Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wm2

    őstag

    válasz Joe123 #112132 üzenetére

    Pontosan. Manapság nagy divat az influenszerkedés. Ezek az influenszerek másképpen állnak a dolgokhoz, mint a szakik. Ha megírod nekik mitől lenne jó, vagy jobb egy termék (kis forrasztgatás stb.), az erősen moderálandó kontetbe esik, hiszen magát a gyári készüléket kell árulniuk. Ez a dolguk. Nem szerelők ők, hanem dumagépek egy termék eladásához. Példát most nem mondanék, ebből a műfajból mindenki talál magának bőven. Tele van a net velük. Egy olyan példát viszont mondanék, ami nagyon jól körülírja a dolgot, hogy nekem mivel van problémám. Régebben követtem egy ilyen magyar influenszert, de amióta nagyon durván ráment a marketingre (videókon nyakában a kábelekkel, mint foci műsorok közben a honi “szakértők” ilyen “hódos cserép” felirattal a zakón), elengedtem. Láttam, hogy ugyanolyan lemezjátszót kötött a rendszerébe, mint ami nekem van. Ennek a lemezjátszónak a gyengéje pár 10ezer forintból orvosolható (ha van esztergályos ismerősöd, sokkal olcsóbb). Természetesen egy termék eladásánál nem erre helyezik a hangsúlyt, hanem, hogy ilyen vagy olyan (sokszor erősen túlárazott) kiegészítőkkel micsoda pozitív hatást lehet elérni. Egy műanyag tányér SZAR elcsatolását milliós kábelekkel megpróbálni orvosolni hááát… hagyjuk is. Számos olyan példa van még, ahol ez az “influenszer filozófia” megbukik és ezért van többek közt az, hogy stúdiósok tucatjai röhögnek azokon a hifistákon, akik totálisan benyalják a marketinget. Szintiszta üzlet az egész. Ez a téma egyébként vérremenő vitákat szokott generálni, ami számomra már rém unalmas és próbálok nem részt venni benne.

    Ozora <3

Új hozzászólás Aktív témák