-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
válasz Intruder A 6 #7948 üzenetére
A p zero rosso nem lóg ki lefele egy kicsit a listából? Inkább a p zero nero.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
Úgy emlékszem ez nem hiba.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
Küzdenek a Pirellik rendesen. [link]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz sunny84 #8066 üzenetére
"igen borsos az ára a 205/50/16 méretnek , a 195/45/16 ára barátibb"
Amikor kiválasztjuk a megfelelő gumit figyelembe kell venni a gumi váltóméretet.
A gyáritól el lehet térni mind2 irányba egy kicsit, nekem pl a 225/40r18 helyett 215/40r18 van fent.
Tehát a felnire felmegy a 195/45-ös gumi, a kocsira viszont nem.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
Ez meg végig ki van fizetve.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
-
TaaT
veterán
"Egyébként mennyire lehet ezeknek a címkéknek hinni"
Azokat a címkéket a gyártók maguk "lövik" be, na annyira. [link]
Világos, hogy a szivárványszínű energiacímke három paraméteréhez képest jóval többet vizsgál például az ADAC, mégis zavartan böngészem most az első teszttáblázatot, amelyben a címke és a klub mérése egymás mellett szerepel. Nehéz felfedezni bármilyen összefüggést a kettő között, mintha nem is ugyanazt a gumit vizsgálták volna.
Van itt például egy A-A-s gumi (Bridgestone Ecopia EP001S), melynek elvileg parádésan kellene teljesítenie, hiszen a fogyasztásra és a vizes tapadásra vonatkozó két A betűnél egyelőre nincs jobb, viszont az ADAC-nál a középmezőnyben végzett. Egy B-B-s (Kumho KH27 Ecowing ES01) éppen csak megfelelt, az utolsó előtti helyen. Az E-A-s Continental PremiumContact 5 győzelmét még meg lehet magyarázni a különböző kritériumok súlyozásával, de hogy lehet az, hogy egy A-ra értékelt vizes tapadású gumit (Michelin Energy Saver+) pont a vizes aszfalton nyújtott gyenge teljesítménye miatt kritizál az ADAC, és sokkal jobbnak mérték a C-s Semperit Speed Life-ot?
Ja és az ADAC-nak sem szabad hinni, csaló banda az egész. Pfuj...
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
Ahogy korábban írták, egyik a felni et, a másik a 4 és 5 furat problémája. [link]
Persze mind2ből ki lehet fogni problémamenteset, 4x100 és 5x130 pl teljesen jól elfér egymás mellett. [link] És a porke felnik is rendesen pogácsázhatók a nagy et szám miatt. [link]
Én mondjuk felhoznám a hátrányok közé a plusz felárat (a jó módosító nem olcsó) és a plusz súlyt is.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
Valamelyik oldalon volt nyári gumi teszt, bevettek a buliba egy használt de jó állapotú téli gumit is, a teszt végére kb tönkre ment. A 18-23 Celsius fokos levegő mellett az aszfalt hőmérséklete már a teszt kezdetekor is kevéssel 25 Celsius fok feletti volt, a végére pedig már 37 fok felett mutatott a hőmérő
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
-
TaaT
veterán
válasz EQMontoya #8302 üzenetére
Nedves aszfalton amikor nem áll vastagon a víz, bizony a keverék számít.
Igaz, az enyémnél is darál az ABS ha nyomok egy vészféket nedves aszfalton, de mellette még elfogadhatóan lassul.
Persze itt sokan rá se mernének nézni, vagy már rég kidobták volna. [link]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz HussarF #8351 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz HussarF #8354 üzenetére
Semmilyen bérből és fizetésből élő ember nem tud fenntartani egy ilyet, főleg a mi régiónkban Jay Leno is megmondta, 2700$ egy vezérmű szíj egy ferrarira, annyiból tata nano-t lehet venni újonnan
DeFranco: Én is akkor rendeltem, manapság egész jó időt fut a kínai posta.
Kicsit pontatlan egy tolómerőhöz képest, de a tizedmilliméterek senkit sem érdekelnek.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
Ezt egy facés felni és gumi adok veszek csoportban olvastam, gondolom emberünk inkább eladni szeretne
"dot?dot?dot?.................így keltek és így fekszetek?.................veszel újat, vagy veszel használtat és nem dot számozol.
pénzetek nincs, de igényekkel tele vagytok................."
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
-
TaaT
veterán
válasz EQMontoya #8398 üzenetére
"Nem lehet, mert hatalmas az átmérője, beleérne a doblemezbe."
Váltóméret
175/80r14 = 195/65r15 = 205/55r16 = 225/45r17 = 225/40r18
Egy 7.5x18 et38 felni 225/40r18 gumival ugyanúgy felmegy az 1.4 16V négyesgolfra mint ahogy felmegy az R32 négyesgolfra.
"egy kisebb teljesítményű motornál egyszerűen légyegesen rosszabbul megy vele az autó."
Nagyobb kerékkel lassabb az autó = hamarabb megáll = profit
"ha egyszer megment egy kocctól"
Akkor te gondolom toyo R888 alá nem adod
Milyen gumit is használsz most?
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
VW-nél általában ilyen csavart használtak régen (négyesgolfnál is) acélhoz és gyári aluhoz is. [link]
Az after felnikhez viszont ilyen csavar kell. [link]
Természetesen a ha a 2t összekeveri az ember még nem fog kiesni a kerék. (A helyi gumis szerint 7fordulat már tuti jól fogja a kereket) Jártam már úgy hogy a gyári acél felnit kúpos csavarral rakta fel a gumis, vagy az after felnihez a gyári csavar volt berakva, nem történt semmi, persze nem is egészséges.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó