- Adguard Premium (Android, PC és egyéb rendszerekre, valamint böngészőkhöz)
- Aliexpress tapasztalatok
- eBay
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Olimpia: az AI majd törli a sértő bejegyzéseket
- MinDig TV
-
IT café
nVidia GeForce GTX 670 / 680 / 760 / 770 (GK104) téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz viktor82 #8129 üzenetére
A Kepler architektúra kapcsolata a compute shaderekkel régóta ismert. A DX11-es architektúrák közül a Kepler LDS sebessége a leggyengébb, és a kontextusváltás is nagyon lassú rajta. A Fermihez képest egyértelmű visszalépés. Ez magyarázza, hogy a HDAO, ami alapvetően minden DX11-es architektúrán gyorsabb a HBAO-nál, Kepleren már nem gyorsabb. Az, hogy ezt leírom nem szidás. Megmondtam, hogy miért alakul, így Kepleren a sebesség. Használjatok HBAO-t.
(#8133) Tirexi: Igazából a motor működéséből kiindulva nem egy AFR barát megoldás. A DiRT Showdown sem az. Valószínű, hogy nagyon speciális rutinok kellenek, hogy egyáltalán használhatóan működjön a CF és az SLI.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz viktor82 #8135 üzenetére
Sosem értettem a fanatizmust, amikor nyilvánvaló dolgokat nem lehet elfogadni.
A driverkérdést a másik topikban kitárgyaltuk. Maradjunk annyiban, hogy nem a Catalyst miatt kellett kivenni egy játékot a tesztcsomagunkból. Hidd el azt is megtehettük volna, hogy szarunk rá, hogy a GeForce drivernek problémája van a programmal, és akkor harmadannyi sebességet ért volna el, mint a vele azonos árú Radeon. Csak sportszerűtlen lett volna, mert nem reprezentálta volna a hardver képességét a szoftveres probléma miatt.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz viktor82 #8137 üzenetére
Ahhoz képest én tényekre építem a mondandóim, amiket le lehet ellenőrizni. Ha ez fanatizmus, akkor durva világban élünk. Te csak mondtál valamit, amit semmivel nem támasztottál alá. Lóg a levegőben, és másnak a szemét is szúrja, hiszen láthatod, hogy neked támadtak a másik topikban.
Nekem nagyon mindegy, hogy mit veszel, és az is, hogy mit tartasz jobbnak.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz viktor82 #8221 üzenetére
8xMSAA-val az. De örülnék, hogy ha linkelnéd, hogy hol mondtam, hogy GTX 680-on játszhatatlan lesz.
Amit az FC3-mal kapcsolatban mondtam, hogy lesz egy day0 patch, ami sokat változtat a kódon. Ez így történt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz viktor82 #9094 üzenetére
Ne trollkodjál. Ha nem vetted volna észre ott vannak mögötte a smájlik. A képeket megnézve nekem ez jutott rögtön az eszembe. Azért egy bazi nagy macska, aki lézereket lő a szemével nem átlagos dolog. Ami utána jön az sem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz viktor82 #9104 üzenetére
Nem, de mi baj van a compute shaderrel? Szinten minden új játékban előnyt kovácsol neked és mindenkinek, hogy az adott effekt compute shadert használva gyorsabban kiszámítható. A compute shader létezése nélkül rengeteg effekt nem is létezne. Az Unreal Engine 4 sem ilyen lenne, mert annak a motornak a futószalagját zömében compute shaderben írták.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
ricshard444
veterán
válasz viktor82 #9539 üzenetére
Érdekes,akkor jól emlékeztem,hogy szebb volt ez anno,mint itt Ingame,már csak az a kérdés,hogy mi okuk volt arra,hogy butítsanak (a nyílvánvalón kívül,hogy elfusson Pistike 6870-n is szépen)
De ha elkezdték AMD-re írni a motort ahogy még anno Abu írta,akkor miért lett rondább[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok...
-
keIdor
titán
válasz viktor82 #9549 üzenetére
Én csak azért szavaztam FC3-ra, mert nincs jobb. Ez a 2012-es év gyenge volt szerintem, sok lett a csalódás.
Lényegében AC3 nekem az volt, sok minden visszafele sült el. De már tavaly tudtam, hogy az évente egy rész tönkreteszi az AC-t és így is lett, mivel már a Revelations sem volt az, amit vártunk tőle...Írtam is, hogyha lehetne DLC-t választani év játékának, akkor a Dawnguard + Dragonborn-t jelöltem volna annak, a két Skyrim kiegészítőt.
Na de majd 2013... a GTA V, Watch Dogs, Tomb Raider, Bioshock: Infinite és Last of Us mind-mind esélyesek, tuti ütik is majd az FC3-at, ami nem lett nagy szám.
Brutus880: Néhány extrém esetet leszámítva mindig évente jön egy generáció, 12-18 hónap között van a ciklusidő. Mondjuk a májust azt csak valaki vette valahonnan, de igen, jövőre jön, a kérdés csak a hónap, az még december is lehet.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz viktor82 #9558 üzenetére
Miért pont a hatékonyabban dolgozó architektúra miatt butítanák a grafikát?
(#9559) Keldor papa: Elképzelhető, hogy kevés a memória a mostani konzolokban. Ez valóban limitáló lehet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Tirexi
addikt
válasz viktor82 #15254 üzenetére
Általában pedig ez szokott segíteni. Sőt volt már rá példa, hogy a felhasználónév is ékezetes volt és pár program nem volt hajlandó elindulni.
Kevésnek van ez igaz mert nem tudtuk mi lesz ebből az új orosz csodából megint. De most már tudjuk. Optimalizálatlan shit tele bugokkal.
Nekem az előbb egy szép kis árnyék hibám volt. Eltűnt a karakter teste csak a felszerelését lehetett látni árnyékként. XD
-
ricshard444
veterán
válasz viktor82 #17033 üzenetére
Yep, ezt felejtik el sokan, hogy ahol jól jönne a 2GB+ ott a GPU ereje kb 25-40fps-re elég(most mondtam egy alacsony értéket) ami meg szerintem mindenkinek kevés, aztán jön a butítás, hogy meglegyen az 50+ és lám már elég lenne egy 1,5GB-s kari is.Akkor van konkrét értelme a 4GB-nak (max 1-2 kivételen kívül) ha SLI-t tervez az ember 1920 fölé /de 1920-ban is jól jön néha a 2GB+/
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok...