-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtyii
tag
válasz dredjudge84 #25599 üzenetére
[link]
Létezhet nézd meg a honlapon -
Qtyii
tag
válasz dredjudge84 #25601 üzenetére
Szintén fent van a honlapon a leírás... ott eléred
-
RR-13
őstag
válasz dredjudge84 #25649 üzenetére
Attól még jön, hogy késve!
És amúgy nem azt kérdezte, hogy jól működik-e. -
RR-13
őstag
válasz dredjudge84 #25655 üzenetére
Akkor esetleg a telefonodon kell keresni a hibát, mert mi tegnap többet is kaptunk különböző időpontokban, és kb. minden típusú tranzakcióról.
Éjszaka, átutalás jóváírásáról, délelőtt pénztári kp. befizetésről, (ezeket sajnos nem különbözteti meg, de aki tudja, hogy pénzt kap az úgyis tudja mire jött az értesítés), és este ATM kp. kivételről is.Tegnap pl. 1-2 percen belül mind megjött egyébként.
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz dredjudge84 #25737 üzenetére
Évi 3600 forintot megér, hogy bármikor be tudsz menni személyesen ügyet intézni, illetve szükség szerint be is tudsz fizetni a számládra, ingyen.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
sifarr
senior tag
válasz dredjudge84 #25743 üzenetére
... két napig be se lehetett lépni a netbankba. Semmi nem működött, azért ez elég para.
Az. De én egy bankszámlát összességében nézem. Szolgáltatások, kondíciók, webes és applikációs elérések. Amióta a CIB-nek van elektronikus elérhetősége, azóta használom. Az applikációt is megjelenésétől. Összességében nem rosszabbak a tapasztalataim, mint más bankokkal, pü. szolgáltatókkal. Gránit, Rafi, Kincstár, Wise, Revolut. Nekem a Gránittal, Kincstárral sem volt gondom ellentétben sokakkal.
Sokan panaszkodnak pl. a CIB push üzeneteire. A CIB-kártyámat Gpay alatt használom, és nálam a CIB push rendre hamarabb megérkezik, mint a GPay-é.
A 2 nap hiba volt, a többi nálam csak lassulás. Ezzel én együtt tudok élni.Egyébként nem védem a CIB-et. Bárkinek bármely okból bármely bank nem tetszik (akár 1 eset miatt is), hagyja ott.
Viszont a Google Play-en a felhasználók cca. 1 %-a értékel. Ez nem reprezentatív.
Valamint a legjobban értékelt app is leromolhat. Lásd BB! Egyesülés előtt 4,8, jelenleg már csak 4,5. A Takarékban beolvasztásakor további jelentős romlás várható. -
RR-13
őstag
válasz dredjudge84 #25761 üzenetére
Tudtam az előre beállított telefonos limitekről.
Engem nem zavar, hogy így van.
Mi 800 ezerre szerettük volna, és azt lehetett, de a következő 1 milla lett volna.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz dredjudge84 #25764 üzenetére
Milyen képen Milyen 2025. A fenti képen csak 2024., és 2023. van.
Azokat ez a kedvezményidőszak hosszabbítás még nem érinti, akik 2021. április 21. után nyitották a számlájukat...
Azokat csak az ATM befizetés meghosszabbított díjmentessége, érinti lényegében.Akiknek kb.2-3 év múlva jár csak le a kedvezményes időszakuk a csomagra, és/vagy az appos eseti díjmentes utalásra, azoknak a lejárat előtt szintén kb. pár héttel, vagy "pár nappal" előtte fogják a kedvezményt hosszabbítani (ha egyáltalán fogják), nem 2 évvel korábban.
Nekünk 2024. okt. 31. a kedvezményes időszak lejárati ideje, és majd 2024. októberben (vagy október 31-ig) kiderül, hogy hosszabbítják-e.
Akik idén nyitottak számlát, azoknak a kedvezményes időszaka 2025. április 30., de ezt is leírtam valamelyik nap. Nekik a kedvezményhosszabbítás csak kb. 2025. áprilisban fog kiderülni.
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz dredjudge84 #25764 üzenetére
Valahol láttam én már 2025 áprilist is azoknak, akik 2022-ben nyitottak számlát.
Ez így, általánosságban nem egészen igaz.
A mostani módosítás nagyon korrekt lépés volt az Unicredit részéről. A 2021. 04. 21. előtt szerződők számára a 2024. 10. 31-ig hosszabbítás lényegében orvosolta, hogy számokra rövedebb volt az utalási kedvezmény időszaka a később szerződőkhöz képest. Mostantól bármikor szerződött valaki, egyaránt igaz rá, hogy az utalási kedvezmény időtartama a szerződéskötés időpontjának függvényében 24 hó >= időtartam <= 36 hónap.
Magyarán mindenkire igaz lesz ez: 2022.01.21. után nyílt számlák esetében pedig a számlanyitás évét követő harmadik év április 30-ig érvényes.
P.s. Nem tévedsz, a mondat ezt jelenti. Valamint ez a meghatározás már nem indokolja az eseti hosszabbításokat.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz dredjudge84 #25766 üzenetére
Igen, de te nem azt írtad...
Azt írtad, hogy itt a képen látod a 2025-öt, ami nincs is ott.Én tudom, hogy mi van a hirdetményben, hiszen az alapján írtam pár napja, hogy a most számlát nyitóknak a kedvezmény 2025. április 30.
-
axioma
veterán
válasz dredjudge84 #25778 üzenetére
ket reg, kozos szef es problem solved
-
#01110937
törölt tag
válasz dredjudge84 #25778 üzenetére
Nem javasolt az biztos. Sok problémás esetet olvasni, aminek ez a gyökere...
-
Bogyi007
veterán
válasz dredjudge84 #25863 üzenetére
A Gránit stabil lesz de most élesül még csak, előtte bevallom nem volt saját (hazai) számlaszámom csak a Revolut. Köszönhetően annak hogy augusztus 31.el zártunk le egy 26 éve futó családi vállalkozást ami kvázi a gyerekkoromtól indult még el.
Ehhez a vállalkozáshoz volt egy számlánk vezetve az időközben kismilliószor arculatot és nevet váltó helyi Takarékszövetkeznél akinek a fiókja be is zárt nálunk is és nem tervezzük egyébként sem mezei számlaként továbbvinni.
Én meg költöm be Szegedre és új állást kapok, így kerestem egy olyan bankot aminek nincs havidíja, nincs fix havi elvárása és elég volt a digitális működés is felőle.
Gránit bank lett a választás a Revolut adott volt a Wise meg jó lesz a Magyar számlaszám miatt is. A hétvégén meg kell egy nagyobb összeget navigálnom amihez kell kártya is meg magyar számlaszám is. Így a Revolutot és a Wise-t is rendbe kellett tennem.[ Szerkesztve ]
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
Bogyi007
veterán
válasz dredjudge84 #25865 üzenetére
Azóta megnéztem nem ugyanazon az árfolyamon számolta az árfolyamot a Wise és a Revolut. Meg egyébként is amikor veszed az eurót akkor azt drágábban tudod megtenni mint amikor eladod. Bármilyen banknál így van. Eleve naivitás volt azt hinnem hogy egálban ki fog jönni...
Ennek tükrében a 21 forint különbség tényleg bagatel...
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
bigdady
nagyúr
válasz dredjudge84 #25878 üzenetére
Nem most vezették be pont ezt a 800 Ft-ot mint bankkártya dij? (Ahogy a többi bank is beépítette és megemelték ennyivel a kártyadíjakat)
-
bigdady
nagyúr
válasz dredjudge84 #25881 üzenetére
Na az jó. Pedig cikkezték is asszem
-
RR-13
őstag
válasz dredjudge84 #25897 üzenetére
A Push üzeneten is van mit fejleszteni, de annak, hogy miért nincs benne összeg, több oka is lehet, nem csupán a régi beállítás, amikor még elegendő volt ez is.
Viszont megszokható szerintem, és ez miatt nem váltanék bankot.[ Szerkesztve ]
-
dattila
csendes tag
válasz dredjudge84 #25897 üzenetére
Van még mit reszelgetni meg kell hagyni.
-
Noxy
veterán
válasz dredjudge84 #25897 üzenetére
Nincs ott, hogy mennyi
Fals téves infó, mert ott van, hogy mennyi az annyi vásárláskor. [kép] Majd nézd meg jobban vásárláskor.
