Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Huntszy

    tag

    Sziasztok!

    Teljesen amatőr vagyok a témában szóval bocsi ha egyértelműt kérdezek de épp a tervezett 5.1-es rendszerhez keresgélek av receivert. Hangminőségben igazából nekem teljesen jó a közepes, viszont szeretném ha szolgáltatásokban erős lenne, mint pl Spotify, NAS-ról tudjon lejátszani, később tudjam más szobákban levő hangrendszerekkel szinkronizálni (ez a jövőbeli terv, de egy házibulinál tök jól jön majd pl) ilyesmi.

    Egész család és baráti kör Prémium Spotify-t használ, itthon jelenleg a PC-n levő 2.1-ből non-stop az szól mikor itthon vagyunk így fontos lenne tudnom, hogy ha Spotify-ról játszik le zenét az 5.1 AV receiverem akkor mind a 6 hangszóróból jönni fog a hang? Ha jól tudom a Spot nem tud 5.1-et tehát vagy nem szól az összes hangszóróm majd vagy ügyeskedik valamit az AV receiver, hogy mindből szóljon. Melyik fog történni pl egy [Yamaha RX-V485] esetén amit nézegettem?

    [ Szerkesztve ]

  • Huntszy

    tag

    Azt hiszem minél többet olvasgatok az interneten annál nagyobb a káosz a fejemben :))

    Pár hét múlva költözünk ki szűkös kis albérletünkből családi házba. Konyha-nappali egyben van, hálószobák mérete minimális, tényleg csak alvásra (TV sem lesz bent pl. Ágy, szekrény, albak és csókolom). Így a ház legnagyobb része 1 nagy tér, ezt szeretnénk megtölteni zenével.