Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kircsi21

    csendes tag

    válasz Edy89 #13745 üzenetére

    Szia!

    Nincs veszve semmi, ne aggódj! :) Ez az összeg kb. 34 napi számlavezetési díj, ha jól sejtem. Elvileg kapnod kellett egy tételes kimutatást a fennálló díjakról, azon meg tudod nézni. Ebből az összegből 2.390- Ft az április havi számlavezetési díj, amit azért mutatott ki a rendszer, mert nem forgattad még meg a 150e Ft-ot a számlán a vizsgált időszakban, ami 03/16-04/15 között van. Tehát ha még április 15-ig megforgatsz 150e Ft-ot, akkor a 2.390- Ft ki fog esni a hónap végén az elszámolásból és marad 3 napnyi számlavezetési díjad (231- Ft). Ennyi lesz a végleges "kiszállód". Arra figyelj csak, hogy a 150e Ft-ot most már csak úgy tudod elutalgatni tranzakció-díj mentesen, ha max. 20e Ft-os tételekben csinálod! De ez nem lehet akkora gond.

    A netbankot simán használhatod, számlazárásig aktív marad.

    Sok sikert! :)

  • kircsi21

    csendes tag

    válasz RR-13 #13761 üzenetére

    Saját tapasztalatból írtam, amit írtam. Én 3x voltam ezt a tetves számlát lezárni... Nem a pénz miatt, hanem az elvek miatt :). Mert nemá', hogy egy amúgy feltételek fennállása esetén nullás számlából ne lehessen nullával kiszállni. Aztán kiderült, hogy tényleg nem lehet(ett), de a 2e Ft körüli kiszálló helyett lett 77 Ft tegnap.

    Szóval amikor először bepróbálkoztam, akkor pont ugyanez volt a felállás, hónap közepén mentem és kalkuláltak nekem a havi számlavezetési díjjal, mert a feltétel teljesülését csak a hónap végén nézik. Akkor hónap végén ez nullázódott is, ahogy nullázódott a felhalmozott tranzakciós jutalék is. Ami maradt, az a következő, tört hónapra eső számlavezetési díj volt.

    Amit kiemeltél a kalkulációról az igaz, de vedd hozzá az előtte lévő pár szót is így: "...rendes felmondással történő megszüntetés esetén a felmondási idő alatti törthónapban – a Hirdetmény Díjkedvezmény című fejezetében foglalt- kalkulációt nem végez,...".

    Edy89-nek az április nem tört hónap lesz, hanem egész, hó végén vizsgálják a feltételt, ha megvan, akkor az áprilisi tételeket nullázzák, marad a májusi tört hónap, azzal nem tud semmit kezdeni, ott fizetni kell, nem lesz már kalkuláció.

  • kircsi21

    csendes tag

    válasz RR-13 #13770 üzenetére

    Persze, hogy visszakaptam, különben miért csináltam volna? :D Írtam is, hogy a kezdeti 2.668- Ft (most direkt visszanéztem neked) helyett a vége 77- Ft lett. Közben nyilván nem csak bementem érdeklődni, hanem vissza is vontam az első számlamegszüntetési kérelmemet, csak így volt kivitelezhető a "költségcsökkentés". De pl. amikor másodjára mentem (nem konkrétan a saját ügyem miatt, de akkor is bepróbálkoztam), akkor az elsőre kiszámolt díjból már eltűnt az időközben hó végi ellenőrzés hatására nullázódó tranzakciós költség. Azaz változott! A díjakról kapott tájékoztatóban "Számla felmondási idő lejártakor várható egyenleg" szerepel, tehát a bank sem tudja, hogy 30 nap múlva mennyi lesz a valós összeg a felmondás pillanatában. Addig simán gyűlhet még némi tranzakciós illeték is, ha nem üti ki egy feltételnek való megfelelés.

    Abban igazad van, hogy baromi nehéz kiismerni az Erste buktatóit, én úgy gondolom, hogy az április 1-ig történő díjazással már eléggé sikerült tisztába kerülnöm, de elképzelhető, hogy a mai nappal életbe lépő változások miatt már nem aktuális a "tudásom". Sztem érdemes megpróbálnia a dolgot, veszteni nem fog vele.

  • kircsi21

    csendes tag

    válasz RR-13 #13774 üzenetére

    Nem azért kaptam vissza, mert bementem. Nem is kaptam vissza, hanem nem került terhelésre a számla zárásakor, mert a hó végi feltételvizsgálatkor kiderült, hogy teljesítettem a "nullás" feltételt. Kételkedhetsz ebben, de ez így volt. Így teljes volt a javaslatom, nem kell sehova mennie.

    Visszavonás.... nem arra kell hagyatkozni, amit a bankban mondanak, mert sajnos volt már rá példa, hogy a bankban az az ügyintéző nem jól tudta azokat a feltételeket, ami pont az ő munkája lett volna. Szimplán olvasd el annak a számlamegszüntetési kérelemnek a 11. pontját, amit tegnap te is és a banki ügyintéző is aláírt! Ez a 11. pont persze rád nem vonatkozik, mert te nem rendes felmondással szüntetted meg a számlát, de Edy89-nél fennáll. De nem kell neki semmi extrát csinálnia, csak megforgatni a 150e-et, veszteni nem fog vele, max. nyerni.

  • kircsi21

    csendes tag

    válasz RR-13 #13776 üzenetére

    Jaj. Az a gond, hogy mindketten azt hisszük, hogy igazunk van, így parttalan lesz ez a "vita"!

    Én is úgy gondolkodtam, mint te és le is döbbentem, amikor az első alkalommal mindenfélét kiszámoltak nekem. Meg is reklamáltam, idemásolom az Erste ügyfélszolgálatának a vonatkozó írásos válaszát a bankfióki megszüntetéskor kiszámolt díjakkal kapcsolatban. Hátha ez segít meggyőzni téged :).

    "Vizsgálatunk alapján a februári hónap vizsgálati időtartamában a kedvezmény igénybevételéhez szükséges jóváírási feltétel teljesült, így a hónapzáráskor az ennek következtében díjmentessé váló tranzakciók kalkulációban szereplő díjait nem fogjuk terhelni. Amennyiben a számlazáráskor a maradványösszeg rendezése érdekében adott meg Bankunk részére számlaszámot, úgy a számla megszüntetésének napján a fennmaradt egyenleget oda fogjuk utalni. Számlaszám hiányában az összeg felelős őrzésbe kerül, melyet bankfiókjainkban ki tudnak fizetni Önnek."

    Ha meggyőző, ha nem, én ezt most már befejezem, Edy89 pedig úgy tesz, ahogy gondolja! :D

  • kircsi21

    csendes tag

    válasz Edy89 #13799 üzenetére

    Én még mindig tartom a 13757. hsz-ban írtakat, miszerint forgasd meg a 150e Ft-ot még április 15-e előtt, ezzel veszteni nem fogsz semmit max. nyerni a végén, ha észhez térnek az Ersténél. Írom ezt azért, mert elég sok anomália lépett fel ezekkel a számlazárásokkal kapcsolatban a tegnapi és mai napon... És egyelőre épeszű, hatályos hirdetménynek megfelelő magyarázat nincs a történtekre. De még1x, ezzel a lépéssel veszteni nem fogsz. Szerintem.

    Mi lesz a 10e Ft-tal? Adtál meg számlaszámot a maradvány összeg kiutalásához? Én balfék módra adtam meg, ahelyett, hogy közvetlenül a zárás előtt az ügyintéző orra előtt elutaltam volna másik számlámra 0 Ft-ért mobilbankban... Mert így ez 577- Ft utalási költségbe fájt. :(((

    [ Szerkesztve ]

  • kircsi21

    csendes tag

    válasz RR-13 #33328 üzenetére

    Én is 9:05-kor kaptam, csoportosan ment ki a levél. Névsor közepén vagyok, de ez sem szempont, nálunk a családban 4 ilyen számla van, de csak én kaptam ilyen fenyegető emilt. Ahogy csak engem "idéztek be" rögtön azután, hogy megszüntették a Gold 2.0 nyitási lehetőségét. Egyértelmű volt, hogy azért akartak rögtön ott átterelni az új csomagok valamelyikébe, mert havonta van minimum egy 1.7M Ft körüli egy összegű utalásom és ez baromira szúrta a szemüket... Próbáltak meggyőzni, hogy milyen alternatívákkal maradhatnék a pénzemnél, ha váltok, de nem tudták megmagyarázni persze (0-ra sehogy sem jött ki...). Akkor is mondtam nekik, hogy csak akkor váltok, ha kirúgnak, de akkor valószínűleg bankot is.

  • kircsi21

    csendes tag

    válasz axioma #33544 üzenetére

    Engem most hívott a prémium banki ügyintézőm, hogy kaptam-e tőlük az elmúlt napokban emilt. Mondtam neki, hogy nem (mert 2 hete kaptam ugye...). Kiderült, hogy ő most kapott arról értesítést, hogy én kaptam felszólító levelet, de azt nem tudta, hogy mikor. "Érdekes". Kérdeztem tőle, hogy mégis a hónap végi határidő után milyen kondíciókkal megy tovább a számla a belengetett felmondási idő alatt, mert ugye az emilben arról van szó, hogy a hónap végéig biztosítják a Prémium szolgáltatásokat. Erre azt mondta, hogy még ő sem tudja :Y . Azt is kérdeztem tőle, hogy akkor ez most már tuti, hogy küldik az egyoldalú szerződésmódosítást, de azt sem tudta... Hát nem tudom, ha ez a prémium ügyintézés szintje, akkor milyen az alap? Ha eddig nem gondolkoztam volna, hogy otthagyom ezt a bagázst, akkor ezzel a nyomulással pont arrafelé terelnek.

  • kircsi21

    csendes tag

    Raiffeisen sztori, újabb fejezet. Amikor legutóbb hívott a prémium tanácsadóm, akkor rákérdeztem nála, hogy ugyan mit jelent ez a mondat a kiküldött e-mail-ben: "Önnek a jelenlegi bankszámla díjcsomagjában a Prémium szolgáltatást 2024.04.30-ig biztosítjuk."
    Akkor nem tudta megmondani, de becsületére legyen mondva utánajárt (állítólag több kört kellett futnia, ami azért megint egy vicc a bankra nézve), és végül semmiféle változás nem lesz a kondíciókban a számla 2 hónapos felmondási idejének a végéig. Minek kellett ez a duma akkor a e-mail-be? Most már tényleg kíváncsian várom a postai értesítést az egyoldalú felmondásról, bár az ügyintéző szerint az e-mail is hivatalos közlésnek számít... (ami megintcsak nem igaz, ahogy sifarr is írta itt pár napja).

  • kircsi21

    csendes tag

    válasz sifarr #33831 üzenetére

    Lehet a Rafira joggal haragudni, mert az egészet hülyén csinálja.

    Ez így van, én is mondtam az ügyintézőmnek, hogy ez egy olyan játék, amit szabályok szerint játszunk, aztán az ügyfél eldöntheti, hogy marad vagy megy. De látszólag ebben a játékban a Raiffeisen vagy elfelejtette lefektetni a szabályokat, vagy még a saját alkalmazottaival is elfelejtette közölni. Ami azért minimum kínos, főleg úgy, hogy őket meg ütik, hogy nyomják le a változást az ügyfeleik torkán. Egyetértett.

  • kircsi21

    csendes tag

    A megfenyegetettek közül kapott valaki a mai napig bármiféle hivatalos értesítést postai úton a Raiffeisen Gold 2.0 egyoldalú felmondásával kapcsolatban? Ugye elméletileg és a fenyegető e-mail szerint holnaptól indul a felmondás 2 hónapja... Én nem kaptam semmit. Nem mintha mást vártam volna, de számomra teljesen komolytalanná tette magát ezzel az egésszel a Raiffeisen banda. Nem értem, hogyan "játszhat" egy komolynak tűnő pénzintézmény ilyen "játékot". :(((

  • kircsi21

    csendes tag

    válasz axioma #33982 üzenetére

    Persze, világos, hogy nem indul magától, de a prémium ügyintézőm már készpénznek vette legutóbb is, hogy akkor vége a dalnak, május elejétől indul a 2 hónap felmondás. Ezért számítottam arra, hogy akkor a hivatalos eljárásnak megfelelően jön az írásbeli egyoldalú felmondó. Mondjuk az is kiderült már, hogy a Raiffeisen a saját, prémiumnak nevezett ügyfeleseit is hülyére veszi... Lassan elérik azt, hogy magamtól hagyom ott ezt az amatőr bagázst.

Új hozzászólás Aktív témák