A jóváírás összegét, meg jobb ha még véletlenül sem látja senki.''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is'' Privát üzenetre nem válaszolok. (Kivétel a HardverApró)
-
Noxy
veterán
válasz dredjudge84 #25918 üzenetére
A kép alján meg matyó hímzés van?
Az összeget, magyarul a mennyit hiányoltad. Ott van hogy 4e Ft feltöltöttem az UC b.kártyával a Revolutot, de az Aldis fizetésnél is ki írja az összeget.
Mod:
Na ezt a komolytalan diskurzust, most be is fejeztem veled. Ha unatkozol akkor legalább nézz utána annak amit írsz. Az ábra szerint időd bőven van rá.[ Szerkesztve ]
''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is'' Privát üzenetre nem válaszolok. (Kivétel a HardverApró)
-
vacs
veterán
válasz dredjudge84 #25923 üzenetére
Nem kell ezen fennakadni, mert pl a K&H-nál nincs is lehetőség push értesítést bekapcsolni (a számlán történő tranzakciókról) ...
(^)(>.<)(^)
-
István89
tag
válasz dredjudge84 #25926 üzenetére
Gránitnál is hasonló, csak ott nem írja ki, hogy mi történt, csak annyi jön, hogy új értesítés érkezett, de hogy miről van szó, ahhoz sajnos be kell lépnem a díjnyertes appjukba. A belépés után érkezik meg a másik push amin kb semmi érdemi infó nem látható, de addigra már az ISMS részhez érve meg tudom nézni, hogy milyen tranzakció történt. Kb sose volt jó androidon mióta bevezették, de tavaly ígéretet kaptam, hogy erre az évre tervezték ennek a funkciónak a javítását.
Szóval csesztetés se nagyon foglalkoztatja a bankokat, de már engem se izgat, a Revolut-nál teljesen jól működik az értesítés.
-
#01110937
törölt tag
válasz dredjudge84 #25926 üzenetére
humor volt...
#25927 István89
Lehet akkor nálam van a hiba, mert ha lenyitom nálam írta az összeget... de lehet lenyitni sem kellett...Legújabb app van fent?
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
-
zsola400
aktív tag
válasz dredjudge84 #26051 üzenetére
Nálam működik wifi-ről is.
-
Noxy
veterán
válasz dredjudge84 #26051 üzenetére
Én meg azt nem értem hogy a sz.. wifi routered, szolgáltatód hogy jön ide?
Mindenkinél előfordulhat hogy nem megy a wifin a net, de basszus ott van a mobilnet, amin rögtön meg nézhetted volna.''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is'' Privát üzenetre nem válaszolok. (Kivétel a HardverApró)
-
RR-13
őstag
válasz dredjudge84 #26051 üzenetére
Úgy jött ide, hogy a "hálózati hiba" jelenséget akkor is írja az app., ha a bank a fenti, előre tervezett, és bejelentett rendszerfejlesztést hajt végre éppen.
Mivel majdnem este 10-kor írtad (kb. 3 perc hiányzott) a bejegyzésed, ezért bátorkodtam azt feltételezni, hogy már kicsit hamarabb elkezdték esetleg a korábban bejelentett, és pont tegnap este 10-re jelzett rendszerfejlesztést. (bár furcsa volt, hogy ha kicsivel is előbb kezdik el)
És SZVSZ szinte kizártnak tartom, hogy te majdnem este 10-ig vártál volna a fenti hsz-el, hogy, ha este 8-ig "folyamatosan" nem sikerült belépni.
Megjegyzem, hogy én tegnap is, és mindig wifin lépek be, és tegnap is mindig is sikerült, amikor próbáltam, tehát nálam még ilyen jelenség soha nem volt a 13 hónap alatt.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz dredjudge84 #26059 üzenetére
Látom nem adod fel, hogy "csak" neked lehet igazad, bárki mást mond az nem lehet az.
Hány képernyőfotót szeretnék arról, hogy azt írja ki az app, többek között, főleg az elején, hogy hálózati hiba, miközben tervezett karbantartás van/volt
A karbantartás üzenetet NEM azonnal teszik ki, az is eltart egy darabig, így addig a hálózati hiba látszódik, és a Response Error.
Ez egy 2022. áprilisi karbantartás alkalmával látható hibaüzenet képei:
Ja és persze, hogy csak az UC nem ment a neteden... ugyan már, ezt te sem hiszed el ugye
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz dredjudge84 #26059 üzenetére
Javítás:
"Hány képernyőfotót szeretnél arról, hogy azt írja ki az app, többek között, főleg az elején, hogy hálózati hiba, miközben tervezett karbantartás van/volt " -
sifarr
senior tag
válasz dredjudge84 #26144 üzenetére
Ezt tapasztalatból cáfolni tudom.
Lehet, hogy akkor úgy volt. Én a 2022. június 2-től hatályos promóciós szabályzatból idéznék:
6.1. és 6.1.1.
Amennyiben az Ajánlott ügyfél részére a 3.2 pontban szereplő jóváírás valamelyike
megtörtént, a jóváírás teljes összegét köteles a CIB Bank részére visszatéríteni, ha a
promóció keretében nyitott Új lakossági vagy Új kisvállalati ügyfél számára elérhető
valamelyik Bankszámlára vonatkozó szerződést annak megkötésétől számított 1
éven belül:
6.1.1. az Üzletfél felmondja,
Persze ettől a bank az ügyfél számára kedvezően eltérhet, azaz elengedheti a visszafizetést. Garancia viszont nincs rá. -
sifarr
senior tag
válasz dredjudge84 #26148 üzenetére
Szeptember végén szüntettem meg, nem kellett visszafizetni.
Jaj, ne!!!
A 10. hónapban mondtad fel a számládat. Ha a felmondás nemrég, pl. novemberben történt, akkor is kb. februárban nyitottad a számlát.
A jelenlegi promóciós szabályzat június 2-tól hatályos. Tehát amikor te kötötted a szerződést, akkor még egyes részleteiben más lehetett a szabályzat. Pl. nem volt előírás az egy év hűség.
A kérdező viszont most októberben kötötte a szerződést. Neki már feltétel az egy év hűség, vagy a huszast vissza kell fizetni.
A te tapasztalatod ezért nem releváns az ő esetére. -
RR-13
őstag
válasz dredjudge84 #26180 üzenetére
Én biztos nem rakok be annyit, ilyen "problémám" nem nagyon lesz.
Nem tudom most biztosra de, ha jól rémlik a befizetett címleteket nem adja ki senkinek az ATM azonnal, mert az külön helyre kerülhet, mivel az később manuális ellenőrzésen is áteshet, bármi oknál fogva, de lehet ez csak régen volt.
-
zsola400
aktív tag
válasz dredjudge84 #26207 üzenetére
Nálam jönnek, jóváírásokról is.
-
ngaba
aktív tag
válasz dredjudge84 #26207 üzenetére
Indítsd el az appot, és lépj ki. Néhány mobiltelefon OS nagyon agresszívan lövi ki a háttérben futó appokat (pl. a Xiaomik MIUI-ja), azért nem működik sokszor.
-
#01110937
törölt tag
válasz dredjudge84 #26281 üzenetére
oks közben kiderült mindenkinek egyedi....
https://www.iban.hu - én itt néztem, ha érdekel vkit, utalás céljából... eddig még idegen számlára így nem utaltam... (magyar belföldire), csak sajátra Revoról így nem tudtam, hogy ez bankonként nem egységes számozás.[ Szerkesztve ]
-
#01110937
törölt tag
válasz dredjudge84 #26288 üzenetére
normál banknál is kapsz elvileg... (persze gondolom az sms-tól is függhet).
-
RR-13
őstag
válasz dredjudge84 #26296 üzenetére
Igen, érdekes, amit írsz, erre én is gondoltam, de a NYUFI belső szabályozásuk miatt is beleírja még, ami nem is baj, mert ott egyből lehet látni kinek ment az utalás, és magukat is védik ezzel még.
Gondolom van kivétel arra, ha valaki nem tud saját számlát nyitni, és utalással kéri az ellátást, akkor "engedik" családtag számlájára is az utalást, ha legalább rendelkező a számláján. -
addikt
válasz dredjudge84 #26302 üzenetére
nem, úgy írom, hogy ha mindenki elektronikusan fizetne, akkor sokkal nehezebb lenne mutyizni azoknak, akik élnek vele (mármint egyszerű földi halandó szintjén, nem gázszerelői magasságokban)
[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
Jim74
nagyúr
válasz dredjudge84 #26336 üzenetére
Ha az ügyfél olyan minősíthetetlen hangnemben beszél, hogy az már sérti az ügyintéző személyét, emberi méltóságát, akkor fel lehet hívni az ügyfél figyelmét, hogy amennyiben nem változtat a hangnemen a hívás bontásra fog kerülni.
Legalábbis normálisabb cégeknél ez így működik.
Személyes ügyfélszolgálatról is láttam ügyfelet bilincsben kivezetni, mert nem tudott viselkedni... -
addikt
válasz dredjudge84 #26332 üzenetére
bocs, de ez alapján nem ügyintéző az ismerősöd, hanem bahajtó, vagy valami más kapcsolattartó. egészen más az az élethelyzet, amikor az ügyfél akar valamit a szolgaltatótól (a legtöbb esetben azért, mert a szolgáltató hibázik..), mint az, amikor a szolgáltató akar valamit az ügyféltől (legtöbb esetben eladni).
már rég bevezetten volna, hogy minden alkalommal, ha ügyfélnek kell dolgoznia a szolgáltató hibája miatt, automatikusan bánatpénzt kell fizetnie a szolgaltatónak (ahhoz hasonlóan, hogy ha fizetéssel csúszik meg az ügyfél, akkor egyből tudnak késedelmi kamatot fizetni). kíváncsi vagyok mennyivel lennének hibamentesebbek a processek a szolgáltatóknál, kooperatívabbak a panaszügyintézések, automatikusabbak a korrekciók.It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
ledgeri
nagyúr
válasz dredjudge84 #26374 üzenetére
A hírdetmények adott adat kategóriákra is lebontogatják, én bizonyosokra láttam még 10 évet is 2 banknál is, de van amiknél úgy van írva, hogy 5/8 év, 8 év, ha XY teljesül, stb... Mindnek utána kell nézegetni, bármely banknak az adatkezelési útmutatójában!
Ajánlom megnyitni a doksit, és rákeresni a " év " keresőszóra szóközökkel. mert így kiszűrhetőek az XY évi jogszabály-ok.// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
RR-13
őstag
válasz dredjudge84 #26374 üzenetére
Igen az 5 év az a minimum általános, de az személyes adatkezelési idő.
(És azért csak ezt írtam le a korábbi hsz-ek miatt releváns infónak, hogy attól még, hogy nem vagyunk ügyfelek, attól még a bank kezeli az adatainkat.)
Egyébként ezt az 5 évet a Ptk. 6:22. § (1) szabályozza, mint alapvető elévülési időt.
Ezt a bank jogos érdeke alapján minimum alkalmazza.A GDPR 6. cikk (1) f) alapján, a Bankkal szerződő fél jogos érdeke miatt meg, a szerződés teljes időtartama alatt (azaz a szerződéshez kapcsolódó utolsó számviteli bizonylat – melynek a szerződés megszűnése is minősül – kiállításának évétől követő 8 év az elévülési idő.
Ezt meg a Számviteli törvény 169. § (2) bekezdése alapján alkalmazzák a bankok.169. § (2) bek.
"A könyvviteli elszámolást közvetlenül és közvetetten alátámasztó számviteli bizonylatot (ideértve a főkönyvi számlákat, az analitikus, illetve részletező nyilvántartásokat is), legalább 8 évig kell olvasható formában, a könyvelési feljegyzések hivatkozása alapján visszakereshető módon megőrizni."Ezért van a 8 év elévülési idő is, de az már nem csak a személyes adat elévülési ideje.
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz dredjudge84 #26387 üzenetére
De gondolom a kondíciós listában kerekítve lesz, vagy eddig nem így volt?
Nem, most sincs. Jelenleg is csak a nettó minimálbér szerepel feltételként összeg nélkül.
Mondjuk egy tényleg minimálbéresnek jövedelem átutalásával kockázatos az ECO. Egy párnapos betegállomány már borítja a feltétel teljesítését. -
sifarr
senior tag
válasz dredjudge84 #26389 üzenetére
Nem mintha nem teljesülne biztosan a feltétel, mert a nyugdíj fix, de ha valami történne nem nem akartam ezen idegeskedni.
Minden jóváíráshoz kötött számlacsomag esetében előfordulhat, hogy az "ügyféllel történik valami" és a feltétel nem teljesül. Ha csak 75e a feltétel, akkor is megeshet.
De pont egy nyugdíjas esetében ugyan mi történhetne? Mindössze 2 eset lehetséges.
1. Államcsőd, és a nyugdíjakat nem fizetik, vagy csak a 20-30 %-át és ez kevés.
2. (Ezt ne vedd magadra, csak elméleti lehetőségként említem!) A nyugdíjas ügyfél meghal, a NyuFi a folyósítást megszünteti, és az örökös nem jelenti be az elhalálozást a banknak. Ilyenkor terhel a bank, de ... Utólag visszatérítik a díjat.
Miért is kellene akkor nyugdíjasként idegeskedned?Olyan érzetem van, hogy a CIB a topicban közutálatnak örvend. Nincs ezzel gondom. Nincs gond azzal, hogy te is váltottál az Unira. De - már megbocsáss - ez a hozzászólás kicsit olyan, mint a viccben: van sapka, nincs sapka az eredmény ugyanaz.
Bárhogy előjön a CIB, szinte mindig van hsz, hogy na tessék, újabb bizonyíték, hogy rossz. Maradjunk annyiban, hogy sz*r a CIB, a legrosszabb. Az összefoglalóból is ki kellene venni, hiszen használhatatlant nem illik ajánlani.
Azt a pár CIB-est, akik megmaradtak a topicban, pedig békén kéne hagyni. Nem kell mindig az orruk alá dörgölni, hogy a legrosszabb banknál vannak. -
dredjudge84
őstag
válasz dredjudge84 #26606 üzenetére
https://en.m.wikipedia.org/wiki/UniCredit
Az hogy ott vannak Oroszországban is, attól még alapvetően olasz Bank.
-
bigdady
nagyúr
-
RR-13
őstag
válasz dredjudge84 #26699 üzenetére
Nem önmagában a BM-es regisztrálás, jelentkezéstől kapod meg a 2 éves CIB ECO plusz kedvezményeit.
A kedvezményt a CIB hirdetménye teszi lehetővé jelenleg, a korábban már aktív számlával rendelkezők részére IS azoknak, akiknek 2023. január 01-én viszont nem volt számlájuk a CIB-nél, az új promóció kezdő időpontjában.
Viszont a CIB Bank a tényleges nyitáskor látni fogja, hogy fél éve volt számlád, és nem biztos, hogy nem próbálkoznak be azzal, hogy nem nyithatsz, ezért ismerni kell a hirdetményt, mert lehet, hogy az Online nyitáskor az ügyintéző nem fogja tudni, hogy az új hirdetmény engedi a nyitást a korábbi ügyfeleknek is.
Bízzunk benne, hogy nem lesz ezzel gond.A meghívásnál a Welcome program szabályzat azt nem tiltja, hogy a korábban ajánlottad ajánljon majd most téged. (de szerintem, nem nagy "munka" egy tejesen más ajánlót találni.)
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz dredjudge84 #26704 üzenetére
Mivel ezt nem írtad korábban, ezért írtam úgy, ahogy.
Viszont, ha családon belül van, akkor egyértelmű, hogy neki érdemes meghívni.
Sokan itt is adjuk egymásnak a meghívásokat stb., azt gondoltam, hogy neked is innen volt. -
RR-13
őstag
válasz dredjudge84 #26707 üzenetére
Most mire írtad, hogy nem?
Én is azt írtam, hogy most is ő hívjon meg.(Fentebb írtam fordítva, hogy nem tiltja a szabályzat azt, hogy a meghívottad hívjon majd meg, de a fordítottját sem, és azt sem, ami nálad áll fenn.)
[ Szerkesztve ]
-
Noxy
veterán
válasz dredjudge84 #26738 üzenetére
Ha már erre is annyira kíváncsi vagy, jogodban áll az UC bank nyilvános hirdetményét elolvasni. Ebben megtalálod a választ, a betét lekötésére, és feltörésre vonatkozó részében.
''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is'' Privát üzenetre nem válaszolok. (Kivétel a HardverApró)
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen