-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #25890 üzenetére
Egyértelműen jót tenne az autónak, de nagyon szokni kell az elején.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #26080 üzenetére
"Túl sok levegőt kaphat, ami messze meghaladja már a gyárilag előírt határokat, ami a teljesítmény rovásához vezethet.."
Szó sincs róla. Amennyivel esetlegesen több levegőt tudna szívni, azt még minden gond nélkül tudná korrigálni az ECU több üzemanyaggal. Inkább arról lehet szó, hogy a légszűrőrendszer egy hangolt, méretezett rendszer, aminek az áramlásviszonyait kedvezőtlenül befolyásolja egy CAI, főleg programozás nélkül. Illetve sok esetben melegebb levegőt szív a CAI, mint a gyári rendszer. Ez szintén káros hatással van a teljesítményre.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Én használtam 195/45R16-ot a Civic-en. Nem éreztem, hogy rosszabbul ment volna és az úttartás, kanyarsebesség kiváló volt, de sajnos nem élvezhettem sokáig. Egy közepes kátyú kivágta a jobb elsőt és szálszakadásos lett a jobb hátsó. Mindkét felnit görgőzni kellett. Nagy szerencsém volt, hogy egyáltalán önerőből tudtam folytatni az utam és megfizette a biztosító a káromat. Aztóta gyári mérettel járok és élvezem a komfortot. Szerintem túl peres a 195/45R16, én napi használós autóra nem ajánlom.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Gyárilag kék színű az angol Civic klíma visszajelző fénye?
m3tro:
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz #45553408 #26177 üzenetére
Az ELM327 olyannyira nem kompatibilis az autóddal, hogy bár OBD2-es már, de még a csatlakozó sem egyezik meg és mivel a Honda által használt protokollt sem támogatja, így a csatlakozó átalakításának sem lenne értelme.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz fpatrik17 #26289 üzenetére
Kicsit tegyük tisztába a dolgokat!
angol - 5 ajtós és kombi
japán - coupé, 3 és 4 ajtósAlapvetően különbözik egymástól a japán és az angol Civic. Mindkettőnek vannak előnyei és hátrányai, én tudatos angol tulajdonosként nem jelenteném ki, hogy az angol rosszabb lenne, főleg nem az összeszerelés miatt. Próbáld ki mindkettőt és csak az után dönts!
m3tro: Gyári alkatrészt Tóth Imitől szoktam beszerezni, Spidy már nem tud alkatrészt rendelni, csak azt tud adni, ami polcon van.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz fpatrik17 #26295 üzenetére
Az a baj, hogy én erősen angol párti vagyok, a topik nagy része pedig japán tulaj, de megpróbálok objektív maradni és kérném a többieket, hogy javítsanak ki, ha tévedek!
1.5-ös esetében:
angol pro:
- a 3 ajtósnál nagyobb, a 4 ajtósnál egy kicsit kisebb, de jobban pakolható csomagtartó
- gazdagabb alapfelszereltség
- hátul is tárcsa fék
- jobb fényszóró
- jobb minőségű anyagok a beltérben
- kevésbé hajlamos a rozsdásodásra
- nagyobb üzemanyagtank
- jobb zajszigetelés
- kényelmesebb ülések
- olcsóbb
- kevesebb a boyracer tulaj, könnyebb jót találniangol kontra:
- kevesebb bontott alkatrész (bár 1.8 VTi-t szinte mindig bontanak és abból sok minden kompatibilis)
- katalógus szerint nagyobb fogyasztás, lassabb gyorsulás és kisebb végsebesség
- kevésbé esztétikus, mint egy 3 vagy 4 ajtós
- kevés hozzá a tuning motyó (ha ez szempont)
- típushiba a fűtőmotor előtét ellenállásának elhalálozása (csere: 5 perc, 2000 Ft)Hirtelen ennyi jut eszembe.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Igazából ez az autó annak ér meg ennyit, aki ilyenre vagy hasonlóra építené meg. Ha elkezded levonni az extrák árát (BBS felnik, Wilwood fék, ITR ülések, kormány, futómű stb) akkor meglepően alacsony ár jön ki a végén.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz anjani182 #26371 üzenetére
Az a 120le, 210nm az eddigi tesztek alapján teljesen rendben van mind teljesítményben, mind fogyasztásban. Első pillantásra valóban furcsa, hogy mindössze 60le/liter, de ha működik, akkor miért ne? Már úgy sem lökettérfogat, hanem teljesítmény után adózunk.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #26474 üzenetére
Jó eséllyel olyat, mint ami benne van, de általában a kezelési útmutatóban fel van tüntetve. Márkából Yuasa-t ajánlok.
Egyébként tölteni próbáltad?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #26479 üzenetére
Ilyen kell neked: [link]
Winner_hun: Bármibe lefogadom neked, hogy az új akkud nem fog kibírni 9 évet. Azóta sok minden megváltozott és a Bannert nem merném nyugodt szívvel ajánlani. Pont a minap írtam jegyzőkönyvet egyről. Kiábrándító eredményei voltak.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Winner_hun #26534 üzenetére
Én 4 litert látok DOHC VTEC esetén.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Winner_hun #26536 üzenetére
Ne csináld már! A 3 ajtósnál is 4 liter természetesen, csak ott más alul a csillagozott számozás.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz BlacKSouL #26540 üzenetére
Gyárit sehol. Sőt, mióta Purflux a gyári olajszűrő, azóta nem is adnak hozzá. Nem tudom honnan szerzik be a szerelők, de ez csak egy egyszerű réz alátét.
Izzót szalonból vagy eBay-en kapsz és jó eséllyel darabokra kell szedni a középkonzolt a cseréhez.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #26562 üzenetére
Nissin és EBC is bevált nálam, de betétet mindig tárcsához választunk. A vegyes összeállítás ritkán jó.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz A-l-i-e-N #26598 üzenetére
És egyébként ez csak az egyik tábor ajánlása. A másik szerint pedig pont intenzív fékezéssel kell bekoptatni az új féket. Ahogy arról is megoszlanak a vélemények, hogy motorfelújítás után mennyire szabad/kell forgatni a motort.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #26617 üzenetére
Igen, láncos.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Zsombe #26738 üzenetére
Mondtam neked, hogy átlag alatti élettartama van a kuplungnak ezeknél. Egyébként nem tudom mióta vezetsz, de a kuplung csúszásának nagyon jellegzetes hangja, érzése van. Nem tudnál esetleg egy videót készíteni?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #26782 üzenetére
Angol Civicnél nem olyan vészes fűtést szerelni, viszont érdemes kicserélni az összes rizsszemizzót, ha már meg van bontva a középkonzol.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
Valaki megtenné, hogy lemér egy VTI felnikupakot? Elsősorban a mélysége érdekelne.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Integra #26830 üzenetére
Inkább K24. A 2.0 váltóáttétele egy rossz vicc. Civicben még elmegy, ha az ember 4-5k rpm-en autópályázik (mondjuk én nem bírom ,ezért sem VTI-t vettem), de egy Accordhoz nagyon nem illik.
Mod: Nem azt írta, hogy 2000 ccm, hanem, hogy 2000 utáni évjárat.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen