Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hani

    aktív tag

    válasz Tyrael #26 üzenetére

    Ebben a részében igazad van: az online kommunikáció nagy előnye, hogy olcsó, és jól nyomon követhető. Pl. jön egy probléma, ami ismerős valahonnan - megnézed a leveleket, history-t, logokat, és ott is van: két hónapja ezt már egyszer megbeszéltétek, tehát elég ugyanazt csinálni.

    A telefonnak is van azonban előnye. Pl éppen van valami gáz, összekapom magam, és húzok kifele a szerverekhez. Közben felhívom azt a két embert, hogy ez és ez van, gondolkozzanak, mert mindjárt ott leszek online, és jó lenne, ha együtt csinálnánk.

    Mivel telekommunikációval is foglalkozunk, eléggé olcsón meg lehet úszni a telefonokat - jóval kisebb összegbe kerülhet, mint egy esetleges leállás esetén a nyereség-kiesés.

    Szerk.: Természetesen megpróbálunk minél több kommunikációs formát használni: általában az MSN és e-mail megy, sürgősebb esetekben ezek mellett a telefon is megjelenik.

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák