- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- AI segítségével csábítanák el a nagy cégek szakembereit
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Videó stream letöltése
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- ASUS routerek
- Spotify
- Rendszergazda topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Programozás topic
-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
válasz Ereshkigal #25990 üzenetére
Pont én is akkor, amikor Te.
-
RR-13
őstag
válasz Ereshkigal #26007 üzenetére
Ez a ne dőlj be cucc csak mostanában lehet, vagyis két napja küldték ki app. üzenetben, és Push értesítéssel, nekem nem okozott gondot.
-
RR-13
őstag
Erste Bank: "Rendkívül bizonytalan a helyzet"
Forrás a linkben.
Erstések közül valaki kapott esetleg mostanában hitelkártya felmondást
Nekünk ma küldtek ajánlott levelet, de nem vettük még át, nem tudjuk mit küldtek, és csak hitelkártyánk van náluk...
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Ereshkigal #26011 üzenetére
Persze más tartalmú volt már igen, de azt hittem, hogy neked kifejezetten ez okozott most csak gondot.
Én korábban sem jártam így. Lehet, hogy telefon függő is.Nem lehet, hogy a csalókra felhívó Push-t nem nyitottad meg, és a telefonodban maradt a Push, és így együtt akarta megnyitni a jóváhagyással?
-
RR-13
őstag
válasz axioma #26020 üzenetére
Nekem fordítva csinálta az OTP 2012-ben.
3x emelték kérés nélkül a hitelkeretet, majd egyszer csak tiltották a kártyát, úgy, hogy soha nem volt tartozásom, és felmondás nélkül megszüntették a hitelkártyámat annak ellenére, hogy +36 Ft volt az egyenleg.A saját maguktól tiltott kártya tiltási díjat terhelték, majd panaszok alapján azt később kénytelenek voltak jóváírni, mert úgysem fizettem volna be.
A számlát nem kaptam vissza, és indokot sem mondtak, írtak, hogy mi ez a hirtelen megszüntetés.Per volt belőle, visszaállítást nem kértem, másodfokon nyertem csak meg, és nekik kellett fizetni mindent.
Azóta kerülöm az OTP-t. -
RR-13
őstag
válasz #01110937 #26031 üzenetére
Nem tudod a részleteket.
Azt sem, hogy mit nyertem vele, mert nem írtam meg, mivel nem az a lényeg, hanem a hozzáállásuk az ügyfelekhez...Az egyik fenti OTP témájú hsz-re válaszoltam OTP válasszal OFF-ban, amit te nem tettél meg korábban OFF-ban.
Nem tilos felhozni az OTP-ét, de kizárólag OFF-ban lehet, és válaszolni is rá OFF-ban lehet, ahogy a többiek helyesen is tették, kivéve téged, ezért írtam neked, hogy a téma itt OFF.Ajánlom figyelmedbe a téma összefoglaló utolsó előtti bekezdését.
A témát zárom is!
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
-
RR-13
őstag
válasz dredjudge84 #26051 üzenetére
Úgy jött ide, hogy a "hálózati hiba" jelenséget akkor is írja az app., ha a bank a fenti, előre tervezett, és bejelentett rendszerfejlesztést hajt végre éppen.
Mivel majdnem este 10-kor írtad (kb. 3 perc hiányzott) a bejegyzésed, ezért bátorkodtam azt feltételezni, hogy már kicsit hamarabb elkezdték esetleg a korábban bejelentett, és pont tegnap este 10-re jelzett rendszerfejlesztést. (bár furcsa volt, hogy ha kicsivel is előbb kezdik el)
És SZVSZ szinte kizártnak tartom, hogy te majdnem este 10-ig vártál volna a fenti hsz-el, hogy, ha este 8-ig "folyamatosan" nem sikerült belépni.
Megjegyzem, hogy én tegnap is, és mindig wifin lépek be, és tegnap is mindig is sikerült, amikor próbáltam, tehát nálam még ilyen jelenség soha nem volt a 13 hónap alatt.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz dredjudge84 #26059 üzenetére
Látom nem adod fel, hogy "csak" neked lehet igazad, bárki mást mond az nem lehet az.
Hány képernyőfotót szeretnék arról, hogy azt írja ki az app, többek között, főleg az elején, hogy hálózati hiba, miközben tervezett karbantartás van/volt
A karbantartás üzenetet NEM azonnal teszik ki, az is eltart egy darabig, így addig a hálózati hiba látszódik, és a Response Error.
Ez egy 2022. áprilisi karbantartás alkalmával látható hibaüzenet képei:
Ja és persze, hogy csak az UC nem ment a neteden... ugyan már, ezt te sem hiszed el ugye
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz dredjudge84 #26059 üzenetére
Javítás:
"Hány képernyőfotót szeretnél arról, hogy azt írja ki az app, többek között, főleg az elején, hogy hálózati hiba, miközben tervezett karbantartás van/volt " -
RR-13
őstag
válasz dptrsk #26064 üzenetére
Igen jó lenne, ha nem is lenne szükség karbantartásra, de van, és elég "sok"...
Szerintem annyira nem jelenthet gondot, ha a tervezett karbantartás alatt hibaüzenetet ír ki az elején, mivel logikusan gondolva egyből megnézi a felhasználó, hogy van -e karbantartás vagy probléma, és ha nincs kiírva, és nem talál infót ilyenekről, akkor lehet panaszkodni.
Ellenben a CIB Banknál rendszeres volt az előre be nem jelentett karbantartás, vagy csak spontán leállás miatti "Hálózati Hiba"kiírás, különböző hibakódokkal.
Szerintem ilyen téren az UC-nél nincs probléma, amíg előre jelzik egyébként minden felületen.
-
RR-13
őstag
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #26068 üzenetére
Igen a Javás intertetbankot nem "kérdezted", ezért sem írtam arra, hogy esetleg ott látható a zárolt tétel részletei, meg azért sem, mert már biztosra nem emlékeztem, és 13 hónapja nem tudok belépni, mert nincs számlám náluk.
Akkor ezek szerint a mobilappban a kártya adatok (a kártyaképre, vagy mellette valamire nyomva) almenüjében, a vásárlási tranzakcióban csak az összeg van, és semmilyen további adat
Az viszont baj, ha így van.Egyébként a Javás cucc elég gyors, és mindig működik, ha a kódot le tudod generálni hozzá, hogy beléphess, ami az appon múlik viszont, ami meg nem mindig működik.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Drughi #26100 üzenetére
Tudsz utalni Forintban az UniCredti-ből, a Rev. LT számlaszámodra, de csak eBankingból (internetbank felületről) lehet nemzetközi utalást indítani, mert az alkalmazásban csak SEPA utalást lehet indítani, a belföldieken kívül.
A BIC-hez (SWIFT kód) mindenképp be kell írni a REVOLT21-et majd, nélküle nem enged tovább.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
És az nem megoldás Másik, gyorsabb megoldást meg nem írtál helyette...
Egyébként azt nem írta, hogy azonnal kell, és ma. Gondoltam egy hétvégét még tud várni...Megjegyzem, hogy eddig minden esetben, másnap (következő munkanapon) reggel 8 kor megérkezett az UniCredit számlámra az utalás, ha előtte lévő munkanapon, délig, Rev-ról utaltam át Forintot. Viszont, ha még csak most utalná el, akkor lehet, hogy ő csak kedden kapja meg.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz bigdady #26152 üzenetére
Dehogy kell lemondani, főleg azért sem, mert akkor abban a hónapban már azzal nem tud felvenni díjmentesen, a másikkal meg még nem.
A nyilvántartó rendszerben törölődik a korábbi, ha másikat adunk meg, és a törlésről a bank visszaigazoló dokumentumot küld a számlatulajdonosnak.
-
RR-13
őstag
válasz TrollBalint #26175 üzenetére
UniCredit ATM max. befizethető db 50. Így max. 1 milliót tudsz befizetni egyszerre.
Nekem eddig mindig elfogadta az 50db-ot, amit lapjára pakolva, de egymáshoz igazítva kell berakni a nyílásba mert, ha nem, akkor visszadobhatja.
Az ATM csak a pénz eredetiségét ellenőrzi, egyebet nem tud, és mivel max 1 millió fizethető be egyszerre, ezért nincs is ott egyéb ellenőrzésre szükség.(más kérdés, ha egymást követően többször tennél be max. 1 milliót, mert lehet nem is engedné az adott számlára már a következőt befizetni.
Ezt még nem teszteltem, mert ez elég egyedi eset, és sok pénz kell hozzá.)Befizetés ATM-en pedig minden számlára díjmentes jelenleg, 2023. április 30-ig.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz dredjudge84 #26180 üzenetére
Én biztos nem rakok be annyit, ilyen "problémám" nem nagyon lesz.
Nem tudom most biztosra de, ha jól rémlik a befizetett címleteket nem adja ki senkinek az ATM azonnal, mert az külön helyre kerülhet, mivel az később manuális ellenőrzésen is áteshet, bármi oknál fogva, de lehet ez csak régen volt.
-
RR-13
őstag
CIB tájékoztatása - iOS app. hiba:
iOS CIB Bank Mobilalkalmazást érintő hiba:
Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy jelenleg az Apple Storeból iOS készülékekre indított letöltéssel a CIB Bank Mobilalkalmazás nem használható.
A hiba kizárólag új letöltés esetén jelentkezik, ezért kérjük, hogy a már telepített alkalmazást ne törölje, hanem töltse le hozzá az elérhető frissítéseket az alkalmazás áruházból, amennyiben szükséges.
A már beregisztrált iOS és az Android operációs rendszerrel rendelkező ügyfeleinket a hiba nem érinti.
Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk, a hiba javítása folyamatban van.
-
RR-13
őstag
válasz ledgeri #26197 üzenetére
Az összefoglalóban lévő bankok ajánlott számlacsomagjainak egyikében sincs jelenleg még olyan érdemi, vagy az összefoglalót érintő változás, illetve év végére sem jeleztek "hátrányos" változást, amely indokolná a Topic ajánlásinak törlését, vagy módosítását, ezért jelenleg nincs szerkesztés, érdemi módosítás alatt az összefoglaló tartalma.
-
RR-13
őstag
Teljesen rendben van az UC netbankja, és a mobilapp is ezen a téren főleg.
Soha a 13 hónap alatt nem volt rá példa, hogy ne működjön valamelyik kivéve, amikor persze karbantartás volt a rendszerükben, de ezt előre jelezték.Lényegében: CIB vs. UC netbank, és a mobilapp, ég és föld stabilitásban az UC javára.
-
RR-13
őstag
Úgy látom, ha jól látom a hsz-eidből, hogy Neked még a korábbi feltételekkel lett nyitva, amikor 6 hónapon belül nem lehetett zárni a számlát, szankciós díj fizetése nélkül, vagyis a zárás díja 3.500 Ft volt.
Amennyiben a 6 hónap már eltelt a számlanyitás óta, akkor díjmentesen szüntetheted meg a számlát.
-
RR-13
őstag
válasz Directors #26205 üzenetére
Az átutalási limitet - mint napi elektronikus limit - csak telefonon vagy bankfiókban tudják módosítani.
Telefonon 1 perc egyébként, ha az ügyintéző fogadta a hívást, elég gyorsan megy.Az elektronikus/átutalási napi limit módosítása díjmentes.
Egyébként csak az ATM kp. kivét limitnek van a 250 Ft-os díja, ha a kártya standard keret limitjén felülre (MC kártyánál 250 ezer) emeli valaki, de pl. az összes csökkentés díjmentes, vagyis a lefele módosítás.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Láttam, hogy a számlád elérése most inkább a fontosabb a kedvezményeknél, de korábban írtuk már másnak is, hogy érdemes megvárni a 2023. januárt az UC P.A.Z. számla nyitással, ha "+1 év kedvezményes számlavezetést" szeretne valaki, mert akkor nem 2025. április 30-ig biztosítja a bank minimum a kedvezményeket, hanem minimum 2026. április 30-ig.
Amennyiben most nyitod meg, akkor a kedvezmények biztosítása 2025. április 30-ig garantált, azaz kb. 2 év 4 hónapra.
Azonban, ha 2023. januárban nyitod, akkor kb. 3 év 4 hónap lesz a kedvezményes időszakod.Mivel az UC is általában csak a hónap végén teszi közzé az új hirdetményeket, így csak 99% hogy nem vezetik még ki a Partner Aktív Zéró igénylési lehetőségét, SZVSZ.
Ráadásul idén több esetben is bővítették a csomagot nyitók körét.
A döntés a Tiéd. -
RR-13
őstag
válasz #01110937 #26220 üzenetére
A garantál kedvezmények tekintetében nem érinti, de az egyéb változásokban érintheti a korábban szerződött ügyfeleket is.
Egyébként az ügyfeleket hátrányosan érintő változások esetén a banknak kötelező 60 nappal előtte közzé tenni a hirdetményt. Azonban az "előnyös" módosításokat, illetve az akciós hirdetményeket a hatálybalépés napján is elég.
-
RR-13
őstag
válasz bigdady #26226 üzenetére
Ha már Gránit vs. UC, akkor a Gránitnak ugye 1 fiókja van, és ha a Gránitnál nem megy az online, illetve a szelfis nyitás, akkor az eléggé leszűkíti a nyitási lehetőséget az 1db fiókra.
Hónapokkal ezelőtt több esetben is hibára futott a szelfis NFC számlanyitás, és több esetben is elölről kellett kezdeni.Ehhez képest, ha az UC online nyitás nem megy, akkor kb. 130x több lehetőség van a számlát megnyitni fiókban országszerte, amire a Gránitnál nem nagyon van lehetőség országos szinten az 1 fiók miatt.
Nekem pl. a szelfis nyitás sikerült, de kétszer is elutasították, mert a személyi ig. fotóba belelógott a lakcímkártya egyik sarka is, és csak külön kérésre mondták meg az elutasítás okát, a második elutasítás után. (átlátszó kinyitható lapozható tokban voltak)
A rokonaimnak viszont már nem sikerült elsőre, és be is kellett szólni a banknak telefonon, hogy hibára fut a szelfis nyitás, amit másnapra javítottak, aztán pár nap múlva ismét hibás volt.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
A Gránitnál is biztos volt már rá példa, hogy a videóbank sem ment.
Pl. a nagyon az emlékünkbe égett teljes leállás alatt sem.
Persze nem ez a jellemző, de ott az 1%, ha leáll akkor csak 1 fiók van számlanyitásra.., csak ezt szerettem volna szemléltetni.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz #01110937 #26233 üzenetére
Gránit Bank Fiók a központi fiók, csak egy van (Lechner Ödön fasor 8.), ami minden ügyféligényt kitud elégíteni.
A Westendben Ügyfélközpont van, ami nem nagyon tudom mit takar, mert sosem voltam, de mivel ott nem lehet (talán még mindig) pénztári műveleteket végezni, ezért nem nevezném fióknak.
(ha lehet ott is számlát nyitni, akkor viszont 2 lehetőség van Budapesten az 1 helyett, de az még mindig csak 1 opció országos szinten, mert mindkettő Bp., tehát előrébb nem vagyunk).A személyi igazolvány fotózása tokban is sikerült a harmadik alkalommal, amikor a keretbe szintén nem lógott bele semmi, viszont a kereten kívül lógott bele korábban a lakcímkártya sarka, ezért sem értettem mi bajuk vele.
Kiderült, hogy nem csak a kereten belüli képet figyelik, hanem a mellette lévő dolgokat is a képen, tehát nem csak kereten beül történik a fotózás, így semmi nem lehet a személyi mellett a kereten kívül sem.A lakcímkártyát karakter azonosítással olvassa be az app.
Nekünk pár karaktert tévesen értelmezett, javítani kellett.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Peter.70 #26239 üzenetére
Igen közben megnéztem, és még mindig nincs pénztári szolgáltatásuk, ami elég meglepő, hogy pont az nincs, ami egy bankfiók alapszolgáltatásának kellene lennie.
Akkor azért nem nevezi a bank azt fióknak...
Amennyiben valaki a számlanyitással egyidejűleg be akar fizetni a friss számlájára, akkor mehet a Központiba.Az UC számlanyitással egyidejűleg mi kp-ét is befizettünk. Meglepődtem volna, ha elküldenek egy másik fiókba ezért.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz #01110937 #26280 üzenetére
Kb. 7-8 évvel ezelőtt még kötelező volt megadni helyesen a számlatulajdonos nevét a belföldi utalásnál, azonban ezt a folyamatból kivették, mert sok utalásnál nem a számlatulajdonos a mérvadó, hanem a jogosult kedvezményezett, hogy kinek "címezték" az utalt összeget.
Most már régóta főszabály, hogy az összeget bárkinek lehet címezni, küldeni, egy számlaszámra történő utalásnál (egyszerű ok, ha valakinek nincs számlája, és ismerős, barát, családtag számlájára kéri az utalást).
Pl. ha megnézed az UniCredit appon az utalás részt, akkor ott sem számlatulajdonost kérnek az utalás kitöltésénél, hanem Kedvezményezettet, mivel ez a mérvadó, és már nem a sz.tulajdonos neve.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- VoLTE/VoWiFi
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Motorolaj és szűrő topik
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- iPhone 13 128GB Starlight, Beszámítással
- Uhh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" Bivaly i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" Bivaly i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS
- Prémium minőségű Samsung, Micron SSD meghajtók (frissítve: 2024. 09. 23.) - MEGA akciók!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen