- Vírusirtó topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Jelszókezelők
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Microsoft Excel topic
- Proxmox VE
- Milyen routert?
- ASUS routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
mrsza
csendes tag
A gumi kopásának az oka több dologtól függ:Hat rá a hőmérséklet, a kockázat, pilóta agresszivitása, pilóta súlya és most már gumi márkája is rendesen beleszól, pontosabban egy adott márka tulajdonságai. (Elméletben még ha feltartanak több körön át az is számíthat , de ez amolyan gyanú) Remélem tudtam segíteni , amennyiben bármiben tévedek nyugodtan szóljatok
[ Szerkesztve ]
-
mrsza
csendes tag
Esetleg ha valakinek abszolult lövése sincs milyen beállításokkal kezdjen, akkor a pályaleírás alapján meg lehet saccolni kiinduló értékeket, mert ott ír egy két dolgot, pl downforce, suspension rigidity , persze ezek szavak de pl ha az van ott hogy medium akkor érdemes 500 ról indítani. Ezeken kívül érdemes a pálya más tulajdonságait is nézni kör hosszát és körök számát és ezeket is belevenni a kiállások számának meghatározására
[ Szerkesztve ]
-
mrsza
csendes tag
Emiatt kár bosszankodni. Én is nem egyszer elszámoltam, elszámolom a mai napig a benzint (bár inkább túltankolás fordul elő), pedig ez lesz a 13. szezon amit lehúzok a játékban. Az hogy az ilyen helyzeteket elkerüld érdemes picit ráhagyni, azaz nem pöccre kiszámolni a benzint,mert az nehéz dolog és a fogyasztás is függ pár dologtól, valamint tartalék benzint be kell tenni még 1 kiállásba, ez az amit korábban említettem ennek nem kell soknak lennie. Ez csak arra jó ha mégis vmi miatt nem lenne elég a benzin akkor legalább a kiállás a lehető legrövidebb legyen.
Remélem sikerült jól fogalmazni, helyesen írni már megsem próbálok a héten volt 3 zárthelyim és késő is van szóval nézzétek el nekem
-
mrsza
csendes tag
Egy kis kiegészítés.
Amiket használtam trainingek(lehet párnak már megváltozott a következménye):
yoga : növel: koncentrációt; csökkent: stamina és agresszió
Fitness: növel: stamina; csökkent: weight
Tech: növel: technikai tudást; csökkent: motiváció
Ninja: növel: aggreszivitás , concentráció; csökkent: már nem emlékszem, de anno volt vmi -
mrsza
csendes tag
Tudom, csak gondoltam újoncoknak kéne egy kis pontosítás ezért is örülök, hogy engem is kijavítottatok, kiegészítettetek. Az utóbbi pár szezonban én ritkán fejlesztettem, ezért csak azt tudtam leírni amire emlékeztem.
Egyéb:
Mindenképpen fontos, hogy pilóta tudásával tisztában legyetek, mert a pilóta a kulcsfigura.
Persze számít a kocsi szintje is, pro-tól már a gumigyártó is, de most ebben a szezonban sikeresen megtapasztaltam hiába volt olyan mikor a kocsim 5. legerősebb autó volt a csoportomban yokomama gumival és még technikai igazgatóm is van, mindezek ellenére sem tudtam normális eredményeket elérni. Szóval pilótaválasztásnál figyelni rendesen. -
mrsza
csendes tag
Esőben kisebb a fogyasztás. A pálya adatlapján a pályatulajdonság meg amolyan általános dolog, de mivel a legtöbb versenyt szárazon futjuk ezért kialakul bennünk hogy szárazon mit jelentenek. Mondhatni minden viszonyítás kérdése. No de aztán jön az eső ahol át kell gondolni a dolgokat pl kevesebb fogyasztás, szerencsére a kocsi sem romlik nagyon(már amikor) , több megcsúszás(pilótája válogatja) és persze a száraz - vizes beállítás dilemmája a válozó időjárás esetén.
Joey: direkt nem írtam még semmit , mert a pilóta tulajdonságoknál hogy ki mit tart fontosnak az változó, az hogy melyik pilótatudás mit takar azt csask tippeli szerintem mindenki, már csak azért is mert nem ismerjük a képletet.Sok féle véleményt hallottam én már a képességek hatásairól magam sem tudom pontosan melyik miben mennyire játszik szerepet.
Majd leírom eddigi tapasztalataim alapján, melyik csoportba milyen tulajdonságot tartok fontosnak, de az is lehet valamelyik tapasztalt gpro-s majd elöbb megteszi és akkor max véleményt kell mondanom. (Most azért nem írok mert ezt át kell gondolnom, nehogy hülyeséget írjak.)
[ Szerkesztve ]
-
mrsza
csendes tag
Sziasztok!
Nyáron megkeresett valaki privátban és a neki írt üzenetet gondoltam kiteszem hátha másnak is hasznos infók vannak benne.
"Röviden összefoglalva, amit tanácsolok: Minél előbb csapatba kerülni, mert szezon végén némi extra pénzhez juthatsz.
Az üzemanyag fogyasztás autószintfüggő de még inkább motor szintjétől függ, szintenként 10-20 liter eltéréseket okozhat kb már amenyire emlékszem.
Most ugyan újrakezdtem, de net és idő hiányában, valamint mert csak szezonközben csatlakoztam és a többiek némi előnyt szereztek hozzámképest, jelenleg újra hanyagolom a játékot.
Kockázatokat javaslom emeld feljebb min 10-en legyen mindegyik, de pl olyan pályán ahol könnyű az előzés ott érdemes a védekezést és a támadást is magasabbra venni hogy gyorsabban átgázolj ellenfeleiden mert hiába a jó taktika ha beragadsz valaki mögé.
Én kockázatokra rookieban 10-35 ig javaslom esetleg jobb pilóta esetében mehet a 40 is.Pilóta Rookieban: legfontosabb a koncentráció ez legyen lehetőleg 100 felett. Utána a tapasztalat a második majd a tehetség és az erőnlét. Amire nincs szükség abszolút az a motíváció, mert azt majd megszerzi nálad . Jah és majd elfelejtettem, a kilók is fontosak: kövér pilóta nem jó pilóta, terheli a gumit és lassítja az autót. Ez annyira nem nagy hátrány egy jó pilóta esetében, de ha csak átlagos pilótát tudsz venni akkor érdemes figyelni már erre. A box taktikánál mindenképpen érdemes a box idejét nézni és hogy hány körből áll a verseny valamint hogy te milyen időt mész kb a gumikon, ezt egy két teszt kör után kb már megtudod saccolni. Pl.: hiába rövid a box utca és ezért csábító a 3-4 kiállás ha csak 5x körös a verseny és csak körönként pár tizeddel vagy gyorsabb a többieknél. + még hozzájön a az előzés könnyűsége. Pl lehet teszt körön gyors vagy de ha nehéz előzni akkor könnyen fent akadhatsz. Persze ha annyira jó vagy hogy top 3 ból indulsz és ki tudsz autózni egy boksz kiállást akkor lazán érdemes bevállalni.
Gyakorlatilag a végtelenségig lehetne írni a kombinációkat és a példákat , de most hirtelen ennyi jutott eszembe."
Kicsit fáradt voltam amikor írtam, de szerintem a lényeg lejön belőle.
Lassan hazamegyek és vége a mobilnetes időszaknak, így ha jön kérdés akkor majd remélhetőleg nem egy 3 hét múlva veszem észre.UI: Kockázatos részhez javításnak mondom haverom csinálta anno nagyon magas értéken és neki bejött már rookie-ban is(bár volt amikor rajtbalesetezett), de én többet szívtam vele szóval próbálkozó kedvűek megkockáztathatják.
Sok sikert mindenkinek.
[ Szerkesztve ]
-
mrsza
csendes tag
válasz cicmanyek #778 üzenetére
Pont benéztem ide és látom azért van élet Ugyan rég nem vettem részt gpro-s versenyen, így csak remélni tudom hogy nem változtak sokat a dolgok és nem mondok butaságot.
Szóval szerintem a pilótád baja a kevés tapasztalat és koncentráció. Erőnlétből sem árt ha van több, de az elején a magas koncentráció az egyik legfontosabb. Valamikor régen talán joergieval még ki is tárgyaltuk itt fórumban ezt a témát, persze azóta lehet változtak a dolgok, de ebben az esetben valamelyik fórumtárs úgyis javít.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Odyssey Neo G9 Super Ultrawide Gamer Monitor!49"/Mini LED/5120x1440/240hz/1ms/+Ajándék
- Apple Macbook Pro 16" 2019 i7-9th 6Magos 32/512 -75% Touch Bar HUN Radeon Pro 5300M 4GB 3K Retina
- Apple Mac mini M2 2023 8GB 256GB + Xiaomi Mi Desktop 27"-os FullHD monitor egyben
- Apple iPhone 14 Pro 128GB kártyafüggetlen fekete HIBÁTLAN állapotban
- Összeszerelt asztali számítógép eladó egyben vagy alkatrészenként
- ÚJSZERŰ! Lenovo X390 2in1 - i5-8265U 4 mag! / 13,3" FHD IPS multi touch / 16GB DDR4 / 512GB NVMe SSD
- P8H61-M LX3 R2.0 - BIOS hibás
- Lenovo Thinkpad P16 Gen 2 13850HX, 16" WUXGA, A1000, 32GB, 512GB
- BEHRINGER PRO MIXER DJX700 használt keverőpult (hálózati csatlakozó hiányzik)
- Asrock RX 6700 XT Phantom Gaming, szinte új!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest