Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lompos48

    nagyúr

    válasz moha21 #17355 üzenetére

    Nem tudom mitől lehet a 16,8 V,

    Gerjed! :DD Vicc volt. De megnézném azért szkóppal... :Y

    A pezsgést nem tudod megnézni kivett dugókkal? Van benne elég lötty?

    A UPS elektronikával fenntartás nélkül megnézheted. Lassan fog menni, de ha mérsz is hébe-hóba, lehet rájövünk valamire.

    [ Szerkesztve ]

  • Batman2

    őstag

    válasz moha21 #17355 üzenetére

    A töltő feszültsége ugyebár nem pufferelt kondival, tehát az 50 hertzes szaggatott egyenáramot produkálja, ha bármi puffert teszel rá, ami nem csak kondi lehet, hanem többé-kevésbé egy akku is akkor a mérő műszer nem csak a szaggatott fesszültség átlag értékét méri, hanem közelebb fog állni a feszültség az effektív, vagyis a hullám csúcsi értékhez !
    Persze akkunál ez csak akkor van, ha az már teljesen feltöltött, alig vesz fel áramot, nem terheli a töltőt !
    Kondinál ez alap.

    Az, hogy üresben jó az akku feszültsége, az azt jelenti, hogy nincs cellazárlata, ez jó !
    Az, hogy enyhén megterhelve drasztikusan leeseik a feszültség (6-7V), azt jelenti, hogy nagyon lecsökkent már az akku kapacitása, vagy pedig azt, hogy nagyon szulfátosak a lemezek, alig van már reakció rajtuk !
    Az, hogy töltőre téve kevés áramot vesz fel és azonnal felszökik a feszültsége magasra, az azt jelentené, hogy fel van töltve,
    de a korábban említett tünet alapján mégsem ez a helyzet, hanem inkább az előbbi, hogy passziválódtak, szulfátosodottak a lemezek, alig van reakció és ezért áramot is alig vesz fel !

    Egyszóval ez az akku már sajnos rossz !

    Üdv.

    Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

Új hozzászólás Aktív témák