-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #27359 üzenetére
Amikor jó pár éve törvényileg kivezették a bankok a kártyaletiltási 10-15 ezres díját (kénytelenek voltak), akkor szinte az összes bank lehetővé tette telefonon keresztül is a kártyaszerződés megszüntetését, vagy letiltást követő megszüntetését, melynek az eredménye a végleges megszüntetés.
Korábban azért nem volt az összes banknál (az Ersténél igen) lehetőség a megszüntetésre díjmentesen (a Gránitnál ugye még mindig nem), mert a telefonos letiltás alkalmával nem, vagy nehezen lehetett ellenőrizni, hogy a kártya valóban megvan, és nem elvesztés miatt akarja valaki tiltás nélkül díjmentesen megszüntetni, ugyanis a személyesen történő megszüntetés is csak a kártya leadásával volt díjmentes.
Kártya hiányában a személyes megszüntetésnél is díj felszámolásával tiltották a kártyát, majd szüntették meg.Mivel a kártya leadása, a díjmentes letiltási gyakorlat bevezetése óta nem releváns, ezért lehet majdnem minden banknál telefonon is megszüntetni, mert nem kell leadni ekkor a kártyát, és díjmentes a megszüntetés, letiltás is.
Jelenleg még a CIB-nél a személyes kártyaszerződés megszüntetésnél viszont elkérik a kártyát, és ha nincs meg, vagy nincs az ügyfélnél, akkor megkérik, hogy telefonon tiltsa le, és ne kérjen pótkártyát, ezzel a kártya meg is szűnt.
Korábban pl. az Ersténél telefonon is meglehetett szüntetni a kártyát (még a letiltási díj idején), de ahhoz be kellett diktálni a kártya számát az ügyintéző kérésére, és így azonosította, hogy a kártya megvan, és nem elvesztés miatt akarjuk megszüntetni. (máshogy nem tudták "ellenőrizni" )
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen