Új hozzászólás Aktív témák
-
joergie
őstag
Nem olvastad el a szabályokat, és a kezdőknek szánt leírást Nem dísznek szántam, amit írtam.
Rookie manager 85ös overall felett nem szerződtethet pilótát.
De ha megnézed, amikor szerződtetni akarod a 182es OA pilótát akkor kiirja neked angolul, hogy rookie nem szerződtethet 85ösnél jobb átlagú pilótát.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Elnézést kérek, kicsit agresszív vagyok fórumozáskor. Csak azért írtam mert szerintem ez világosan le van írva a szabályzatban. De ha angolul olvasod(szerintem nagyon könnyen értelmezhető!) akkor egyértelműbbek lesznek.
Persze amúgy van sokminden ami nem egyértelmű, és játék közben kell rájönni.
Természetesen nem probléma ha kérdést tesztek fel, ezért van a topikHa pilótát akarsz venni, én mindig nettoban számolom, motiváció nélkül, ami bruttóban kb +10 lehet OA-ban. Persze ezt most értelmezem át, de csak mert pro-ban sokkal nehezebb érvényesülni, és ha egyszer elveszítem, nehéz visszaszerezni. Vannak még a pilóta edzései, majd leírom mi mire jó ha már nagyon kell Leglényegesebb a fitness class(stamina) és a yoga(concentration).
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
monzára még nincs taktika, fentebb írtam miért.
staff decision hétfőn és csütörtökön van este 7kor, 8ra általában tudni lehet mit dönt a pilóta. alá is lehet licitálni hátha elfogadja. minden licit félmillióba kerül. ez olyan mint egy aukció, szóval én utolsó másodpercekben szokta licitálni, és szeretem ha egyedüliként indulok az adott pilótáért. 1,5-2millió az amennyit érdemes adni egy pilótáért, fölé max akkor mehet ha sokadjára hosszabbítasz vele. a másik versenyző(ha elfogadja amelyiknek ajánlatot tettél) lelép, de a hátralevő fizetésnek a felét ki kell fizetni-tehát ha 7 verseny van hátra, akkor 3,5 versenyre való fizetést. nem baj ha az overall 85 fölé megy évad közben, év végén legyen alatta. illetve év végén is lehet, cska nem rookie-ban, erről majd később.
természetesen tehetsz ajánlatot több pilótának, de az sokszor félmillió pénz. és meg kell határozni a sorrendet azok közt, amelyeknek ajánlatot tettél.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
tesztelni csak pro-tól érdemes, ott a technical director megdobja a dolgokat. kocsira akkor költs ha már elkopott. 99%tól kezd el füstölni az autó, szóval addig lehet őket hagyni kopni. majd GO kiszámolja mennyiket kopnak az adott alkatrészek a különböző versenyeken. pilótát mindenképp, minden versenyen érdemes edzeni, elsősorban fitness és yoga edzésekkel.
ne költsd el mindet ha nem muszáj, bár ha ezt tanuló évadnak fogod fel, akkor azt csinálsz amit akarsz. ha fel akarsz jutni, akkor spóroj keményen. én 50-60millió körül végeztem azokban a szezonokban amikor feljutottam amatőrbe vagy pro-ba.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
fogyasztás nagyjából ugyanaz mint előző futamon(nüansznyival kevesebb), soft elég 2 kiállásra rezgés nélkül, esoft 3ra. medium nem biztos hogy elég 1 kiállásra, de én lehet azzal megyek, még meg kell néznem mennyi a különbség a gumik közt időben.
Remélem mindenki használja a GPRO organizert.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
Deathjay^
tag
grat a 3. helyhez. a risk amit beállítottam az 80-80-50-30. a Startnál meg szúrja be az orrát ha lehet mindenhova
a benzinen még gondolkozom... 85 literrel indulok esős gumikon. amint szárad a pálya extra soft gumikra váltok. majd a nap folyamán megvizsgálom a dolgokat. esetleg ha te is valami hasonlón mész szívesen meghallgatlak[ Szerkesztve ]
xbox ONE gamertag: DeathzOor
-
-
ixtom
tag
"ha 85el indulsz könnyen lehet h 2 kör után száraz lesz a pálya,és mondjuk be van neked írva 80L az első tankolásra akkor kb 150-160 literrel fogsz menni"
Az nem úgy van, hogy amit beírsz számot az üzemanyag mennyiséghez azt már a feltankolt állapotra érti boxból kijőve?
Tehát, ha 85-el indulsz és 85-öt állítasz be, ugye alapesetben akkor jössz ki ha elfogy a benzin (vagy a gumi, de most azt ne nézzük ) eső esetén pedig ahogy beállítottad (eső kezdete/vége után x körrel).Pl. hagysz 1 kört az eső után (5 km; 3,45-5 liter <- ez elég tág mert még nics adatom ) akkor marad min. 80 liter a tankban, amire már nem fognak tölteni. (Nem lesz 160 l a tankban.)
Ha jól értelmeztem a leírásokat.Én úgy tervezem, hogy lesz eső a futam utsó negyedében. Remélem bejön a taktika, bár csak tippelni tudok a fogyasztásra és a gumikopásra, ezért lehet hogy mégsem lesz jó.
Nagy rizikót nem vállaltam, a célom hogy befejezzem a versenyt.Szponzorokkal hogy zajlik a tárgyalás? Milyet érdemes választani?
-
ixtom
tag
Én ebből gondolom hogy így van:
"Pl.: Kiállsz a boxba (a kerekek állapota miatt) és 15 liter még van a tankban. Mivel 60 litert állítottál be, ezért 45 litert fogsz kapni az autóba."
Newbie Guide -
ixtom
tag
Valahol olvastam, hogy az esős start nem számít esőnek a boxtaktika szempontjából. Vagyis az a lényeg hogy ez a "wait to pit..." beállítás az események megváltozását nézi.
A verseny esővel indul (nincs változás), ezért a pilóta nem megy ki a boxba (mindegy mit írsz be). Majd akkor lesz változás ha eláll az eső, de az már a másik beállítási opcióhoz tartozik.
[ Szerkesztve ]
-
-
kvoaksz
csendes tag
Nem, nem erőltettem a pilótám(76-os a lelekem), ha akarnak menjenek, majd a boxban vissza megyek eléjük (remélem). Megfogadtam Joergie tanácsát így 10/10/15/10. (eddig bejött) a pilótám még sosem hibázott! Viszont egyszer aki megakart előzni annak igen, bár nem tudom mit nyomot.
80 lityóval indulok aztán 100 és végül 93, ha esik még egy 30-ast tankolok a végén!
Remélem 2 kiállás, a gumik elvileg bírni fogják(medium).[ Szerkesztve ]
-
-
-
Deathjay^
tag
bocsi, igen a break-hez megy a 765 azt elszúrtam. most vettem észre hogy nem jó. megnézted mit tud a paripa kemény keverékkel. 1:48.131s ~ 1.041s ~ 1:47.090s ~ 460 ~ 500 ~ 500 ~ 765 ~ 230 ~ 150 ~Hard most azon agyalok, hogy menjek kemény keverékkel, jól megtankolva 1 kiállással
xbox ONE gamertag: DeathzOor
-
ixtom
tag
válasz IreN!CuS #120 üzenetére
Grat!
ExtraSofton mented ezt az időt? Nekem (netto) 1 másodperccel volt rosszabb eSofton, pedig Level 2-es a kocsi. (persze a driver még mindig nem a legjobb )Jelenleg 8. vagyok a startnál, de még két esélyes beférkőzhet elém.
(#121) kvoaksz:
"Jelenleg 600/600/600/700/700/300"Autó és pilóta függő a beállítás, de nálam nagyon hasonló. Viszont az Engine nekem 700 fölött volt jó (720-750), a futómű/rugózás pedig 530-560 között.
A driverre meg nem minden esetben kell hallgatni, van amikor valami nem tetszik neki mégis gyorsabb az autó .
-
ixtom
tag
válasz IreN!CuS #126 üzenetére
Igaz már joergie is írta itt, hogy a stamina a kvalifikációs körön elég sokat számít.
Szerinted erre a pályára elég 225 liter üzemanyag? Vagy még az is sok?
Mert eddig túl sokat hagytam tartaléknak, de most jobb motor van a kocsiban és a pilóta sem olyan agresszív, illetve a Track infonál a Fuel Consumption-höz is Medium van írva. -
joergie
őstag
válasz IreN!CuS #145 üzenetére
jól tetted hogy maradtál 3 kiálláson, mert nem volt elég az esoft. de már vagy 4-5 verseny óta csak sz@p@k szóval nem dobott földhöz hogy megint 3 körrel a vége előtt ki kellett jönnöm.
de legalább már időmérőn "gyors"abb vagyok.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
ixtom
tag
válasz IreN!CuS #145 üzenetére
Sajna a pilótavásárról lemaradtam tegnap, mivel egész nap melóztam. (6-21)
Ha most teszek ajánlatot a drivernek, akkor elfogadja pár órán belül? Vagy csak hétfőn és csütörtökön hoz döntést
Asszem most megpróbálkozom a gyors etapokkal 3 kiállással. Kipróbáltam a PR traininget is. Nőtt a Charisma, de a koncentráció csökkent három egységet.
-
ixtom
tag
válasz IreN!CuS #151 üzenetére
Gratulálok a 2. helyhez
Nos az üzemanyagpumpával volt valami gond, és le kellett ellenőrízni...
Ilyen volt a kopás:Szerintem most sem mentem nagy rizikóval, de a pilóta a 45. körben mégis hibázott (kb. 3mp-et) Volt kb. 30mp "távolság" az előtte/mögötte lévőktől.
Szerencse hogy nem kellett még egyszer kiállnom, megint 0 liter maradt a tankban -
joergie
őstag
válasz IreN!CuS #180 üzenetére
Hajjaj! elég sokat. olyan +20millióra számíts. Kéne csinálni egy PH! csapatot mit szóltok hozzá?
Amúgy a kezdőknek felajánlom az eddigi adataimat GPRO GO-ból, ha igényt tartanak rá.priv
És akkor lehet azt folytatni, mintha a sajátjuk lenne.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
Új hozzászólás Aktív témák
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen autót vegyek?
- MasterDeeJay: Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5