- Kína miatt izzad a német robotipar
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Olimpia: az AI majd törli a sértő bejegyzéseket
- Mesterséges intelligencia topik
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- YouTube
- Adguard Premium (Android, PC és egyéb rendszerekre, valamint böngészőkhöz)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTU
addikt
válasz Peterhappy #10082 üzenetére
Bankmonitor CIB-ECO 2 évig ingyen [link]
Ép tegnap lassult le az alkalmazása,
ma már viszonylag gyorsan, pár (kb.:5) másodperc a belépés."Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
Mercutio_
félisten
válasz Peterhappy #10082 üzenetére
Attól függetlenül, hogy bankot váltol-e, én az Ersténél belengetnék egy felvételkikérés+okirathamisítás miatti feljelentést, ha tényleg egyikőtök se kezdeményezett ilyet.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
válasz Peterhappy #10082 üzenetére
Valami hasonló volt a homár blogon is... se szó se beszéd bevonták a hitelkártyát, mert túl sokba került nekik.
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
válasz Peterhappy #10087 üzenetére
Az erstét nem kell bemutatnod, tőlük mentem az otp-hez, onnan meg megyek tovább, csak még nem tudom hová. Egyik rosszabb, mint a másik. Az erste simán eladta a nyugdíjbiztosítás részlegét, és simán megváltoztatták a szerződési feltételeket. Soha nem tájékoztattak a költségekről normálisan. A prémium ügyintéző ott se tudott pár dolgot, a sima meg igen, de annak meg nem is volt joga prémium ügyfélhez. 1db prémium ügyintéző volt a csabai fiókban, tehát várhatott rá akinek valami problémája volt. Mikor elpatkolt az utódja aztán végképp nem értett semmihez.
A legjobb, hogy nem bírják megszüntetni a folyószámlám gyakorlatilag 5 hónapja... mert miután megszüntettem arra ment vissza egy Alis kártérítés. Felvenni nem tudtam, szerintük ez nem lehetséges lezárt számláról. Végül úgy voltam vele, ott rohadjanak meg azzal a 450 forinttal, azzal váltunk el, hogy automatikusan meg fog szünni amint a számlavezetési díj leeszi róla... hááát, most tartok 10 forintos egyenlegnél. Gyanús, hogy ebben is hazudtak ezek a tetűládák, és le fog menni mínuszba.#KTU: Képtelen voltam Xetra részvényt venni otp-n keresztül, és ők sem tudták megoldani, vagy legalább kideríteni mi a gond. Nem egy fiókban voltam emiatt, csesztem el órákat. Az ügyintézőik egymáshoz rohangáltak, totál tudatlanság. Fingjuk nem volt, hogy én mit látok a netes felületen. A chates ügyfélszolgálatosok se semmik...
Azt se tudták, hogy kell a Xetrához deviza számla. Ráadásul prémium ügyintéző, meg fiókhelyettes a nő vagy ilyesmi. Konkrétan egy havi fizut nyerhettem volna ha január elején sikerül Netflix részvényt venni. E helyett átváltottam egy csomó pénzt euróra. A részvény ára szépen fel is ment... csak éppen nem tudtam venni, de nem csak NetFlixet hanem mást sem. A forint közben erősödött, buktam pár tízezret, amit természetesen nem térítenek meg. 1 havi direkt bróker díjat jóváírtak, legyek vele boldog.
Legújabbak: bármilyen netes virtuális kártyás vásárlásnál (nav adóhátraléknál is...) lehetetlen volt beírni az sms megerősítő kódot, mindig időtúllépést írt. Mindegy melyik böngésző, mindegy milyen net. Ezt el is ismerték, hogy az informatikai rendszerük hibás volt.
Legutolsó, deviza számláról forintra nem sikerült utalni, itt utólag kiderült, hogy azért, mert arról vonja az utalás díját is, tehát a teljes összeget nem lehet. Régen simán levonta belőle a díjat is. Hibaüzenet sehol, vagy valami tájékoztató a deviza számlás utalásnál... uniós törvényre hivatkoztak, hogy most már fedezet nélkül is el kell induljon az utalási folyamat, igaz nem megy végbe.
Plusz nem bírtam felvenni automatából a fizut, mert az egyik fiókban takarítottak éppen, és addig nem nyitják ki a bejárati ajtót, a másik közeli automatában meg nem volt pénz. Reggel, munka előtt meg pont nem érek rá arra, hogy automatákat vadásszak, munka után meg sürgősen menni kellett a kocsival szervizbe. Igen, van a szervizben terminál, de volt már, hogy nem működött és ott szívtak a kp. nélküli emberek órákat amíg a T kijavította a hálózati hibát... szóval kp nélkül nem megyek.[ Szerkesztve ]
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
addikt
válasz Peterhappy #10098 üzenetére
Sok szempontból ugyan az lesz:
* zárolva tételeknél nem látod ki zárolta
* lassú az alklmazásba bejelentkezés
* cibnél rendszeresen vannak leállás szerűségek
* ersténél helyenként irgalmatlan lassú 1-1 művelet (főleg a szerver oldali “lapozás” sebessége idegesít)
* az ajánltok ersténél netbank kitakarja a mobil app lényegi részeket. (Tegnap kapcsoltattam ki a netbank marketinget, amit soha nem kértem, illetve bekamuzta az ügyintéző, hogy egyet kötelező...)
* Cibnél legalább van push üzenet, de valami botrány (nehézkes, nem tudok rá jobb szót) a kezelése
* Ersténél a 3D secure értesítési mobil számot a feleségem kártyájához beállították az én mobilom...Van baj rendesen, összeségében a kettőt párhuzamosan használom ingyen, mert kíváncsi vagyok hol lesz előbb apple pay, illetve a cibnél az ingyenes 150K nyilatkozatom él, így az ersténél van korlátlan kp erste automatából.
Minimál fegyelem kell, hogy minden hónapban utalok magamnak 100K a cibes számlára (lehet állandó megbízást állítok majd később rá).
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
windlord
őstag
válasz Peterhappy #10098 üzenetére
Megkerdezhezem mi a megkereses targya?
Esetleg Granit Bank?
Fiokba ugysem jarok... -
axioma
veterán
válasz Peterhappy #10098 üzenetére
Epp az egyik levlistan sorra jelentkeznek cib ugyfelek hogy osszevissza tetelek szerepelnek a netbankban/mobilappban, de ertekpapirszamlaknal akar millios elteres a valosaghoz kepest - ok meg epp onnan menekulnenek.
-
axioma
veterán
válasz Peterhappy #17543 üzenetére
A hitelkartyakon elerheto visszateritesekre - bar koltesi profil kerdese - az erste max szokott kijonni legjobb ajanlatkent. A BB-set epp nem ismerem (ok mar hamarabb kirugtak alolam a hitelkartyakat azota nem probalkoztam).
Raiff Gold ha megvan a bejovo 400e akkor "nem ker enni". A hulyesegeit le szoktam irni (napi kartyahasznalat darabszamra limitalt ha filleresek akkor is, kp-felvet napi es nem automatankenti 300e, szamlatortenet a jovoben teljesulo allando atutalasokkal kezdodik, valamint hitelt kiem. ugyfelkent se toluk kapsz legjobbat). -
sifarr
senior tag
válasz Peterhappy #17543 üzenetére
jelentősen őszülök, valahányszor megpróbálok bármit is intézni a mobilappban vagy a webes alkalmazásban (avagy állandó megbízáshoz meg a desktop változatban, ami önmagában is nonszensz).
Most telt be a pohár és határoztam úgy, hogy váltani akarok.
...
Egy jóféle modern app+netbank mindenképp előny, de nem feltétel.
Én itt ellentmondást érzek.
Azért telt be a pohár, mert besokalltál a CIB-es mobilapp és online bank használhatatlansága miatt? Ha igen, akkor miért csak előny és nem feltétel a jóféle app+netbank?
A BB appja az értékelések szerint a legjobb (android). A Rafi appja most van kifejlesztés alatt, értékelése nem a legjobb. (Netbankjaikról nincs infom.) Ha fontos az app használhatósága, akkor a GPlay-en beleolvasnék a bankok appjainál a kommentekbe.Ha nullásan akarod megoldani a számlát, akkor Rafi. A leírt számok alapján a feltételt biztos teljesíteni tudod. Hülyeségei vannak, ahogy axioma is írta, de valamit valamiért. Az az előnye is megvan, hogy bármely bank hitelkártyáját választhatod hozzá és ingyen kiegyenlítheted róla a havi tartozást.
-
nagyúr
válasz Peterhappy #17693 üzenetére
14 éve vagyok a Cib-nél, ez idő alatt kb. kétszer fél napot volt olyan, hogy nem tudtam hozzáférni a számlámhoz... Pedig szinte minden nap belépek.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
tlala
addikt
válasz Peterhappy #17700 üzenetére
Hidd el, nem vagy egyedül.
1 hónapig nem tudtam a számlámhoz hozzáférni, 1 hétig a kártyámmal a neten vásárolni (nem volt köze a váratlan rendszerleállásukhoz), stb.
A mobilos appról ne is beszéljünk - elég a Google áruházban megnézni az értékelését és a felhasználók hozzászólásait. A mai napig nem tudták rendesen megoldani, hogy összeszinkronizálja a partnereket (ha PC-n utalok, a mobil appban nem jelenik meg a partner), a számlatörténet keresés egy katasztrófa, stb.
És akkor a hozzá nem értő, lepattintós ügyfélszolgálatról még nem is beszéltem.
Szóval nem csak te utálod a CIB-et. -
Kasya
nagyúr
válasz Peterhappy #33701 üzenetére
Szvsz az egész prémium bankár szolgáltatás egy "humbug". Én azt varnam tole, hogy az "én" érdekemet tartsa szemelott és valoban szamomra elonyos pénzugyi tanácsokat adjon. De semmivel sem jobb, mint egy szimpla ugyintezo, aki szinten csak a banki csomagokat ajnarozza.
Sőt, meg tobb macerával is jár...pl. irjak emailt ugyfél idopontert (gyorsabb es egyszerubb sorszamot huzni - foleg kis fiokban).
De lehet en varok csak sokat tole.
-
axioma
veterán
válasz Peterhappy #33701 üzenetére
Mondjuk konkretan _hazudott_, olyan nincs hogy muszaj valtani, ezeket kene tomegevel felnyomni (olyat lehet mondani, hogy ha nem valtasz akkor - nem ismert reszeit a szerzodesednek, velhetoen csak a premium kiegeszitest - felmondjak ok, meg kene mar nezni az mivel jar).
-
axioma
veterán
válasz Peterhappy #33709 üzenetére
Akkor rogzitem en... velem ne szorakozzanak. De inkabb hivjon vissza banki vonalon, hogy azonosithassam, amugy csak egy atveros hivas [pl. direkt elbukom a kerdeseket].
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz Peterhappy #33933 üzenetére
Az nem derült ki számomra, 3 év után milyen számlára váltanak?
Bázis díjcsomagra vált a "sima" Privilégium 2.0.
Viszont ha partner kedvezménnyel kötöd (Bankmonitor), akkor 2027. 02. 28-ig nem fizeted az utalások után a tr. illetéket és vannak még kedvezmények a simához képest. Valamint 2027. 03. 01-tól 2030. 02. 28-ig a sima Privilégium 2.0 díjszabását fizeted. Az önmagában sem olyan rossz csomag.... viszont (a CIB-nél) nagyon sokszor nem működött hol a mobilbank, hol pl a kártyás fizetés (bár ez sok-sok éve volt, azóta talán jobb a helyzet).
Akkor sem volt annyira tragikus a helyzet, azóta pedig még jobb a helyzet.
Pl. múlt éjjel is volt rendszerfejlesztés és az appot is frissítették újabbra, de nem volt miatta működési probléma.[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
válasz Peterhappy #34257 üzenetére
az a baj, hogy erre az ügyfélkörre egyik bank sem vágyik igazán. rajtunk, full tudatos, nullás csomagot kereső ügyfeleken nem lehet profitot termelni, ezért kapkodni sem fognak utánunk. a magyar környezetben sajnos ez a realitás
-
axioma
veterán
válasz Peterhappy #34260 üzenetére
Szerintem ott kezdodik a tevedes, hogy tudsz arukapcsolni, mert pont ebben a retegben jellemzo hogy a megoldashoz keresnek szolgaltatot, es nem egy "standard" szolgaltatohoz fordulnak mas penzugyi dolgaikkal (nekem pl. csak folyoszamlabol jelenleg 4 db van... megtakaritasom 5. bankhoz tartozo brokernel bar reszben at fogom vinni egy masikba, hitelkartyam meg reszben ezeknel is de egy 6. banknal is van, es van egy kulfoldi brokerem egy sajatos jovedelemresz miatt)
Mondjuk a vagyonos jelzot en me'g el se erem...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T430 - i7-G3 I 8GB I 240GB SSD I Nvidia I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 450 G3 - i7-6G I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gar!
- Bomba ár! HP Elitebook 840 G1 - i5-4310U I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i5-G6 I 8GB I 256SSD I 12,5" Foltos FHD Touch I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook 820 G3 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!