Új hozzászólás Aktív témák

  • NYPD

    aktív tag

    válasz Maxtreme #76491 üzenetére

    Hali. Tegnap ill. tegnap előtt ugyanezzel szenvedtem én is. Support nagy meglepetésemre teljesen korrent, a chat ticketet nyitsz kb 15 percen belül jelenkezik valaki aki segít. Első körben tegnap előtt a router újraindítását tanácsolták, ami működött is, viszont tegnap megint szar volt. Akkor ezt mondta a supportos gyerek:

    Let's change the DNS settings:
    - Open the "Control Panel" and select "Network and Internet".
    - Then type in "Network and Sharing Center" and click "Change adapter settings".
    - Select the network adapter your computer uses and click "Properties" in the window that just opened.
    - Now double click on "Internet Protocol Version 4 (TCP / IPv4)" and select use the following DNS serveraddress.
    - Enter the primary DNS as 8.8.8.8 and secondary DNS as 8.8.4.4.
    - Check the box validate the settings and click OK.

    For IPv6 :
    Primary DNS: 2001:4860:4860::8888
    Secondary DNS: 2001:4860:4860::8844A

    When this is done, disable Windows Firewall and Anti-Virus
    Then reset your router/modem, and restart your PC.

    Ez segített. Antivírust meg a tűzfalat utána visszakapcsolhatod.

Új hozzászólás Aktív témák