Aktív témák

  • dat

    senior tag

    válasz haze #1593 üzenetére

    Nézd, azzal van bajon, hogy nem korrekt dolog az ügyfelekkel szemben az, ha egy darabszámos kedvezményes csomagot csinálok (400 perc, 200sms), aztán a hónap közepén nem tudok információt adni arról, mennyi kedvezménye van az ügyfélnek. Meg lehet csinálni így is, persze, csak nem korrekt, nem egy olyan színvonal, amit elvárnának az ügyfelek.

    360 forintot kérni 1-1 lekérdezésért lehetséges(kérhetnének 500 000 forintot is, ő dolguk), de úgy érzem nem tisztességes. Ha én elvállalom, hogy összeszedem nálad a faleveleket 500 Ft-ért négyzetméterenként, majd ha odajössz hozzám a nap közepén, megkérdezed hogy állok, majd közlöm, hogy "nem tudom megmondani, csak a munka végén". Vagy azt mondom, "249Ft+ÁFA"-ért megmondom, de csak nagyjából. Elvégre nekem munkába telik megbecsülni épp hol járok. Megtehetem, de nem korrekt.

    Lekérdezésekért pénzt kérni nem csak hogy lehetséges, de szükséges is, elvégre ha ingyen lenne, boldog boldogtalan folyton az egyenlegét kérdezhetné (még akár DOS- olni is lehetne a rendszert), a mérték azonban nem mindegy. 360Ft egy egy hívásrészletezésért elég sok.

    Az SMS-ár azért érdekel(ne), mert a 200db csak hálózaton belülre vonatkozik.

Aktív témák