Új hozzászólás Aktív témák

  • BaLee

    addikt

    LOGOUT blog

    Elkövettünk egy olyan hibát, hogy nagyszülőnek vettünk egy Hitachi TV-t, már jó 4 éve volt, a tv amúgy nem nagy durranás, a menüje tök átláthatatlan és logikátlan, de működött arra amire használták. Néha elmászkáltak a programok, de ilyen előfordul.
    5 év garis promóban szórták anno őket. Mikor megvettük akkor az EMAG csak 2 év garit adott rá de azt mondták, hogy addig ők intézik, utána a Hitachi szerviz a maradék 3 évet.

    Nos, eltelt 4 és fél év és a tv háttérvilágítása bemondta az unalmast, mert kép nincs, hang van.

    A szellemkép bt a szervizük. Már előre fel vagyok készülve, hogy kezdődik majd a sz@rakodás az 5 év gari témában, de gari levelet nem is kértek csak számlát. Bejelentettem az oldalukon múlt szerdán a tv-t, kaptam okos automata email, hogy legkésőbb 48 órán belül keresnek az ügyben. Most járunk lassan 1 hétnél, de nem hívott senki, 2 számukon elérhetetlenek, vagy már foglaltad dob, vagy 5ből 1x kicseng, akkor sem veszi fel senki.

    Van valakinek tapasztalata ezzel a remek bandával?

Új hozzászólás Aktív témák