Aktív témák

  • bdav

    őstag

    válasz gado #27 üzenetére

    a tapsolo figura a : C betükombo egybeirva.

    amugy igen egyszerü a magyarázat: tul nagy a késleltetés (latency) a te géped és a szerver között, igy a játék játszhatatlan lenne (kell vmi összeegyeztetés, hogy az összes játékos gépén ugyanabban a pillanatban történjenek az események). Valószínűleg (nem'tom ebben az esetben konkrétan, de sok gamenél) lehet állítani game inditáskor, h. adott ping-idö (huhh ez nem tul szakszerü, a lényeg: az az idö, amig egy kisméretü adatcsomagot a géped megkap és válaszol rá) felett ne tudj kapcsolodni (de lehet h. a prog magátol is szür erre), és visszadob. ezt általában ms-ben mérik, a 10s es latency már nagyon durva (könnyen lehet h. más gubanc van)

    másik variáció, hogy a a szerver és/vagy a játékos gép nem elérhetö adott porton (és igy értelemszerüen nem válaszol a pingelésre), szoval játék közben tüzfalprogik és miegymás ajánlott, ha le vannak löve.

    ja és játék közbe ne tölts le, mert az is eredményezhet magas latencyt.

    10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''

Aktív témák