Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz kranazoli #8752 üzenetére
Világos, de sejthetted volna, hogy nem véletlenül jönnek az NV driverek sem. Ugyanúgy hibákat javítanak benne, mint a Catalystban. Hibátlan driver nincs.
Az előző hszben írtam, hogy a FEAR 3 MSAA-ja nem az az MSAA, ami a driverekben van. Teljesen shaderes alapú, vagyis nagyon függ a teljesítménye a GPU nyers számítási kapacitásától. A hagyományos MSAA egy hardveres megvalósítás. A mintavételezést nem a shaderek végzik. Az FXAA pont azért lett bevezetve, hogy akinek nem tetszik az MSAA sebessége az váltson az FXAA-ra.
(#8761) kasa85: Mert a DX11 nem csak a tesszellálásról szól. Már eddig is voltak olyan DX11-es játékok, amelyekben nulla tesszellálás volt, és ezután is jönni fognak ilyenek. Például idén az F1 2011 és a The Elder Scrolls V: Skyrim is ilyen lesz.
A fejlesztők azt használja az API-ból, ami számukra szükséges.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest