Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mr-Pamacs

    senior tag

    válasz Mr-Pamacs #118 üzenetére

    Na mint kiderült nem a szolgáltatónál volt a hiba.
    Történet:
    Reggel fél 6-tól 7-ig próbálkoztam a kapcsolódással. Nem ment, panasz levél a szolgáltatónak (nagy nehezen) 7 órakor. Délután 1 körül hívnak hogy otthon vagyok-e mert jönne a szerelő megnézni. Mondom jöjjön. Szerelő kijön, probléma elmesél,nézegeti, rádugja a saját gépét, modemét, kért egy bemérést, mondja h ez jó, de lekéri a hibanaplót. Tényleg nem felőlem volt a hiba, elkezdi javítani. Kicserélte a fali aljzatot (még a régi fajta volt), lecserélte az oszlopról lejövő kábelnek a dobozát is a házfalán, megnézte a 2 oszlopon lévő toldást is. Lemászik, na mondom nem lesz olcsó, dobozok, kiszállás (szombaton), munkaidő... Kérdem mennyi. Semmi, cég fizeti (T-com). A hibanaplót nem zárta le, hogy ha baj van vele akkor szóljak be ujra és megy visszafelé a központ fel a hibakereséssel. Hétfőn jön a telefon hogy észleltem-e hibát, mert ha nem lezárnák a hibanaplót.Kellemesen csalódtam a T-comban.

Új hozzászólás Aktív témák