- ArchiCAD és Artlantis topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- VPN topic
- Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
- YouTube
- Microsoft Office és Office 365 topic
- TP-LINK routerek
- Milyen switch-et vegyek?
- Aliexpress tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
ixtom
tag
Szia!
Ebben nem vagyok biztos, mert még csak tegnap regeltem (és már várom a versenyt ), de lefutottam a Qual 2-őt száraz gumin... és a "Race setup"-nál engedi beállítani a száraz és az eső gumit is a startra.
Persze jó lenne, ha egy tapasztaltabb emberke is megerősítené az állításomat[ Szerkesztve ]
-
ixtom
tag
"ha 85el indulsz könnyen lehet h 2 kör után száraz lesz a pálya,és mondjuk be van neked írva 80L az első tankolásra akkor kb 150-160 literrel fogsz menni"
Az nem úgy van, hogy amit beírsz számot az üzemanyag mennyiséghez azt már a feltankolt állapotra érti boxból kijőve?
Tehát, ha 85-el indulsz és 85-öt állítasz be, ugye alapesetben akkor jössz ki ha elfogy a benzin (vagy a gumi, de most azt ne nézzük ) eső esetén pedig ahogy beállítottad (eső kezdete/vége után x körrel).Pl. hagysz 1 kört az eső után (5 km; 3,45-5 liter <- ez elég tág mert még nics adatom ) akkor marad min. 80 liter a tankban, amire már nem fognak tölteni. (Nem lesz 160 l a tankban.)
Ha jól értelmeztem a leírásokat.Én úgy tervezem, hogy lesz eső a futam utsó negyedében. Remélem bejön a taktika, bár csak tippelni tudok a fogyasztásra és a gumikopásra, ezért lehet hogy mégsem lesz jó.
Nagy rizikót nem vállaltam, a célom hogy befejezzem a versenyt.Szponzorokkal hogy zajlik a tárgyalás? Milyet érdemes választani?
-
ixtom
tag
Én ebből gondolom hogy így van:
"Pl.: Kiállsz a boxba (a kerekek állapota miatt) és 15 liter még van a tankban. Mivel 60 litert állítottál be, ezért 45 litert fogsz kapni az autóba."
Newbie Guide -
ixtom
tag
válasz Deathjay^ #61 üzenetére
Jól mondod, én mindig is szarul magyaráztam
Az angol verzióban így írják le:
"The amount of fuel is the amount for your tank to be topped up TO, rather than topped up BY."
Az üzemanyag mennyiség inkább az a mennyiség amennyiRE a tankodat feltöltik, mintsem amennyiVEL feltöltik.
Ha jól fordítom (de gyakran ezt is szarul csinálom )A versenyen mért köridőket valahol meg lehet nézni vagy azt csak a supportereknek lehet?
mod: az Organizer az utsó negyedre csak a 0%-ot írja, de az oldalon ez van:
"Rain Probability: 0% - 20%"Ez valami program hiba?
[ Szerkesztve ]
-
ixtom
tag
Valahol olvastam, hogy az esős start nem számít esőnek a boxtaktika szempontjából. Vagyis az a lényeg hogy ez a "wait to pit..." beállítás az események megváltozását nézi.
A verseny esővel indul (nincs változás), ezért a pilóta nem megy ki a boxba (mindegy mit írsz be). Majd akkor lesz változás ha eláll az eső, de az már a másik beállítási opcióhoz tartozik.
[ Szerkesztve ]
-
ixtom
tag
Hülye kérdés:
Még a verseny előtt, de Qualify 2 után lehet upgradelni az autót? Eszem ágában sincs ilyesmit tenni és nem is tűnik logikusnak, de a gomb nincs letiltva megnyomni meg nem merem .Tankolhattam volna kicsit többet is a kocsiba a kvalifikáción, a hosszú középső etapot nem tudom mennyire fogja bírni a gumi. Persze ez most úgyis csak egy tesztfutam.
Még az üzemanyagos témához találtam a szabályzatban (tudtam hogy olvastam valahol ) :
"• A boxkiállásra beállított üzemanyag mennyiség azt mutatja, mennyi üzemanyaggal tér vissza az autó a pályára"valamint az "esős rajt" vs. kiállás témához egy fórumból:
"The start of the race doesn't count."
[link][ Szerkesztve ]
-
ixtom
tag
Nem árt egy jobb pilóta
Én most cseréltem, bár kicsit elbénáztam az ajánlatokat. Először egy kicsit elhamarkodottan egy viszonylag jó tulajdonságú pilótának tettem ajánlatot (alap ajánlat), aztán többen is licitáltak rá. Ezért gondoltam, hogy veszek egy még jobbat (és drágábbat ) neki is tettem ajánlatot az utsó pillanatban. Ráadásul többet is ajánlottam, mint ami meg volt adva.
Erre kiderül, hogy az első pilóta licitjét megnyertem a másodiknak meg még nálam is többet ajánlottak . Legalább tudom hogy is megy ez .Na de a lényeg, az idők:
Utsó három practice idő Soft gumival volt, előtte eSoft. Az utsó két idő az új driver műve. Majdnem 1 másodperccel jobb, mint a volt pilótám (nettóban), és kevesebbet téveszt.
Amiben "gyengébb" az előzőnél: Talent, Aggressiveness, Charisma.
A többi mind sokkal jobb. Igaz 200 ezerrel több a fizetése versenyenként.Van még 9 név a shortlisten, amire még nem licitáltak. Lehet hogy váltok még egyszer ebben a szezonban.
Jelenleg 15. vagyok a rajtrácson (18-ból) 88 literrel. A múltkori 19. után ez azért jobb (20 ember közül). Még így is lassú az autó. Most az előttem lévőhöz képest 18 ezred a hátrányom , de a 12-hez már 1,3 másodperc.
Ja és baromi lassú voltam Imolában is. Utolsó is lettem
Tudom túl sok a ha , de ha eső gumin kvalifikálok és rajtolok, és ha jobb a pilóta, akkor nem lettem volna 17. (a 17 célbaérkező közül )Remélem végigérek a mai futamon, és nem leszek utolsó. Ez most a cél. Legközelebb a pontszerzés jön.
[ Szerkesztve ]
-
ixtom
tag
10. (utsó előtti) helyen értem célba, nálunk heten estek ki. A gumi és üzemanyag mennyiséget viszonylag jól eltaláltam. Még most is elég nagy a szórás a köridők között, párszor 1,5 másodperccel is több volt mint az előző körben.
2 másodperc kellett volna a 9. helyhez, 5 a pontszerzéshez. Na majd legközelebb. -
ixtom
tag
válasz Deathjay^ #100 üzenetére
A taktika: két kiállás nagyjából egyenlően elosztva. Medium gumin, mivel szerintem a Soft nem bírja ki a két kiállásos távot ezen a pályán.
Nyomtam tesztet is a kocsival, mert már nagyon elhasználódott pár alkatrész, amit úgyis cserélni kellett volna, gondoltam az upgrade előtt kipróbálom ezt is. Most a motor, a váltó, a szárnyak, fékek és a rugózás 2-es szintű (-14 millió $ ). Egy picit gyorsabb lettem, de még mindig 3 másodpercre vagyok az élbolytól.
Na remélem megelőzök néhány embert és talán megint kiesnek páran . A pontszerzést egy kicsit távolinak érzem még mindig, de most már a Qual1-en megelőztem olyanokat, akik a múltkor még előttem voltak.
-
ixtom
tag
9. helyen végeztem . Bár az üzemanyagot nagyon elszámoltam, még 21% maradt a tankban. Level 2-es motor kicsit kevesebbet fogyaszt...
1,4s kellett volna a pontszerzéshez. -
ixtom
tag
válasz IreN!CuS #120 üzenetére
Grat!
ExtraSofton mented ezt az időt? Nekem (netto) 1 másodperccel volt rosszabb eSofton, pedig Level 2-es a kocsi. (persze a driver még mindig nem a legjobb )Jelenleg 8. vagyok a startnál, de még két esélyes beférkőzhet elém.
(#121) kvoaksz:
"Jelenleg 600/600/600/700/700/300"Autó és pilóta függő a beállítás, de nálam nagyon hasonló. Viszont az Engine nekem 700 fölött volt jó (720-750), a futómű/rugózás pedig 530-560 között.
A driverre meg nem minden esetben kell hallgatni, van amikor valami nem tetszik neki mégis gyorsabb az autó .
-
ixtom
tag
válasz IreN!CuS #126 üzenetére
Igaz már joergie is írta itt, hogy a stamina a kvalifikációs körön elég sokat számít.
Szerinted erre a pályára elég 225 liter üzemanyag? Vagy még az is sok?
Mert eddig túl sokat hagytam tartaléknak, de most jobb motor van a kocsiban és a pilóta sem olyan agresszív, illetve a Track infonál a Fuel Consumption-höz is Medium van írva. -
ixtom
tag
válasz IreN!CuS #145 üzenetére
Sajna a pilótavásárról lemaradtam tegnap, mivel egész nap melóztam. (6-21)
Ha most teszek ajánlatot a drivernek, akkor elfogadja pár órán belül? Vagy csak hétfőn és csütörtökön hoz döntést
Asszem most megpróbálkozom a gyors etapokkal 3 kiállással. Kipróbáltam a PR traininget is. Nőtt a Charisma, de a koncentráció csökkent három egységet.
-
ixtom
tag
-
ixtom
tag
válasz IreN!CuS #151 üzenetére
Gratulálok a 2. helyhez
Nos az üzemanyagpumpával volt valami gond, és le kellett ellenőrízni...
Ilyen volt a kopás:Szerintem most sem mentem nagy rizikóval, de a pilóta a 45. körben mégis hibázott (kb. 3mp-et) Volt kb. 30mp "távolság" az előtte/mögötte lévőktől.
Szerencse hogy nem kellett még egyszer kiállnom, megint 0 liter maradt a tankban -
ixtom
tag
Defekt miatt kiestem a 25. körben...
Pedig nem volt túltöltve a kocsi (max. 60 liter), és a 15. körben voltam a boxban. Épp megfutotta a pilótám a leggyorsabb körét és hopp, ennyi volt.A Soft guminak ki kell bírnia min. 80 kilométert még ilyen melegben is, nem?
A korábbi legmelegebb versenyen max. 70-80l üzemanyaggal 87km-ig bírta rázkódás nélkül (a GO 110km-et számolt max. futásra)Nem értem (Jó oké, technikai sport )
-
ixtom
tag
Egy kicsit eltaktikáztam magam. Így is 8. lettem, de lehettem volna 6. is, ha nem kell a vége előtt 3 körrel kiállnom negyedszerre.
-
ixtom
tag
válasz Deathjay^ #166 üzenetére
Legalább -15 millió $-al negatívban kell lenned. Ekkor 0 lesz a motiváció.
Azt viszont nem tudom, hogy ezt futam előtt vagy futam után kell/érdemes megtenni. Illetve ha a futam előtt kell, akkor mennyire befolyásolja majd a futam a pilóta OA-ját
mod2: ja és a 85-ös az még jó a 86 már nem?
[ Szerkesztve ]
-
ixtom
tag
válasz Deathjay^ #169 üzenetére
Köszi
Ha most nagyon nagy motivációja van, akkor szerintem még lemehet 85-re az OA, de inkább keress valami olcsó és jó pilótát, az a biztosabb.
Interlagosban az eSoft kibírhatja a két kiállást ilyen alacsony hőmérsékleten (6-8 fok, min. ~104 km/szakasz)
[ Szerkesztve ]
-
ixtom
tag
válasz Deathjay^ #171 üzenetére
Mivel ma volt a driver decision, (és a hsz-ed időpontjából kiindulva nem tettél ajánlatot ) szerintem próbáld meg a 15 milliós negatív egyenleget, és verseny után kiderül hogy marad-e. 250-ről 0-ra eső motivációnál talán esik 11-et az OA.
Ha ez nem jön be, akkor úgyis csak a következő szezon előtt tudsz venni pilótát. Az most mindegy hogy negatívban leszel, mert jön a reset és visszaáll minden alapra (kocsi, staff, pénz)
-
ixtom
tag
Nos, meglett az első dobogós helyezésem (3. hely)
Bár egy kicsit elbénáztam a taktikát, mert 23 liter maradt a tankban Persze jót tett a futamnak, hogy a csoport két legjobbja (mennek amatőrbe) nem vett részt a versenyen, így végre más is nyerhetett. (15 futamból háromszor nyert más rajtuk kívűl... )
A pilóta OA-ja hét értéket esett 85->0 motiváció változásnál. Szóval marad
-
ixtom
tag
válasz hamilton30 #188 üzenetére
Nem kell újraregelni, az csak poénos reagálás volt.
Ki kell várni 27-ét, és megy minden úgyanúgy mint eddig.[ Szerkesztve ]
-
ixtom
tag
Nem kezdődik túl jól a szezon
"Lap 52: The underbody of the car was damaged after your driver climbed too high on the kerbs"
Pedig nem mentem nagyobb riskkel, mint ahogy szoktam.
A 4. helyen voltam, még két kör és megyek a boxba. Egy perc előnyöm volt a 6. helyezettel szemben, így vissza tudtam volna jönni elé. Erre ez történik... -
ixtom
tag
A fórumban leírt esős beállítás bevált Q2-ben, csak a váltót 100 helyett véletlenül 200-al vettem vissza , de így is enyém a második idő (eddig).
Most tuti kiesek, mert nem fejlesztettem a kocsit és van pár 80% feletti alkatrészem.Kéne egy kis motiváció vesztés, hogy lássam mennyit fejlődött a pilóta, meg tudom-e tartani jövőre vagy mindenképpen fel kell jutnom
-
ixtom
tag
Ez a verseny így nem volt túl jó, én több esőre számítottam (min. 7-8 kör). Második heylről indultam és esőben vezettem is a mezőnyt , de végül kilencedik lettem.
Nem is kezdett el füstölni a kocsi, pedig verseny előtt a négy 80% fölötti alkatrésszel azt hittem szét fog esni.Monacoban milyen taktika a nyerő, 1 vagy 2 kiállás? Ahogy látom itt nehéz előzni.
-
ixtom
tag
Qualin nyomtál neki risket? Milyenek a tulajdonságai (koncentráció, motiváció meg stamina). Mekkora az OA és a fizetése? (Lehet hogy le kéne váltani)
Mert az enyém nagyon jó kvalifikáción (magas staminája van), de versenyen csak közepes, néha jó (akkor is inkább a taktika miatt ) conc. még csak 100 felett van nem sokkal.
Mai versenyre eső tippem: kb. 6 kör a 7.kör után, de lehet hogy nem is fog esni.
Jól meg vagyok tankolva gumi bírni fogja, és nyomok neki risket is rendesen, mert kupában legyőztem az ellenfelem, és most széthajtom a verdát (az alkatrészek is elkoptak.) Meg hamarosan lejár a szerződés a pilótával, és le kéne vinni az átlagát. Szóval pár futam és rontanom kell úgy is.
-
ixtom
tag
210 liter tuti nem elég (kivéve ha sokat esik ), inkább 235-250 liter autótól, pilótától, rizikótól függően. Medium gumi elég egy kiállásra, de ez megint függ az előbb említett tényezőktől. Plusz a hőmérséklet is befolyásolja, ami előrejelzés szerint a végén emelkedni fog (jobban kopik), és még az eső is bekavarhat .
mod: Ja és használj GO-t [link] ha még nem tennéd.
Más:
Eddig megvan a pole, de csinálnom kell egy rajtbalesetet, vagy marha sok kiállást, hogy lemenjen a pilóta OA-ja, mert feljutni nem akarok, de szerződést kell hosszabbítanom. A motor is 91%-os, magas risket állítottam be, szóval minden esély megvan a rossz szereplésre[ Szerkesztve ]
-
-
ixtom
tag
Erre azt mondom, hogy kiszámoltam
(na jó, talán egy pici szerencse is kellett... a helyezéshez meg főleg )
[ Szerkesztve ]
-
ixtom
tag
Esoft szerintem kb. 60-65 km-et bír, Soft 75-80-at, Medium 100-110, Hard 130-140. Ezek a mostani tesztpályán mért (Mexico City) tesztértékekből jöttek ki az én pilótámmal (35 és 41fokon). Sajnos azt nem tudom, hogy ehhez képest az osztrák pálya mennyivel eszi jobban/kevésbé a gumit.
Én is Med 2-őn megyek. Remélem megint lesz pontszerzés, de végülis most tökmindegy mert ezen a futamon két szponzor is fizet majd .
-
ixtom
tag
Nálam 22-25% a váltó kopása, szóval beleférhet füstölés nélkül.
Szerintem utsó körökben azért számíts lassulásra, meg persze a random miatt korábban is jöhet a füstölés .Ha nagyon nincs pénz, akkor inkább spórolj. Én most rengeteget elcsesztem eddig a 8 tesztre, de még pozitív az egyenleg . (Csak kíváncsi vagyok. Tudom, hogy nem egészen éri meg tesztelni a sok kopás -> alkatrészcsere miatt)
-
ixtom
tag
Igen tudom, hogy nem éri meg, de ezt írtam is. Leginkább a pilóta miatt tesztelek. A pilótára és a csapatra is ráfér
Az érdekel, hogy mikor nő a driver experience és a tech. insight. Eddig az a tapasztalatom ennél a pilótánál, hogy akármit csinálok az exp. csak 2-3 teszt után nő, a TI pedig folyamatosan. Sőt, volt hogy utóbbira kettőt kapott. (A futamon szerzett értéket nem számolom bele!).Most öt értékkel nő a stamina tesztenként. A lényeg hogy használd ki a 100 kört, legfeljebb csak néhány kör maradjon ki (pl. hamarabb elkopik a gumi, vagy kifogy a benzin)
A kocsira kapott tesztpontok nálam most 11-8-12 (ebből már egyszer csökkent egyet az utsó két érték), de többet kapnék ha sokszor nem a beállítással szórakoznék.Bár javulok, de most nem elsődleges szempont az összesített jó helyezés. Majd a következő szezonban.
-
ixtom
tag
Ejjj, risk miatt többet fogyasztott a kocsi mint ahogy számoltam, így 3. helyett 6. lettem. Múltkor a gumikopás volt necces, 2. helyen voltam, utsó körben megelőztek.
-
ixtom
tag
Írtam privit!
Névvel kapcsolatban: nekem inkább a Prohardver Team tetszik, de ha a másik csapat lehet PH! Team, akkor meg is van oldva a dolog.
PH-ra mostanában nem sokat járok, de GPRO-t tolom rendesen, csak ez a szezon marha szar lett...
Azért a Hungaroringen szerzett 3. helynek örülök.