Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz Winner_hun #5200 üzenetére
Igen.
whitezo88: és ezeket nem lehet a rutin pályán megtanulni? Vagy nálatok kicsi a pálya? Mert nálunk volt mellette egy parkoló is, azt is használtuk... vagy nem szereti a tömeget, ha várni kell a másik tanulóra, hogy odébb menjen már...
Hát nem tudom, én a forgalmi vizsga után sem érzem a kocsit, és nem is lehet... és addig nem is fogom, amíg nem fogok még sokat gyakorolni... vagy ki mit ért "érzés" alatt... én azt értem, amikor már nem ér meglepetés a viselkedésében és a határon tudom használni az autót, mert tudom, hogy hol a határ és azt átlépve mert pórul járnék... mint amikor szimulátorban tudod, mennyit szabad és többet már nem. Együtt mozogsz az autóval, eggyé válsz vele. Nem az autó visz téged, hanem te viszed az autót... valami ilyesmi...
Megjegyzem, közúthoz nem kell határon autózni, még mielőtt valaki félreértene és azt hinné, hogy én közúton versenyezni akarok vagy ilyesmi, csak leírtam, hogy szerintem mikor érzi valaki az autót.[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Ja igen, ahhoz kell. De sok gyakorlással sokat lehet fejlődni. Azért, ha levezetsz néhány tízezer km-t, akkor biztosan máshogy fogsz állni hozzá, mint ha csak 100 km-t vezettél volna.
jerry311: tényleg nem úgy sikerült, ahogy szerettem volna. Tehát:
Most mi a probléma? Amikor először ültél autóban, nem volt jó érzés, hogy ment a kocsi? Első alkalommal az is elég, ha kormányzod, gondolom Te sem úgy csináltad, hogy beültél és első fokozatban padlógáz és kihúztad 50-ig a kocsit... -
deicide
veterán
válasz proof88 #5214 üzenetére
Ez így van, nekem is nagyon hamar kellett belejönnöm, mert a jogsit azért raktam le, mert azzal kellett a vidékre költözés miatt dolgozni járnom, így a megszerzése után azonnal napi 100km-es ingázással (BP kelenföld-sukoró) tanultam bele a vezetésbe...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Tibcee
tag
válasz varga911 #5171 üzenetére
Abba ne hagyd, harmadikra mentem át, a másodiknál pont ilyen kérdezéses szitu volt, persze megbuktatott... 3. alkalommal - mikor végre sikerült- tele volt emberekkel a vizsgapálya. Mint kiderült havonta 1x külföldi állampolgárok is vizsgázhatnak és sok rossz arcú román cigány állt a pálya közepén. No mind1, szerintem ne add fel, a rutinnak tétje sincs, buktál 3000 forintot, így kell felfogni!
[ Szerkesztve ]
-
leeate
senior tag
Hogy lehet valakiből gépkocsi-oktató?
Soha többet nem vitatkozom DSLR témában!!
-
Tibcee
tag
válasz jerry311 #5217 üzenetére
Jó, nyilván. Persze én könnyen beszélek, mert magán oktatóm van, így nekem beírta simán a plusz órát, anélkül, hogy ténylegesen vezettem volna és ilyen sincs nála, hogy pótóradíj...de azért szerintem abbahagyni a legnagyobb hülyeség. Rutint mindenféleképpen érdemes megcsinálni legalább, aztán kihagy némi időt, hogy összeszedje magát anyagilag és lelkileg, azzal a tudattal, hogy nem kell még X órát görcsölnie a tanpályán...
-
petrelli86
aktív tag
válasz varga911 #5171 üzenetére
hát komám, ha ez megnyugtat
nekem sikerült most kedden harmadjára is megbuknom forgalomból, ami még nemis lenne olyan nagy gáz, mert már kezdek hozzászokni a dologhoz
csakhogy 11.-én lejár a 2év rendelkezésre álló időm, és így sikerült buknom minimum 200k-t..
szánalmasan érzem magam, és mind3-szor annyira kis hülyeségeken csesztem el
és a legszarabb a dologban hogy mindig a legvégén húztak meg..
én nemis gondoltam volna, hogy ilyen szerencsétlen leszek egy hibátlan kresz és egy csont nélküli rutin vizsga után..[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=petrelli86 Vágjál bamba képet! ÍGY! MOST JÓ!
-
jerry311
nagyúr
válasz petrelli86 #5226 üzenetére
Már csak egy kérdésem van: hogyan sikerült az egész történetet 2 évig húzni?
-
kem
addikt
Sziasztok!
Másfél hónap múlva költözöm angliába, és előtte szeretném megcsinálni a korlátlan motoros jogsit. Van még erre lehetőségem szerintetek Székesfehérváron? Kb. mennyibe kerül egy ilyen jogsi? B kat. már megvan 2005 szeptember óta. Motort már vezettem egy "keveset", főleg 125 és 50-est. A kinti munkavállalás miatt gondolom, hogy ez jó befektetés lenne.
Előre is köszönöm a segítségeteket, holnap én is körbekérdezem ismerősöktől, de Ti biztos benne vagytok a témába Csak ma jutott eszembe egy ilyen álláshirdetés miatt.
Köszi!
-
AMD Power
titán
válasz petrelli86 #5228 üzenetére
Nem csak te vagy-voltál ilyen.
-
AMD Power
titán
Ma megyünk le Balatonra. Természetesen az én autómmal.
BP - Zamárdi. Ekkora távot még nem tettem meg 1x. M7 is nagy show lesz , sokat még nem mentem autó pályán. -
deicide
veterán
válasz Winner_hun #5234 üzenetére
Csak motorfékkel annyira lelassul, hogy nem gurul le normális sebességgel... üresben viszont 100al indulok a 19es km-től és a 22-es utánig gurul 100-al...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz jerry311 #5236 üzenetére
A csorba-tónál szlovákiában a kockaforma sem mentene meg a 100km/órás száguldástól. Jöttünk lefelé az astrával a tótól hazafelé és elkezdett lejteni...először kiraktam üresbe, de 10mp-ként állni kellett a féken, így inkább beraktam 4-be és így gurultunk majd' 12km-t...az eddigi autós élményeim legnagyobbika...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
jerry311
nagyúr
válasz deicide #5237 üzenetére
Tavaly ősszel hasonlóan nézett ki a svájci kirándulásunk. Volt hogy 3-4. fokozatban is gyorsult lefelé a 320d. Kicsit ijesztő, hogy arrafelé nem nagyon tábláznak ki sebességkorlátozást a szerpentineken, meg a meredek lejtőket sem jelölik táblával. Valahogy úgy lehetnek vele, hogy a svájciak tudják mi vár rájuk ha autóznak,a külföldiek meg majd rájönnek, hogy nem kell rögtön 80-nal menni, csak mert nincs korlátozó tábla.
[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
veterán
válasz jerry311 #5238 üzenetére
Az de baba lehet
Hegyen vezetni a legélvezetesebb. Pláne, ha valaki versenyzői képességekkel bír(a családban), és komoly futómű a kocsi alatt, és 30 év rutin. És 10x annyi lóerő... Közvetlen befecskendezéssel tolja belém az endorfint. .
Szentendre - Visgerád között fogok megtanulni valamit is konyítani a vezetéshez, úgy érzem. Mármint nem csak beszéd szintjén, rizsázni tudok
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
jerry311
nagyúr
válasz deicide #5239 üzenetére
deicide
Amerikára azt mondják meg kell akadályozni a nép elhülyülését és erre sok módszert kitaláltak. A radikálisabbak azt mondják, csak távolítsuk el a biztonsági figyelmeztetéseket és hagyjuk, hogy a probléma megoldja magát.
Kb. így van ez Svájcban is. Aki nem fogja fel, hogy az Alpokban számítani kell éles kanyarokkal tarkított szerpentinekre van és meredek lejtőkre, emelkedőkre az így járt.hoffman_
A nincs sebességkorlátozás ebben az esetben 80 km/h-t. Ennyi a megengedett legnagyobb sebesség lakott területen kívül. Mondjuk amilyen kanyarok voltak, simán elég ez is a szakadékhoz.
Az már másik történet, hogy vannak ott is Schumacherek. A legdurvább az volt, amikor kamion ott volt a seggünkben vagy 15 km-en át. Tippelem üres volt a raktér, mert kb. ugyanúgy gyorsult emelkedőn, mint a BMW. Nem nagyon akart lemaradni. -
ádyz
addikt
25-én végre vizsgázok forgalomból.
Ideje volt már.Esetleg vannak tippek?
-
Tibcee
tag
válasz hoffman_ #5242 üzenetére
Az nem egy rossz út, engem is szokott arra vinni az oktatóm, de igazából 0 forgalom van ott, úgyhogy csak a kanyaroknál kell odafigyelni egy kicsit, meg arra, hogy Szentendréről kifelé az emelkedőn told neki vagy hetvennel, mert különben meghal a verda.
Én úgy érzem, hogy Bp-n fogok rendesen megtanulni vezetni, mert a Dunakanyar elég 0 ahhoz képest.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen