Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szacsee

    nagyúr

    válasz Met #362 üzenetére

    4 szezon vezetési tapasztalat egy összeszokott bandával szerintem más, mint IR official futamon mindenféle kölökkel versenyezni. Múltkor feljött a magyar bajnokira egy kb 10-12 éves gyerek (csapattársak szerint), na volt is róla szó TS-en, de eligazította az admin, hogy normálisan menjen és ne szúrja el a futamunkat.
    Elején is csinált galibát, no meg a végén is ha jól emlékszem B. Zsolt a kölök és én fordultunk ki a T2-ből. Csávó felcsúszott ligatársra, aki falazott, majd visszaadta a pofont falról visszapattanva, a kölök meg totál telibe vert engem.
    Usankában a Nascar népszerűbb sport lehet mint a road, no meg a 4 kanyar láttán egy teknőben megnő az önbizalom pár emberben, így sokkal több a láma oválon, mint roadon... bár ott is akad rendesen, de ott a bukótér elég nagy ahhoz hogy ha rutinosan mész ne verjenek telibe.
    Mindenesetre, akkor tapasztalatod van, csak az SR hiányzik... anno én is így voltam és próbáltam pár hétig végéről indulni a futamokon, hogy az SR meglegyen (0,15 / futam) Ha megvan a felsőbb licenc, akkor normálisabb arcokkal már lehet tartani az SR-t, ha merészebben vezetsz is.

    JoinR: Most jött meg a héten a kormányom, így lehet kicsit roadra is benézek, de gyakorolnom kell még.
    Szervizes srác viszont beszélgetés közben mondta is, hogy ezek a kormányok nem több órás futamokra valók... aktív hűtés nélkül meg főleg. (igaz eddig 2,4-es daytona volt a leghosszabb nálam)
    Nálam csapágyház volt törve és a csapágyak is kalimpáltak pedig oválon sok terhelés nem érhette, most viszont kicsit felspannolt csapágyházzal már nem féltem annyira a kormányt.
    Szellőztetésen gondolkozom, viszont ott meg a portól kellene védeni, mert a kenőzsír szedi a port rendesen, ha a kormány belsejébe téved.

Új hozzászólás Aktív témák