Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrzed

    senior tag

    válasz 1stVikman #34337 üzenetére

    Én mindig így szoktam, a harmadik körnél rákérdezek, hogy menni fog, vagy kérjek segítséget a paypal-től... Szvsz ez a biztosításosdi is egy humbug, csak lehúzzák az ember, amennyire lehet. Lassan 10 éve rendelgetek kínából, több száz csomagom volt már... eltűnt, elveszett csomag esetén mindig a vevő javára dönt a paypal, függetlenül attól, hogy nyomkövetéses, vagy anélküli free shippinges volt a szállítás. Az aliexpress-nél pedig automatikus, csak ki kell várni a 60 napot, mert ugye ott nincs paypal védelem. A lényeg, hogy ha meg kell nyitni a dispute-t, akkor már csak ott van kommunikáció, ha kívülről próbálkoznak, akkor screenshot-ot készítek, linkelem a paypal vitához, és ott reagálok. A lényeg, hogy visszafogott, de határozott és udvarias legyél. A vitában is futsz vagy három kört, és lehet eszkalálni.

    szerk:
    Ja és ami még fontos, 40 nap elteltével meg kell nyitni azt a vitát, úgy is meglesz a két hónap.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák