Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dgyuri0123

    nagyúr

    válasz Lite #101266 üzenetére

    Lindemann forgalmazó hazai szerviz szolgáltatása a nullával egyenlő, ezt páran megtapasztalták. Nekem fontos lenne, hogy legyen megfelelő támogatottság hiba esetére, mert a nagy számok törvénye azt mutatja, hogy ami elromolhat, az el is fog. Pioneer 3 év garanciát ad, csak úgy mellékesen. :)
    Az N2i félig meddig NAD gyermek, így aztán lehetnek gondok náluk is a megbízhatósággal, mint ahogyan léteznek is gondok néhány esetben. Volt pár NAD-om (4) és sajnos szervizről szervizre jártam velük... és az a baj, hogy hiába van alaplap csere, semmi biztosíték arra, hogy később nem lesz-e ugyanaz a baja, mint nálam pl. ahol egyszerűen nem tudták megcsinálni az erősítőt, hiába cseréltek benne mindent, így aztán kaptam egy vadonatújat, ami szintén ugyanazt a hibát produkálta pár hónap elteltével. Imádom a NAD-ot mint márkát, de amiben processzor vezérlésű elektronika van, attól mentsen meg Odin. Én így gondolom.
    Marantz-ot nem ismerem ilyen szempontból. Az Audiolab-ot kérdeztem egyik forgalmazójától és annyit mondott, hogy felejthető, N2i-hez képest mindenképpen. Ha nem mondott igazat, akkor most én sem, de ezt hallottam. Személyesen nem volt kedvem meghallgatni ezek után. Egyszer volt nálam egy Audiolab Q dac is, de nem jött be, még DA300-hoz képest sem. Ment is vissza a boltba..
    Ez kizárólag csak a saját véleményem, ami saját tapasztalatokra, valamint információszerzés közen "előkerült" hazai/külföldi hozzászólásokra/véleményekre támaszkodik.

    "csak a zene van"

Új hozzászólás Aktív témák