-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz focvis #27326 üzenetére
Mivel ugyan az a teli es a nyari felni, igy nem fotoztam most le kulon a nyarival, ez egy regebbi kep.
Sajna nem csak horzsolasok jonnek, sot azok mar nem jonnek, megszoktam a mereteit. Inkabb a kofelverodes kapja szet a fenyezest, foleg telen a murvas utakon, illetve a katyuk deformaljak a felnit. Par hete akkora katyuba sikerult belemennem, kemeny 30-40-nel a nagy lajos kiraly uton, hogy gorgozni kellett a ket jobb oldalit.
-
sharp4
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #27863 üzenetére
Mérlegelj, hogy melyik a fontosabb neked. Az évi pár havas napra építesz vagy esetleg nem jutsz fel a házhoz de a használati idő 95%-át lefedő száraz-nedves felületre optimalizáltat.
Én inkább arra voksolnék, hogy hóban is hazajussak és vízen kicsit visszavennék a tempóból. Vagy tudod a számom, a Subaruval bármikor felhúzlak a kaptatón.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
klepto
addikt
válasz focvis #27944 üzenetére
Az a baj, hogy az egyik gumis alaposabban is megnézte, és szerinte a 205/55 a felni miatt sem lenne jó; mert a 195 is kissé pocakos a felnin, a 205 pedig nagyon az lenne, ami instabillá tenné az autót. Szerinte túl keskeny a felni még a 195-höz is, mert a guminak falának majdhogynem egyenesen kéne futnia a felnihez képest. Az a baj, hogy a felni méretét (szélességét) nem tudom
Egyébként az Angol nyelvű jármű kisérő lapon 185/65r15 (acélfelni), és 195/55r16 (könnyűfém felni) gumiabroncs méret szerepel, míg a Vesta kézikönyvben a fenti méreteken felül, egy másik oldalon, a 195/65R15, és a 205/55R16 méret szerepel.
Az autó egyébként 195/55r16 gumikkal volt leszállítva (Matador MP44).[ Szerkesztve ]
Ha magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
klepto
addikt
válasz focvis #27946 üzenetére
Hát igen, így marad a drágább keskenyebb. Mondjuk Apolloból a két méret között elhanyagolható az árbeli különbség; ráadásul a 195-ös XL kivitel, míg a 205 sima.
Akkor az Apollo Alnac 4G All Season jó gumi? Eléri a Barum Qartaris szintjét? Mintára furcsa, elképzelni sem tudom, hogy vezeti el a vizet; pedig a Ladának még gázlómélység is meg van adva gyárilag
Persze fontosabb, hogy sárba és hóba se akadjon elHa magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
w333
félisten
válasz focvis #28161 üzenetére
Köszi, marad a téli gumi Laufen jó áron van (Hankook gyártmány biztosan jó)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
newmoonlight
senior tag
válasz focvis #28205 üzenetére
Igazad van, elírtam. (A nyári sebességindexét néztem.)
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
nesa
veterán
-
peppe79
senior tag
válasz focvis #28391 üzenetére
Hasonló állapotú gumikkal vettem meg anno a szomszéd tata szalon állapotú, 31 ezer kilométert futott Ladáját. Még az 1989-es, gyári szovjet gumik voltak rajta. Úgy 2013 körül cseréltem le, amikor Hévízen nyaraltunk, és defektet kaptunk. A gumiszerelő azt mondta, hogy külsőleg hiába új állapotú, ezzel már akkor is életveszélyes közlekedni. Lecseréltem őket egy olcsó Barum szettre, ami elég tartósnak bizonyult, viszont vizes úton elég bizonytalanul viselkedett.
-
1stVikman
senior tag
válasz focvis #28399 üzenetére
Végül is ez is egy megoldás, pláne a legolcsóbb.
Igazából aggódom, hogy a pirelli a kora és a mintája miatt már nem lesz elég a mostani szezonra.
Nem mellesleg nagyon búgnak a kerekek (nem tudom melyik, lehet mindegyik, lehet a Michelin a "v-minta" miatt, lehet a pirelli a kora miatt, de lehet csapágy is), emiatt is gondoltam, hogy akkor 2 új Kleber + 2 régi Michelin.
Aztán ha megszűnne, vagy enyhülne a búgás, akkor 2 év múlva mire lekopna a Michelin, addigra a Kleber is keményedne annyit, hogy menne a levesbe mind (Kleber piacra, másik kuka), és 4 új gumi.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz focvis #28664 üzenetére
Megnéztem a jegyzetemet; idén márciusban szintén 9000-et fizettem (8500+500 jatt): 17-es alu, kerék le, gumi le, gumi fel, centrir, kerék fel az autóra. (Bp. VIII. ker. gettó környék, normálisan felszerelt műhely)
@Másik topik: töröltem, hogy ne sérüljön a kolléga idegrendszere. De tartom, hogy sok.
[ Szerkesztve ]
-
-
nesa
veterán
válasz focvis #28794 üzenetére
Vagy a cucc a folyékony hólánc .
-
-
stickermajom
addikt
válasz focvis #29099 üzenetére
Őszintén szólva fogalmam sincs, FB csoportban láttam csak, hogy 12x1,5, aztán gugliztam. Nem értem amúgy, hogy a sok nagyon hasznos információ (hogyan kösd be magad, hogyan használd a klímát) mellé ez miért nem fért bele a kezelésibe.
Az az elképzelés amúgy, hogy télire mindent külön veszek, hogy szép maradjon a gyári szett.
Ha 22-es, mint footy-nak, akkor én is megszívom, 21-ig vagyok kompatibilis.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest