Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Klycsu1991

    tag

    válasz polk #3310 üzenetére

    Frissítés . Google ügyfélszolgálatának válasza a folytonos megerősítéses problémára a fizetés során.
    Ki mit szűr le belőle?????
    Nekem nagyon az hogy mostmár fizetéseknél mostmár 2x kell igazolni hogy valóban az fizet a telefonnal akié.
    Szóval ha " véletlenül "egy feloldott telefont eltulajdonít valaki így nem tud fizetni vele. Mivel fizetés esetén kéri azt a feloldási módot amit a készülék használ.

    Fordítási technológiákat használunk, miközben segítséget nyújtunk ezen a nyelven. Elnézést kérünk, ha bármilyen hiba történt.
    Kedves K !
    Köszönjük, hogy a Google ügyfélszolgálatához fordultál. A nevem Tony.
    Értesültem arról, hogy aggódik a Google Wallet érintéses tranzakciókhoz való feloldására kért PIN kód miatt.
    Úgy értesültem, hogy kérdései vannak a Google Wallet használatával történő, gyors és biztonságos bolti fizetésre. Szeretnénk a lehető legzökkenőmentesebbé tenni a folyamatot!
    Tájékoztatjuk, hogy a Google Wallet április 11-től kezdve frissítette a követelményeit, hogy a fizetés végrehajtása előtt az üzletekben való azonosításhoz szükséges következetesebb fizetési élményt biztosítsa. Az összes érintéssel való fizetési műveletnél az eszköz képernyőzárának (pl. PIN-kód, minta, kártyakód, 3. osztályú biometrikus) legutóbbi hitelesítési hitelesítésére van szüksége.
    Az érintéssel való fizetéshez a Google Wallettal a felhasználóknak igazolnia kell személyazonosságukat a biztonság érdekében. A legtöbb esetben nem kell megnyitnia magát a Google Wallet alkalmazást a fizetéshez. Elég, ha feloldja a telefont egy biztonságos módszerrel, például ujjlenyomattal vagy PIN-kóddal.
    Telefonja ezután vezeték nélkül kommunikál a fizetési terminállal a közeli rádiófrekvenciás kommunikáció (NFC) technológia segítségével.
    Íme a lebontás:
    A telefon zárolásának feloldása: Ez a kulcslépés. Ha feloldja a telefon zárolását, akkor Ön engedélyezni tudja a fizetést.Tartsa telefonját a terminálhoz: Keresse a terminálon az érintésmentes fizetés szimbólumát. Csak egy gyors koppintás az egész!Megerősítés: A fizetés feldolgozását követően általában egy megerősítő üzenet jelenik meg a telefon képernyőjén.
    Biztonsági okokból a fizetési módok csak akkor használhatók, ha igazolja a személyazonosságát. Ha néhány perce már igazolta személyazonosságát az eszközön, akkor előfordulhat, hogy új tranzakció végrehajtásakor nem kell elvégeznie az igazolást. Az igazolás időtúllépését követően a következő tranzakciónál újra el kell végeznie az igazolást.
    A biztonság kedvéért a Google Wallet a biztonságra is ügyel. Javasoljuk, hogy a plusz védelem érdekében állítson be képernyőzárat a telefonján.
    Kérjük, az alábbi lépések végrehajtásával állítson be képernyőzárat a Google Wallet érintésmentes fizetéshez. Ha korábban már beállított képernyőzárat, akkor nem tudja megadni azt, kérjük, az alábbi lépéseket követve frissítse a képernyőzárat.
    Képernyőzár beállítása vagy módosításaNyissa meg a telefonon a Beállítások alkalmazást.Koppintson a Biztonság elemre.Ha nem találja a „Biztonság” elemet, segítségért vegye fel a kapcsolatot a telefon gyártójának ügyfélszolgálatával.Koppintson a Képernyőzár lehetőségre.Ha már beállított képernyőzárat, akkor meg kell adnia a PIN-kódot, mintát vagy jelszót, mielőtt újat választhatna.Koppintson a használni kívánt lehetőségre. Hajtsd végre a képernyőn megjelenő utasításokat.
    Ha szeretne többet megtudni a Google Wallet funkcióiról, illetve további kérdései vannak, keresse fel a Súgót, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot. Mindig örömmel segítünk!
    A legutóbbi interakciónkat követő 48 órán belül előfordulhat, hogy egy rövid felmérést kap e-mailben. Szívesen fogadjuk visszajelzését a mai interakcióról és úgy általában a Google-ügyfélszolgálattal kapcsolatos tapasztalatairól.
    Köszönöm!
    Tóni
    A Google ügyfélszolgálati csapata

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák