezetést, akkor talán a heti 3 x 2 óra összejöhet (gyorsítottban, több pénzért).
Azt mondták, hogy az én tervem, mi szerint 3 hónap alatt le akarom tudni az egészet, eléggé lehetetlen a várakozási idők miatt. Örülhetek ha fél év alatt meglesz.
Nagyjából emiatt a szarakodás miatt hagytam a francba pár éve, mert sem a munkámhoz, sem úgy egyébként nem létszükséglet az autó és a képzés miatt a munkából is vagy előbb kellene eljönnöm vagy később bemennem.
Vagy keressek inkább vidéki iskolát? Dunakeszi mondjuk relatíve közel van.
-
lacykaa20
csendes tag
-
Earl_Muttley
senior tag
válasz Mela Kehes #13118 üzenetére
Nálam most a heti 1x2 órára sikerült beállnia, de már bejelentette, hogy a 2 ünnep közt ő nem akar dolgozni...
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
jerry311
nagyúr
válasz Mela Kehes #13196 üzenetére
Nem véletlen kérdeztem, hogy mióta...
Utoljára több mint 20 évvel ezelőtt próbáltam SMKP-ra jogsit szerezni. Akkor még valami ilyesmi volt, emlékeim szerint. Lehet változott, vagy rosszul emlékszem. -
tboldi
nagyúr
válasz Mela Kehes #13218 üzenetére
Köszönöm!
-
F_Gergely
őstag
válasz Mela Kehes #13225 üzenetére
Persze hogy hulyeseg de szolt az oktato hogy ezert bukas jar, mert nem vagy tisztaban a jobbkezzel. Mert jobbkeznel csak jobbra kell nezni balra nem, mivel balrol neked elsobbseged van, tehat ha balra nezel nem vagy tisztaban azzal hogy ott elaobbseged van. Jobbkeznel csak jobbra szabad nezni.
Szerintem is baromsag mert tokmindegy milyen keresztezodes van akkor is nezek jobbra is balra is foleg pesten. De vizsgan ugyan olyan buktato mint hogy egyiranyubol hogy kanyarodsz.
Ugyan ekkora hulyeseg hogy nem lehet tukorbol tolatni. Ugyanis ha megtanulsz tukorbol tolat barhol barmilywn korulmeny kozott tudsz tolatni. Namost ha ugy tanulsz meg tolatni hogy hatranezel, hogy tolatsz ha nem tudsz hatra nezni (pl dobozos)? Feltettem a kerdest vizsgan is de csak pofakat vagott az oktato... -
F_Gergely
őstag
válasz Mela Kehes #13228 üzenetére
Es ha nem tudsz hatra nezni, akkor hogyan tolatsz?
Tesom emiatt a hulyeseg miatt pl nem vezet egyaltalan ha nincs kozepso tukor (pl tele van pakolva az auto es nem.latsz ki hatul) oldasokkal nem tud mit kezdeni, tolatni egyaltalan nem.tud csak ha hatranez... Engem nem zavar, ha van kozepso tukor hasznalom ha nincs akkor ket oldalso. De tolatasnal 10bol egyszer ha hatranezek, mindig tukorbol tolatok.
Pesten a 18.-ba vizsgaztam.
Dobozos autokon nincs kozepso tukor es nem tudsz hatra nezni. Ezert kene tanitani a nepet tukorbol tolatni, mert ha tudsz tukorbol akkor meg mindig hatranezhetsz ha kell es van ra mod, forditott esetben viszont nem fogsz tudni tolatni mert nem tanultal meg.[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
válasz Mela Kehes #13228 üzenetére
Hiába nézel hátra, ha nem látszik ki az akadály a kocsi mögül, mert olyan alacsony.
Na így lehet gyereket, kutyát, macskát, és minden egyebet a kocsi alá gyűrni. -
F_Gergely
őstag
válasz Mela Kehes #13231 üzenetére
"Igazából ez úgy lenne, hogy hátrafelé nézve tolatsz, a tükörben csak ellenőrzöl."
Igen, de mivel fenn áll annak a lehetősége hogy nincsen tükör így értelmetlen. Ez akkor működne ha nem létezne olyan jármű ahol nem látsz ki. Mivel tilos tükörből tolatni meg sem tanítják a tanuló vezetőt arra hogyan kell tükörből tolatni. És ez a nagy baj!
Legyen két tolatás egy tükörből egy meg úgy hogy hátranéz. De az hogy csak úgy tanítjuk meg vezetni hogy hátra kell nézzen baromság...Egyébként én ezt úgy oldanám meg, vizsgabiztos úr tessék a jármű, dobozos autó,ha tükörből tolat megbukott, mert tilos, tehát nézzen ki hátra. Jaaaaaa hogy nem lehet kilátni? Hát sajnos a szabály az hogy hátra kell nézni tökmindegy kilát vagy sem, mert tükörből csak ellenőrizni lehet, szóval forduljon szépen hátra, bámulja a rakteret és tolasson...
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Mela Kehes #13246 üzenetére
ez csak autósoknak volt, de van egyébként külön motorosoknak tréning, meg vezetéstechnikai tanfolyam, azok általában 25-60 ezer között vannak és több szint szokott lenni.
én ezt az egyet ismerem ami motoros vezetéstechnikai tréningeket tart.
[link] -
F_Gergely
őstag
válasz Mela Kehes #13248 üzenetére
és ez még nem is számít drágának, vannak tanfolyamok amik 100-200 ezresek és szintén 1-2 naposak. Bár lehet az más, többet tanulsz, vagy mutatnak stb. Nem voltam egyiken sem.
-
jerry311
nagyúr
válasz Mela Kehes #13248 üzenetére
Mi a drágább?
Csonttörés. kórházi kezelés, utókezelés, járműjavítás...
vagy
Vezetéstechnikai tréning, baleset elkerülés.Van motoros kollégám, aki minden szezon elején elmegy egy ilyen tréningre gyakorolni. Minden szezon végén el is mondja, hogy megérte.
-
Gyula84
veterán
válasz Mela Kehes #13259 üzenetére
oktató mondott olyanokat, hogy volt neki aki kb115 óra után ment át, de volt olyan aki 30nál, de ők fiatalabbak is voltak vagy vezettek már. Én arra gondoltam ezzel nyugtat, hogy nem vagyok ám annyira hülye vizsgabiztos azt mondta jól kezelem az autot én meg úgy gondolom, hogy még nem érzem. Ismerősöm 60óránál tart most bukott meg 2.-ra nő és 45felett van gondolom ez is rájátszik
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
F_Gergely
őstag
válasz Mela Kehes #13267 üzenetére
En meg a "regi" rendszerben csinaltam a B jogsit nekem mindennel egyutt volt masfel honap. Most uj rendszer van, allitolag lassu, nagy a varakozasi ido stb. Egyfelol erdekelne mennyibe kerul a jogsi ugy cakk-pakk, (neten irnak 80-90 ezret de autobal is van ahol irjak hogy 90 ezer mindennel egyutt de az se all meg annyiban) illetve mennyi ido? Viszga gondolom kreszbol meg forgalombol van.
-
F_Gergely
őstag
válasz Mela Kehes #13270 üzenetére
Leginkabb kelet-pest, a idorol azert erdeklodtem mert nyaron szeretnem lezavarni amig jo ido van, nem osszel vagy telen. De neten meg mindenhol azt olvasom fel eveket kell varni mire tovabbjut az ember.
-
SUPREME7
őstag
válasz Mela Kehes #13277 üzenetére
Pedig ha jól értelmezem, akkor nem kell.
- Háziorvos, alkalmassági papír.
- Megcsinálom E-learning-en a kresz tanfolyamot, kapok róla igazolást, elmegyek kresz vizsgára.
- Kérek időpontot EÜ tanfolyamra a vöröskereszttől, és utána ugyanott levizsgázok.Ehhez nem kell autósiskola ha jól informálódtam. Ősszel meg amikor már több időm lesz, keresek egy jó oktatót és ha beiratkozok a suliba már csak vezetnem kell.
-
HoaryFox
őstag
válasz Mela Kehes #13309 üzenetére
Értem. Köszönöm a segítséget!
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
jerry311
nagyúr
válasz Mela Kehes #13334 üzenetére
Nem törvény, kormányrendelet (melléklete): 2. melléklet a 326/2011. (XII. 28.) Korm. rendelethez
-
jerry311
nagyúr
válasz Mela Kehes #13339 üzenetére
Benne van az, olvasgasd.
7. melléklet a 326/2011. (XII. 28.) Korm. rendelethez
Járművezetésre jogosító okmányok kiadásának életkori és jártassági feltételei a 2006/126/EK irányelvnek megfelelően 2013. január 19-től
I. Életkori feltételek
1. 14. életév az „M” kategóriába tartozó jármű vezetésére.
2. 14. életév az „AM” kategóriába tartozó jármű vezetésére.
3. 16. életév a „T” és a „K” kategóriába tartozó jármű vezetésére.
4. 16. életév az „A1” és „B1” kategóriába tartozó gépjármű vezetésére.
5. 17. életév a „B” kategóriába tartozó gépjármű vezetésére.
6. 18. életév az „A2”, az „A” korlátozott, a „C1”, a „C1E” és a „BE” kategóriába tartozó gépjármű vezetésére.
7. 20. életév:
7.1. a „V” kategóriában és a „TR” kategóriában a jármű vezetésére,
7.2. az „A” kategóriába tartozó motorkerékpár vezetésére legalább kétéves „A2” kategóriás motorkerékpár vezetési gyakorlat esetében. A 21. életév betöltéséig az „A” kategóriás vezetői engedéllyel csak olyan motoros tricikli vezethető, melynek teljesítménye a 15 kW-ot nem haladja meg.
8. 21. életév a „C”, a „CE”, a „D1” és a „D1E” kategóriába tartozó gépjármű vezetésére.
9. 24. életév:
9.1. a „D” és a „DE” kategóriába tartozó jármű vezetésére,
9.2. az „A” kategóriába tartozó motorkerékpár vezetésére, előzetes motorkerékpár vezetési gyakorlat hiányában.
10.228 A „C” , a „CE”, a „D1” és a „D1E” kategóriába tartozó gépjármű vezetésére jogosító engedély a 18. életév betöltésétől, a „D” és a „DE” kategóriába tartozó gépjármű vezetésére jogosító engedély a 21. életév betöltésétől is kiadható, azonban ezen gépjármű vezetésére jogosító engedélyek - a 8. és a 9. pontban meghatározott életév betöltéséig - kizárólag Magyarország területén jogosítanak vezetésre.
II. Jártassági feltételek
1. Teljesítménykorlátozás nélküli „A” kategóriába tartozó gépjármű vezetésére jogosító bejegyzést annak a személynek lehet érvényesíteni,
a) aki legalább két éve rendelkezik „A2” kategóriába tartozó gépjárműre érvényesített bejegyzéssel, vagy annak
b) aki a 24. életévét betöltötte, és külön vizsgát tett a kategóriára jellemző vezetői jártasságáról és magatartásáról.
2. A „C1”, „D1” „C” kategóriába tartozó gépjármű vezetésére jogosító bejegyzést annak a személynek lehet érvényesíteni, aki „B” kategóriába, „D” kategóriába tartozó gépjármű vezetésére jogosító bejegyzést pedig annak a személynek lehet érvényesíteni, aki „C” kategóriába tartozó járművek vezetésére érvényesített bejegyzéssel már rendelkezik.
3. Kombinált kategóriára jogosító bejegyzés csak annak a személynek érvényesíthető, aki már jogosult a vonó gépjármű vezetésére.
4. A „C1E”, a „CE”, a „D1E” és a „DE” kategóriájú vezetői engedélyek a „BE” kategóriájú járműszerelvényekre is érvényesek.
5. A „CE” kategóriájú vezetői engedélyek érvényesek „DE” kategóriára is, amennyiben a vezetői engedély birtokosa jogosult „D” kategóriájú járművek vezetésére.
6. A „CE” kategóriájú vezetői engedélyek a „C1E” kategóriájú járműszerelvényekre, a „DE” kategóriájú vezetői engedélyek a „D1E” kategóriájú járműszerelvényekre is érvényesek.
7. Bármely nemzetközi kategóriára megszerzett vezetői engedély érvényes az AM kategóriájú járművekre.
8. Az „A2” kategóriájú vezetői engedélyek az „A1” kategóriára is érvényesek.
9. Az „A” kategóriájú vezetői engedély az „A1”, „A2” kategóriákra, a „B” kategóriájú vezetői engedély a „B1” kategóriára, a „C” kategóriájú vezetői engedély a „C1”, a „D” kategóriájú vezetői engedély a „D1” kategóriára is érvényes.
10. A jártassági feltételek teljesítésének kell tekinteni azt az esetet is, ha a járművezető a feltételül szabott járműkategóriára érvényes vizsgával rendelkezik.
[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
válasz Mela Kehes #13341 üzenetére
2. mellékletet írtam, mert azt hittem a teljesítménykorlátra vagy kíváncsi.
-
marsu.
senior tag
válasz Mela Kehes #13507 üzenetére
Gondolom mert elég rosszul belátható, bármerről is jössz.
-
jerry311
nagyúr
válasz Mela Kehes #13509 üzenetére
Mert mindenki más is annyival megy.
-
marsu.
senior tag
válasz Mela Kehes #13509 üzenetére
Ez gondolom költői kérdés volt.
Én személy szerint tuti nem mennék át 70-el. Semennyire nem látod be + az út se tűnik a legjobbnak/legszélesebbnek. Attól, hogy valami okos tol hátulról...
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- Motoros topic
- Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Politika
- Horgász topik
- Játékos TWS headsettel gyarapodott a SteelSeries kínálata
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Építő/felújító topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen