-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
cocka
veterán
válasz pictigjis #22912 üzenetére
csak az e-aláírást külön kérni kell, mert alapból nem csinálják meg. Lesz saját tanúsítványod meg hasonlók plusz adnak hozzá egy kék kártyát is, ami az "elektronikus aláírás kódkártya" névre hallgat.
A sima "személyazonosító igazolvány kódkártya" címűt gondolom megkaptad ugye? (főleg hogy azon van a PUK kód is, ha elcseszed a PIN kódot)
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz pictigjis #22912 üzenetére
Na most kérdés, hogy a bank szelfi reges appja bekéri a személyidet és be is olvas róla valamit vagy csak be kell mutatni kamerába?
Amúgy azt nem értem, hogy mit kell itt a kamerával is meg szelfikkel bohóckodni, az e-személyivel kamerakép nélkül is működnie kéne az azonosításnak.
Mi a ráknak vannak az e-személyinek elektronikus funkciói, ha bankok még mindig pofalemezt kérnek az azonosításhoz?
Az e-személyinek pont az a célja, hogy ne kelljen minden szirszar kapcsán személyesen megjelenni, ha nem muszáj. ÉÉÉÉrdekes módon a kormányzati portálok képesek megoldani, hogy ne kelljen minden hülyeséggel kormányablakba szaladgálni.
-
pictigjis
senior tag
válasz pictigjis #22939 üzenetére
az utolsó tippem az adataimban szereplő sok évtizedes hiba: a gránit az anyja nevénél (nyilvánvalóan) születési nevet várna, az én okmányaimon azonban mindig is dr.-ként szerepelt anyám. talán az adatok olvasásánál a nem várt "dr." akasztja meg a gránit appját
10 ezerért nyilván nem fogok ezzel vacakolni, csak bosszantó, hogy egyszer kéne a rohadt chip a személyiből, és akkor sem működik rendesen
-
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #22990 üzenetére
Semmi kivetnivaló nincs abban, ahogy csinálják, és többször példálóztam a nem szent Budapest Bankkal is, ha láttad, ha nem láttad, akkor meg azt is vedd észre nyugodtan.Ja és kritizáljátok ti "ketten" éppen eleget, te meg úgyis, hogy nem is vagy ügyfelük.
Nagyon fontos: én nem azért nem kritizálom mert istenítem őket, hanem azért mert én meg vagyok elégedve azért a havi 0 Ft-ért cserébe, amit nyújtanak díjmentesen, és a csop. beszedéssel sincs semmi bajom, ahogy több tízezer ügyélnek.
Akinek nem tetszik ez a gyakorlat az meg marad a Rafinál örökre.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #23002 üzenetére
"fanboy-kérdést"
Nem a két szép szeméért mentem én sem az UniCredithez októberben... a 0 Ft-os csomag miatt, ami a díjmentes kártyával együtt igen kedvező, és a normális szolgáltatás mellett.
Addig maradok ott, amíg ez a csomag megmarad, ahogy eddig is tettem az összes banknál, Pl. az Erste Privilégium "L"-el kezdve, mint teljesen díjmentes csomag.Megszűnt az Erste fenti csomagja, ezért mentem a CIB-hez, majdnem lejárt a CIB-nél a 2 év díjmentes időszak, ezért mentem az UniCredithez.
Eddig a régi Erste mobilapp volt a legjobb, de most a George egy kalap sz..., és a CIB appnál meg jobb az UniCredit app, és amúgy nincs ebben semmi istenítés, ezek a száraz tények.Az UniCredit hibáit is megszoktam itt osztani, ha van.
Leírtam már korábban azt is, hogy a panaszkezelő osztály egy része nem igazán ügyfélbarát...(volt remélem csak eddig).Jelenleg 5 számlát kezelek, ebből 2db folyószámla, és ezek 3 banknál (Erste, BB, UniCredit) vannak vezetve, ahol nem éri meg lenni onnan eljövünk.
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #23028 üzenetére
Igen, köszönöm a véleményt, 9 ajánlásom volt, és egyik ajánlottam sem panaszkodott sem itt sem privátban az UniCredit Bankra eddig!
Egyáltalán nincs miért szégyellni magam, ahogyan a több ezer ajánlónak sem, aki szintén ajánlotta ezt a REMEK UniCredit Bankot, ahol kedvesek, és figyelmesek is pl. az említett vidéki fiókban.
Te viszont egyáltalán nem tudhatod, hogy pocsék-e a szolgáltatás náluk, maximum a haverod véleményét átvéve ugyanazt fújod, mellette kiállva.Viszont legalább én nem megyek az Auchan pénztárhoz, és nem kéregetem el a vásárlóktól a fizetendő összeget, hogy aztán Vivid stb. kártyával kifizessem helyettük a vásárlás összegét, a bónusz reményében!
Természetesen azért mert nekem nincs egyelőre érdemi problémám az UniCredittel, attól másnak még nyugodtan lehet, csak akkor valós problémákat írjon ide, és ne hőbörögni járjon csak a Topikba, egyértelműen csak lejáratni a bankot, a teljes hozzáértés hiányával, és a hirdetmények ismerete nélkül vádaskodva, ahogy csak kifér a csövön.
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #23028 üzenetére
"legalább ajánlópénz érkezett bőven!"
Igen érkezett, és a korábbi hsz-t ezen, kijelentésed miatt írtam, ha már szóba hoztad a bónuszpénzt, ami nem nagyon tartozik ide.
Viszont nem írtam, hogy te kéregetted el a pénzt, de azt sem, hogy sikerült a biznisz, én csak ennyit tudok, amit olvastam. -
Simulacrum
senior tag
válasz pictigjis #23003 üzenetére
Nekem is régi SE-m van, abban sajnos nincs NFC. A Gránit személyi beolvasással én is szívtam eleget, pedig egy viszonylag új Androidos telefont kértem kölcsön. Kb. ötödikre sikerült, azt hiszem végül nem is úgy, ahogy az alkalmazás mutatta, hanem elfordítottam a telefont és úgy történt meg. Talán valaki írta is korábban, hogy nem kell mozgatni a telefont közben.
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #23267 üzenetére
A bárki a te haverod volt főleg... Az viszont elég egyértelmű, hogy te jócskán csak engem jössz támadni a topikba.
Mondatértelmezés
Mert én pontosan ezt írtam fentebb:
"vagy banki technikai hiba miatt, vagy user hiba miatt..."A user hiba elég sok okból történhet, még az e-mail el nem olvasása okból IS!
"rögtön user errorról"
Nem hiszem, mivel ezt kb. csak az ötödik hsz-ban írtam elsőnek.[ Szerkesztve ]
-
Đusty
addikt
válasz pictigjis #23327 üzenetére
Köszi, szóval akkor ez nem olyan mint az azonnali átutalás, könyvelik amikor jólesik és akkor számolják? A tranzakció maga azonnal létrejön és zárolt összeg lesz, de még az is változhat?
Itt mihez képest nézzem, középárfolyamhoz? Eladásihoz? MNB közép? Itt is zavaró a mögötte lévő reggel 8 óra.[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz pictigjis #23327 üzenetére
Szerintem azonnal könyvel. Legalábbis a zárolt összegnél nekem azonnal megjelenik forintban. Vagy azt később hozzáigazítja? És ha akkor már nincs pénz az adott számlán? Zárolási árfolyam van szerintem. Legalábbis nekem a CIB így számolt eddig mindig.
Csak az eladási árfolyamot kell nézni, nem a közepet.
-
tomazin
veterán
válasz pictigjis #23341 üzenetére
Veled ellentetben o probalja elore vinni a dolgot.
Unicredithez: nem tudom minek mentel be bankfiokba, hivd fel oket es elmondjak milyen limitek vannak meg be is allitjak. De ahogy hallgattam a cib ugyintezot mashol sincs minden limit kivezetve,h a user tudja allitani.
Arra meg figyelj,h a keszpenzes limit allitasa penzbe kerul bizonyos osszeg felett (because f logic). -
RR-13
őstag
válasz pictigjis #23349 üzenetére
Utoljára reagálok a kitalációidra!
Kb. 1,5 éve ugyanezt csináltad (csinálták ugyanazon személyek) mint mostanában, amikor szerintetek a CIB Bankot "védtem" stb.., ugyanezeket a köröket futottátok csak azért, hogy legyen itt "hangulat", tehát nekem miért is nincs jogom egyébként "védeni", akár az UniCreditet, vagy a CIB Bankot
Leírtam minden lehetséges verziót a mostanában felmerült problémákra, mert így az igazságos, és így annak ellenére is objektív maradok, hogy NEM kell annak lennem.
És főleg kellő infó, és részletek ismerete hiányában nem fogom pocskondiázni a bankokat!
Szinte naponta leírom, hogy sok hiba van az UniCreditnél! Ezt valahogy nem akarod észrevenni... -
tomazin
veterán
válasz pictigjis #23349 üzenetére
En nem olvasom a topicot, de ebben a szituban azert probalt segiteni. A nyugicredit pedig egy ipari hulladek, nagyon ritka az az eset amikor nem boritanak ki amikor ugyfelkontakt van. A telefonos ugyfelszolgalat kb hasznalhatatlan (limitallitasra jok, de a hitellel kapcsolatban semmi, ha osszetett mondatot kerdezel, akkor nem tudnak valaszolni, a szemelyes ugyintezo gyakrabban paraszt,mint nem (persze vannak pozitiv csalodasok))
-
merqree
őstag
válasz pictigjis #23419 üzenetére
célszerű külön kezelni a netbankot és az applikációt, pl: laptop + telefon)
belépsz a netbankba
elindítod az applikációt
az applikációba belépsz a netbankos adataiddal, és ott az applikáció "megáll".
ezután a netbankba aktiválod az ebank szolgáltatást
kapsz egy SMs kódot, amit a netbankban adsz meg
ezután adod be a banknak az igényt
pár másodprc, és újra be tudsz lépni az applikációba -
pictigjis
senior tag
válasz pictigjis #23443 üzenetére
Kedves!
Az Ön által alább leírt problémát észleltük, és a fejlesztőink azt holnap reggelig valószínűleg javítani tudják.
Kérem, hogy holnap délelőtt telepítse újra az eBank alkalmazást és próbálja meg ismét a belépést.
A kellemetlenségért elnézést kérünk.
Ha további segítségre van szüksége, állunk rendelkezésére.
Tisztelettel:
-
addikt
válasz pictigjis #23470 üzenetére
pedig ezek az sms-ek fizetősek. telebank-on, vagy netbank szabadformatumú levélben tudod kérni a kikapcsolást (vagy az értesítési limit felemelését.
lehet, hogy külön kell a jóváírásokra és a terhelésekre. nem tudom, most hogy van, de 5+ éve ennek a limit modosításnak mintha lett volna egy 100 Ft-os díja is.egyébként én azt javasolnám, hogy használd az app-ot, legfeljebb ne arra a készülékre telepítsd, amit magaddal is viszel
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
válasz pictigjis #23475 üzenetére
cserébe működik. (legalábbis ahhoz képest, hogy az erste csicsás új dezign-ja nagyon sokáig használhatatlan volt, aztán nem tudom, hogy valaha sikerült-e kijavítani, vagy csak kezdődött elölről a George bevezetésével)
én mindenesetre nem a netbank-ból próbálnám aktiválni az ebank-ot ezek után. valószínűleg egyszerre fog megjavulni a kettő és mostmár az e-bank-os aktiváció egyszerűbb.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
-
pictigjis
senior tag
válasz pictigjis #23475 üzenetére
és most másodszor csinálta meg, hogy megírtam a szabad formátumú levelet, és a megbízás aláírása helyett kilépett az üzenet mentése nélkül. megcsinálom a három vásárlást a jóváírás miatt, megvárom a három hónapot a 10 ezerre, aztán azonnal megszüntetem ezt a francba
-
addikt
válasz pictigjis #23481 üzenetére
nem tudom, nekem 24 órán belül mindig feldolgozták és válaszoltak. bár egy hónapja egy sima e-mail-re több, mint egy hét után válaszoltak csak.
nem tudom mi áll a rendszerhiba hátterében, de már most illene kommunikálni róla, ha pár órán belül nem rendeződik, akkor pedig ez megint nagyon sunyi. hozzáteszem ez most nem akkora leállás, mint az a bizonyos. az ebank pl használhatónak tűnik (ha már aktiválva van)
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
válasz pictigjis #23521 üzenetére
emlékeim szerint, de ne kérjétek számon, ha nem így lesz, utólag vonják majd le a kártya kibocsátás díját. csak a fedezetet akarják látni előre.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
pictigjis
senior tag
válasz pictigjis #23614 üzenetére
Tisztelt...!
Meg tudom erősíteni, hogy a bankkártyája gyártása elindult.
A 10.000 ft jóváírásnak utána nézek, ehhez kis türelmét kérem.
Hamarosan visszajelzek Önnek.Tisztelettel:
...
Lakossági értékesítési referensAz év UX megoldása 2021
Az év bankja 2021 (3. hely)
Az év fenntartható bankja 2021 (3. hely) Az év mobilbanki megoldása
2021 (3. hely) Az év lakossági ajánlata 2021 (3. hely)(ez a sablon aláírás külön zseniális )
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen