Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz Tsebacsi #122667 üzenetére

    Mai gépeknél, de laptopoknál egyébként is... ami integrált, az instant alaplapcsere, nem biztos, hogy érdemes időt költeni arra, hogy ezt ők is megállapítsák. Mondjuk tényleg igyekszem pontosan leírni és diagnosztizálni, hogy ne szoftveres elállítás miatt legyen.

    Olyan tippet szokott adni a szervizes, hogy akku lehúz és visszadug van amikor bekapcsolás problémát megold, mert valójában csak lefagyott úgy hogy gombbal nem lehet kikapcsolni. De attól cserélte az alaplapot, hogy ez látszólag megoldotta adott esetben. Csak legközelebbi hasonló esetre jól jöhet diagnosztizálni, megoldani.

    Arra kíváncsi lennék, hogy mi lesz a sorsa a visszavitt alkaltrészeknek. A szerviztől biztos visszakérik a garis csere miattiakat. De hogy gyárilag megjavítják-e vagy darálásos újrahasznosítás lesz, az érdekes kérdés. Árban valsz utóbbi éri meg jobban a gyárnak, mert egy darab alkatrész bekerülési költsége minimális, a tervezés, gyárépítés és munkaidő drágább, mint pár dolcsi anyagköltségű alkatrészt kicserélni.

    Amúgy a vostro hagyján, a drágábbik szériás latituderől foszlik a festés ás kikandikál a fekete anyagszín. Beszerzéskor ha lehet inkább a feketét keressük, azon nem látszik annyira valsz. Mondjuk ezek még a 2-3 évvel ezelőtti beszerzések, nem a legújabb szériák.

    Gondolom te is üzleti szériás lenovoról beszélsz, az szomorú lesz, ha nem lesz üzleti szériás géphez üzletileg igényelt gari egyáltalán.

Új hozzászólás Aktív témák