Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz tahepa #25011 üzenetére

    több mint érdekes... --> szerencsés :DDD

    Komolyra fordítva a szót, voltak, vannak gondok a Cibbel. Talán túlzás amit bigdady kolléga írt, de messze nem megbízható úgy általában a többi bankhoz képest (nekem Erste, Raiffeisen tapasztalataim vannak a közelmúltból).

    Amire gondolok:
    * Értesítések megbízhatatlansága (push mobil app)
    * Iszonyat lassú az applikáció és nem is annyira átlátható (továbbá itt nekem elvi bajom, hogy nekem kell a belépésre nyomni... azért nyitottam meg az appot, mert be akarok lépni... tudom vannak olyan funkciók, amikhez nem kell belépés (nem használom őket és lehetne legalább állítható))
    * Legutóbb már működött iOS bétán is az app, egy ideje már csak várok, várok, várok, kifagy
    * Ha szeretnék egy új eszközön beállítani mobil bankot, akkor simán beállítok mindent, majd közli, hogy 13-as szerver hiba. Persze már tudom, hogy új regisztráció kell, de azért ezt mostanában lehetne normálisabban kommunikálni, mint hogy járjak magamnak utána az ügyfélszolgálatot is terhelve
    * Néha megfordulok a kékgolyó utcai fiók ATM-nél. Iszonyat lassú az is, ami miatt már sikerült is helytelen összegben pénzt felvenni
    * Rendszeresen meghirdetett karbantartások bőven elhúzódtak és nem volt elérhető a bank, nem tudtál a számládról utalni

    Nekem azért van, mert ingyenes és másodlagos számlának használom. Amint letelik újra a két évem megyek tovább innen.

    Elhiszem, hogy van akinek megfelel egyéb előnyei miatt (fentiek kivételével én is elégedett vagyok vele).

    A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

Új hozzászólás Aktív témák