- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Pokémon-tolvajnak mondják, beperelték a fejlesztőt
- Mobilinternet
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- Windows 11
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz tboldi #58542 üzenetére
Dehogynem, UK darabokkal van teli, az meg ugye pont nem jó, mert tükörszimmetrikus minden..
Aladdin
Az már megtörtént, sajna nincs változás, csak annál az egy kapcsolónál.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz szabonagyur #58555 üzenetére
Fu, lövésem nincs. Kb. 5 éve vettem, 10 évesen.. ennyi idősen nem hinném h bármit is lehet érvényesíteni, ha volt, ha nem..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz szabonagyur #58558 üzenetére
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Sziasztok,
A TAFFETA WHITE milyen fehér? Gyöngyház vagy csak sima metál?
Kösz!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Srácok, nincs valakinek belsőbb kontaktja hivatalos Honda kereskedővel?
Találtam egy hybid Jazz-t kint, van hozzá vázszámom, nem tudom h az itthoni Honda rendszere látja-e esetleg az elmúlt 6 évét, de ha igen, kíváncsi volnék rá h mit mutat.
Köszi!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Zsombe #66737 üzenetére
Igen, tudom. Ezért kérdeztem h belsőbb kontakt. Mert nyilván rátelefonálni én is rá tudok bármelyik Honda szervizre, de azzal h elhajtanak sokra nem megyek.
De ok, akkor marad az alapos átvizsgálás."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Srácok, találtam ezt a Hybrid Jazz -t kint. Láttok rajta valamit ami szóra érdemes?
Ami nekem feltűnt, h 4 évszakos gumik vannak rajta, és csak tengelyenként egyformák..
A bal hátsó ülés ülőlapját valszeg gyerekülés vagy valami éles tárgy "megnyomta". A kereskedő azt mondja nincs szakadva.
Valamint az üvegtető mellett jobb oldalt a tetőíven van egy fordított V nyomvonalú horpadás. Valami rádőlhetett... Elvileg csak ennyi az "esztétikai" hibája, azon kívül sérülésmentes. Arról küldött fotót is külön: [link] , [link] , [link] - erre van esély, h ezt fényezés és gittelés nélkül javíttassam valami jégkárossal, vagy valakivel?
Valamint kértem, h küldjön még fotókat. Azokat ide felraktam: [link]
Mit gondoltok? A szervizkönyv 24.000-ig van vezetve..
Köszönöm!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Oksa, valami ilyenre gondoltam én is, köszi! Bár gondolom egy ilyen fokú horpadás kiszedése minimum 100..
NoLF
Köszi neked is! Igen, én is hasonlóan gondolom. Még próbálok egyezkedni kicsit, de szerintem elhozom.
Illesztési hézagok mindenhol stimmelnek, csavarok gyári festésűek, 1 tulaja volt.
Biqci
Köszi! Igen, ritka az Executive szint, főleg az üvegtetős, full bőrös. Amennyire kis autó, annyira luxus már ez a szint szerintem, még akár mai autókhoz is hasonlítva ebben a kategóriában. Az üvegtető a másik autómnál baromira bejött, nagy feelingje van, sokkal világosabb a tér, megszerettük.
A fejegység okosítása is hihetetlen mód megoldható már manapság viszonylag elérhető árakon aliexpress-ről. [link] Tehát, tényleg egy elég fullos kisautó lehet úgy.
Ok, akkor a gumikon sem aggódom, el lesznek használva, aztán utána kap egyformákat."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz tboldi #66759 üzenetére
A Jazz-é pl fix üvetetős, csak a vászon rolónak van egy nagyon vékony sín.. nem gondolnám, h annyit elvesz ilyen esetben.
Biqci
Ó, igazán kösz, de ezt megoldom.
Fej kapcsán próbálok olyat, ahol van kézzel fogható értékelés.. azért egy 6-8GB RAM-mal, 1280x800-as IPS panellel szerelt 300€ körül csak nem olyan béna. Legalábbis az értékelések alatt némelyiknél van egy csomó európai beszámoló, fotóval és dicséri mind. Remélhetőleg nem "saját maga" tranzakciózta azokat oda."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Az S60-amban ilyen fej volt, igaz az még WinCE alapú volt. Nyilván nem volt villám, de az alap funkciókat, mint pl a navi, media, telefon kezelés, rádió teljesen korrekten tudta, pedig ez kb 2013 környéke volt. Jah és a slussz poén, h a hangminőség jobb volt, mint a gyári fejegységgel! Nem beszélve arról, h már abban is egy tök frankó equalizer volt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Svédországból rendeltük (bluepower.se), még annó index forumon álltunk össze 5-en, viszont az eladó elmondása szerint kínai gyártás volt az is.. csak elvileg ők "tervezték". De alapvetően tényleg jó volt, pedig már ennek is 8 éve.
Yt-on van egy csomó videó amúgy az ilyen 10"-os, IPS kijelzős Jazz Android egységekről. Szerintem meggyőző a sebességük és az alap felhasználói felületük is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Ugye.. 300€ körül nem csak látszólag kapsz egy "okos" fejegységet.
.. és a Bowers & Wilkins sem szar. De persze utólag még mindig kedvezőbb összerkani a multimediat, zenét, mint gyárilag behúzni az x-et az extra listán mellé.
Qru
Szerintem az ellen véd. Biztonsági laminált üveg nem reccsen meg egykönnyen. Bár gyakorlati tapasztalatom csak a terasz tetőre került 5+5mm-es üveggel van. Felkerült tavaly egy késő nyári pénteken, szombaton jött a golf labdányi jég. Az bírta, az összes tábla."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
Oks!
Írok majd.
Na kösz, szóval most a gyanítom tinédzser lányod autós ízlése azt gondolod, olyan, mint az enyém férfiként? Egyébként páromé lesz. (Aki nyilván nő. De a mai világban inkább leírom.)
Az én szerepem ebben a vásárlásban csupán annyi volt, h megtaláljam a racionális, kompakt, jól felszerelt autót úgy, h teljesüljenek az emóciók is részéről.
De természetesen megyek vele majd én is, városban mégiscsak elmegy 1/3 annyiból, mint az enyém.
Zsombe
Köszi!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Micsurin #66791 üzenetére
Szerencsére már túl vagyok a nyelezős időszakon. Azz 1.2-esnek is ritkán verem el.
Biqci
Na jó, ez a forma amúgy szerintem is jópofa a Jazz-ből. Sőt, abszolút nem elfogultságból, de szerintem ez a 2008-tól gyártott forma a legszebb.
Igen, a Honda-k sosem voltak elromlósak, de az olajat típus szereti. a HR-V-nk is megeszik 8-9 dl-t 10.000km alatt."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz runner 125 #66790 üzenetére
Vezekelnem kell. Ez a Jazz qrva jó! Őszintén megvallom, h ferde szemmel néztem rá, sőt talán kicsit le is néztem, gmondom mi a francért sztárolják ennyire ezt a kis gyöszt. Abszolút pozitív csalódás. Valóban nagy a tér (elől), nagyon jól variálható a hátsó ülés / csomagtér és a komfort is tök kellemes.
Emellett valahol kezdem megérteni a 70-nel döcögő hybrid-eseket is. A tudat, h "hybrid"-ben ülsz (igen, tudom, a Toyota rendszerhez képest ez primitív, na de azért mégiscsak spórolosabb) valahogy átkapcsolja az agyad. Fene se hitte volna, ezzel nem akar az ember folyton tempózni és ebben még a T6 ereje sem hiányzik. Jó kis gép!
[kép][ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Micsurin
Köszi.
A járműveink tisztaságáért én felelek. De persze valahol ez hobby is.
Postas99
Köszi. Engem is meggyőzött minden szempontból, de én csak a műszaki szintentartásért felelek, többnyire nem én használom."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Postas99 #66879 üzenetére
Típuson belül ahogy láttam többen lebecsülik ezt a hybrid technológiát, viszont ennek ellenére 1,5 literrel simán kevesebbet eszik, mint a sima benyás és ez automata is mellette nyilván. Jah és ami nagyon tetszik még, h a CVT baromi jól kezeli a motort. 100-nál alig forog 2000-et ez a kis motor. Ha jól olvastam korábban, -1000 rpm a különbség a sima benyásokhoz képest.
tboldi
Valszeg lemaradtam, de a bal elejét miért kellett fényezni? Valamint h sikerült a színt ennyire eltolni? Sorry, de én ezt így át nem vettem volna. Nem is értem mi alapján keverték ki, felénk (Sopron, PG color) beviszel egy alkatrészt az autóról (általában tankbetöltő ajtót szoktak), géppel leveszi róla a színt és a szerint keverik ki. Tizen éves autóknál szerintem ez a legbiztosabb megoldás, a gyári kódra felesleges hagyatkozni, hisz fakul az autó már néhány év után is, nem tizenévesen, főleg a piros. Láttam jó néhány ilyen fényezést, nem volt különbség polír után."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Bullitz #66888 üzenetére
A specifikációk mentén a villanymotorral együtt ez is pontosan ugyanúgy 100 ló, mint az 1.4-es benzines. Nem tudom az h megy, de szerintem a kategóriáján belül teljesen vállalható a használhatósága, teljesítménye. Nyilván léphetne durvábbat, ECO-ban meg főleg nagyon szelíd, S fokozatban viszont alul kifejezetten rugalmas, de az offos autómból átülve (320 ló, igaz 2 tonna) átülve sem gáz. Nyilván ez más kategória, gyorsításkor a CVT váltó folyamatos fordulaton tartása se egy gépészeti ficsőr, de ez egy kis autó, alapvetően városi cirkálásra, rövid távú utakra szabva. Hozzáteszem tök jól bírja az autópálya tempót is a motor, a CVT-nek egy 1000-essel kisebb ugyanazon utazótempó mellett a fordulata, mint a kézi váltósoknak, de ott már a menetzaj zavaró. Noh meg alapvetően ez egy spórolós hangolású technika.. (nagy mérésünk még nincs, mert egyelőre csak P rendszám van, de ilyen 4,3-4,5 vegyesben, nem totálisan spórolósan vezetve összehozható). A sima benzineseknél azért 6 liter fölötti átlagokat láttam.
Szóval, tudni kell a helyén kezelni és akkor szerintem bőven hozza az elvárhatót. Sőt, a pakolhatósága, belső tere miatt többet is.A Prius-t én nem engedtem, bár a döntésünk ilyen téren egyezett. A technikai részét 1 másodpercig nem vitatom, de az egy bűnronda autó. Az összes generáció.
Akkor már inkább egy Auris, ugyanazzal a motorral.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz rothfb #66917 üzenetére
Bizony, a szélességi adat mindig kasztni adat! Mondjuk logikusan visszaszámolva a fenti 1760mm-ről azt a kb mínusz 2x huszon centit, kijön, h az autó még 1,4m széles se lenne, ami nyilván életképtelen.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz gxcman #67127 üzenetére
Már régen megszűnt igen, tudomásom szerint összeveszett valamin a 2 tulaj és azért húzták le a rolót. Egyébként a Honda gyári szervize Bükön működik a Szentesinél.
_
Qru, én Sopron környéki vagyok."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Clark78 #67140 üzenetére
15-ért?
Mindig volt Honda a családunkban, de ezen az árszinten sokkal jobb/szebb autók vannak.
Qru
Noh majd legközelebb. Bár sokat ingázom Németo. és Mo. között, de jársz erre írj, hátha.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz nandow #67143 üzenetére
Az árazásban itt nyilvánvalóan benne van az egyediség is. Meg a sok szopás, ami egy ilyen importtal, honosítással jár és akkor ne feledjük, h emberünk becsengette utána a vámot és az áfát is. Ezeket nyilván mind beépítette az árba. De az ajánlatt akkor is horror.
Zsombe
Az ES valóban jó alternatívája lehet, formában szerintem is szebb, megbízhatóságban pedig még jobb, persze nem mint ha a Honda rossz lenne. De azért a Lexus ilyen téren tényleg etalon. Viszont az a hybrid nem egy erőgép abban a bódéban, a fenti Accord biztosan dinamikusabb. Egyébként majdnem IS-et vettem annó egyébként én is, aztán maradtam a Volvo-nál.
Ha most sportszedánon belül kéne alternatívát keresni, akkor bármennyire is előítéletes olaszautó fikázó vagyok, egy Alfa Giulia Q4 ennyiért már vadi újonnan elérhető 280 lóval: [link] Ezt az autót mindenhol oda vissza dicsérik, mind formailag, mind vezetési élményt tekintve, a szakújságírók többsége szerint "vezetési élményben" veri az etalonnak beállított M-e BMW-ket is.
Aztán, Volvo vonalon az S60-ból van már jóval olcsóbban is T5/T6, 250-320 lóval: [link] Valamint elérhető 1-1 T8 is, majd 400 lóval, önerőből 60km-t megtevő villanyhajtással. [link]
A német triót szándékosan nem néztem, én nem szeretem őket, emellett itthon a nagy átlag aki ilyen autóba ülhet, nem lát túl azokon, szóval azokból már csak elvből sem keresnék alternatívát.
Visszatérve a fenti Honda-ra, azért az sem mellékes szerintem h oké, egyedi, de mi van ha valami alkatrész kell hozzá idővel. Gyanítom a helyi Honda kereskedők tudnak segíteni, de mivel kb az európai raktárak üresek ezen modell kapcsán, így az idő és az ár szopófaktor lehet.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz dgyuri0123 #67176 üzenetére
Üveg elolapos? Létezik üveghez polirpaszta. Egy próbát megerhet ha nem mélyek. Egyébként az offos autóm bemutató autó volt, 6000km-rel hoztam el, meg mielőtt elhoztam rendeltem rá eBay-rol kijelzővedo fóliát. Biztos gyártanak ehhez is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz BigBlackDog #67185 üzenetére
Akkor csak fóliát kell rápattintani. A hajszálkarcokat az is "eltünteti".
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz mbaker #67199 üzenetére
Belefér? Hol olvastál te ilyet? 1 literes olajfogyasztás maximum 1 csereperiódus alatt fér bele, ami 10-12.000km. Ne viccelj, az brutálisan sok, gondolj bele, 2 csere között megeszik 10 litert. Mennyi a feltöltési mennyiség az autódnál? 5-6 liternél gondolom nem több, szóval gyakorlatilag megeszi a teljes kapacitást addig 2x.
Ott probléma van a motorban. Ha csak nem elfolyik valahol. Nézz körbe a motortérbe, vedd le az alsó motortakarót és nézd végig az egész blokkot, nincs-e valahol repedés, szivárgás, bármi."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz mbaker #67215 üzenetére
...én kiszállnék belőle. De ezt elhallgatni nem lehet, tehát úgy ne add el, h minden ok az autóval. Nem ismerem motorkód szerint a szóban a forgó blokkot, de az biztos, h ha egy típus extrémen olajevős már ennyi km-nél is, akkor a generál is csak ideig óráig oldja meg a problémát.
Az tuti h én nem töltögetném, ez tényleg brutális fogyasztás. Kb. olajat se kéne cserélni, mert mindig megeszi és úgyis frisset töltesz bele. Már bocs.
Emellett a lambda-szondákat, a katalizárot, mindent kinyír ennyi olaj és akkor még a környezet terhelésről ugye nem is esett szó."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz szabonagyur #67289 üzenetére
A miénk tökéletes. Semmi zörgés sehonnan. Nem tudom, h a legfullosabb Executive felszereltség bármit is befolyásol-e a gyártósoron összeszerelést, minőségellenőrzést tekintve, valamint h ez nyilván fl-es és gyártás végi, de ebben 40.000km-nél, 6 évesen minden új állapotú. A futómű is felütés és komolyabb "hanghatás" nélkül dolgozik 100-nál a rosszabb főút szakaszain (84-es). Igaz ezt a 40.000-et is Lübeck-ben futotta, városban, ahol gyaníthatóan sok kátyuval nem találkozott.
A Hybrid CVT-je egy ezressel kevesebbet forog ugyanazon tempónál, mint a kézi. 1500 körül elvan 100-nál. Azért ez qrva jó. Semmi hangja itt a motornak és nyilván cserébe nagyon jól is fogyaszt.
Az bőrös ülések elől egész kényelmesek, még az XC60-amhoz képest is, ahol pedig komoly ortopéd orvosokkal együtt tervezik évtizedek óta az üléseket, tehát szerintem abszolút etalon ilyen téren bármelyik más autógyártóhoz képest.
Hátul nyilván fapadosabb, az ülőlap rövid, magam mögé pont beférek, de hátul úgysem ülök, és egyébként is ritkán vezetem. De nekem pozitív csalódás, ez a Hybrid CVT alsó tartományban meg baromi rugalmas, nulláról rendesen "érezni" a nyomatékot ahogy megindul. Egy barátom szintúgy a párjának keres kompaktabb autót 4-es Golf után, nagy német fan, eddig más szóba sem jöhetett, néhány szóban meséltem neki róla, a minap kipróbálták. A srác egy A6 3.0 diesellel jár, kb 280 ló, pontosan nem tudom, de ő mocskosul meg volt lepődve, h mennyire rugalmas és mennyire jól húz. Kis túlzással tátva maradt a szája és a csaja is odavolt érte. Szóval most ők is ilyet keresnek.
mod.
A GD-k nagy része már abban a korban van, h a rozsda elkezdte megenni őket sajnos. Az utóbbi hetekben a fb csoportba kb 3 bejegyzés született, miszerint menet közben kitört a hátsó kerekük, mivel szétporlad a hátsó híd.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Ahogy emelkednek folyamatosan az új autó árak, simán el tudom képzelni, h ez 5 évesen is kis futással lesz 4,5-5 millió.
Most ha arányaiban nézem, a hybrid Jazz-t az egykori 2011-es megjelenési 4,9 milliós új árához képest csak kb. 33%-kal vettük olcsóbban.. de hát ez van, egyszerűen a használt piac is leköveti az új árakat. Nem lehet mit tenni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz dgyuri0123 #67359 üzenetére
Uh, ez qrva jó szín. Ez pontosan milyen szín? Gyöngyházfehér vagy valami ezüst árnyalat néven fut? Ebben a színben még a forma is jobban kijön, mondjuk én is nagy fehér fan vagyok, mindkét autónk fehér, motorom, bringám is fehér-fekete.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Akikkel én beszéltem, azok mind 0-20-at raknak a Jazz Hybrid-be. Sőt, face-en a Jazz topikban is minden szaki 0-20-at javasol. Azt vettem bele én is. Sok a start-stop, sokszor segít rá a villanymotor, én biztos nem próbálkoznék mással.
A 0W-20 olajról pont 3 napja került egy kérdezz felelek a TC-ra: [link]"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz dgyuri0123 #67383 üzenetére
"Néha még kuplungolok egyet egyet, aztán "elszégyellem" magam... "
Csak vigyázz, nehogy úgy járj, mint nagyjából 15 éve az egyik legjobb barátom. Vett egy már akkor is tizenéves Suzuki Vitara-t, automata volt, elmentek érte, megvette, majd elindult vele haza és az első kereszteződés előtt lekuplungolta a fékpedált izomból, h "visszaváltson" , természetesen vészfékezett gyakorlatilag a semmiért és mindezt úgy h a saját kocsijával a barátnője hátulról beledurrantott. Személyi sérülés nem történt, de anyagilag megviselte ez a kis malőr.. na ez a story kb. minden összejövetelen előkerül azóta.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz AxBattler #67441 üzenetére
CVT váltónál inkább csak vakítás, mivel nyilván az egy fokozatmentes áttételű váltó. Tehát füllel történő váltásnál egy "előre meghatározott" ív áttételre kerül a lánc csak.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Lomha? GD-t nem ismerem, de GE-nél hybrid-del párosítva minden csak nem lomha. Iszonyat rugalmas 100-ig szerintem.
GD-nél is van külön S fokozat a váltón nem? GE-n van, ha tempósabban akar közlekedni az ember, csak áthúzza S-be."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Nem értem továbbra sem az álláspontod. A CVT váltónak pontosan ez a legnagyobb ismérve, miszerint gázra azonnal nyomatékcsúcsra emeli a motor fordulatát, és ott tartja végig. Nem értem a 2 másodperced sem. Ha a GE-t én lepadlózom, az abban a pillanatban tolja fel a fordulatot.
Tehát teljesen felesleges "belenyúlni", amikor ugyanazt éred el a gázpedál lenyomásával.
Nyilván, a fokozatokkal rendelkező automata váltóknál ez a fajta kézi gépészkedés eredménydúsabb megoldást jelent, de egy kis ccm-es, CVT-nél nem."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz boogie84 #67459 üzenetére
Akkor tényleg lehet abban valami, h az újabbnál újabb normák miatt muszáj visszafogniuk a váltót és a motort is. A GE Jazz-ből ugye a hybrid már 2011-ben megjelent, tehát 10 éves az a technológia, elképzelhető, h akkor még szabadabban programozhattak ilyen téren. De mint írtam is, nyilván a kombinált 100 lovával nem egy sportautó, de 90-100-ig ebben a kasztniban ez a motor CVT-vel szerintem rohadt rugalmas és mondom ezt úgy, h a saját autóm több, mint 3x olyan erős (kompresszor + turbo), 8 fokozatú Aisin váltóval. Az sem a leggyorsabb automata (cserébe legalább tartós), viszont ehhez mérten is tök jól "ugrik". Sőt, lehet írtam már korábban, egyik cimborám is kipróbálta, A6-os Audija van, 3000-es diesel, teljes odavolt tőle. Nem hitte el, h csak 1339ccm + nagyon kicsi villanymotor.
A mai 0W/5W olajak hideg oldali viszkozitásuk okán sokkal hamarabb elérik az "üzemi hőmérsékletet", mint a huszon évvel ezelőtti, sokkal rosszabb hideg (és meleg) oldali olajak. Így az autó bemelegedése néhány perc alatt meg is történik.. De nyilván, attól még igaz, h a nyíróerő hideg motornál károsabb, mint a fordulat.
Emellett pl a start-stop rendszer sem működik, amíg a motor nem üzemmeleg, szóval technikailag ilyen téren már sokkal hülyebiztosabbak az autók.Egyébként valahol én megértem a 70-nel vánszorgó Hybrid-eseket. Maga a "hybrid" tudat még egy power fanatikus agyát is (mint pl az enyém) átkattintja. Úgyhogy, S-ben ezt 1x használtam, amikor kíváncsiságból kipróbáltam, h úgy mennyivel rugalmasabb. Viszont a fordulatszámot több mint 1000 rpm-mel magasabban tartotta... De inkább marad a D-ben mindig, élvezetes 100-nál a visszaejtett 1500-as fordulat. Szinte hangja nincs, rendesen prémium a zajszint.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
válasz szabonagyur #67532 üzenetére
Azért nem kevés egy City-től az sem, pontosabban inkább úgy fogalmaznék, h az az autó inkább egy városi, elővárosi közlekedésre szánt, így pályázásnál gyanítom sokat forog és fogyaszt is.
Noh meg persze az elmúlt években a váltók, benzinmotorok is sokat változtak. H értsd az álláspontom a kereken 2 tonnás suv-om, 8 fokozatú automatával, 2000-es turbo+kompresszoros motorral tempomat 140-nél 8,9-9 liter."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz szabonagyur #67598 üzenetére
Az első kép tükör nem? Egy tükör borítást kb 5 perc lekapni. Azt pikk pakk újra fújja bárki, kb még te is otthon színkód után kevert spray-vel és lakkal. De még mindig opció a fóliázás.
A többire meg maximum javítófesték, szintúgy gyári kód alapján tudsz a Honda-tól rendelni.
Viszont a lámpa körüli rész nekem gyanús, h már javítva/fújva volt. Ennyire brutálisan gyári színt és lakkot én még nem láttam berepedni. Vételkor nem mértétek körbe?
Azzal szerintem sok mindent nem lehet kezdeni házilag. Max fényező, becsiszol és beködöl."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
válasz BlacKSouL #67665 üzenetére
Sokáig én is megvettem a gyári Honda szűrőket, de amikor szétszedtem egy olajszűrőt én nem láttam különbséget egy Hilfo-hoz képest. Igazából ez valahol vallási dolog szerintem.. sokáig elhittem én is, h a gyári az 1000%-os megoldás. Nem mondom, h nincs olyan terület ahol ez nem állja meg a helyét (váltóolaj, diffiolaj..), de szűrőknél én skippeltem a gyárit.. Nyilván a másik oka amit te is írtál, arcátlanul drágulnak.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Sziasztok,
2015-ös 1.6-os diesel motor milyen konstrukciónak számít a Civic-ekben 6-os kézi váltóval? Egy nagyon jó barátom nézte a csajának. Van bármi amire figyelni kellene?
Köszi!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Neoteric #68478 üzenetére
Köszi, átadom neki, meg elküldtem a videót is.
Egy - talán TC - tesztet google-ztam még délelőtt, ott pl kifejezetten dícsérték a motor karakterisztikáját, hangját, rezonanciáját, valamint az is ki volt emelve, h a gyári 120LE-nél jóval többnek érződik.
ui. A Jazz-ünkben amúgy totál hülyebiztos a Magicseat.. felhajtos az üléslapot, és a lábak lehajtásával "zárod" az ülőlapot a felhajtott pozíciójában.. ezek szerint a Civic-nél akkor más megoldást használnak, bár 2 gyerek mellett szerintem ők nem fogják azt nyitogatni sűrűn.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- BestBuy ruhás topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Formula-1
- Robotporszívók
- Telekom mobilszolgáltatások
- Linux felhasználók OFF topikja
- Hegesztés topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen