Új hozzászólás Aktív témák

  • cidalain

    veterán

    nekem nem volt meg nem érkezett termék, de hibás már volt több is.
    ebben az esetben nem mehetek kapásból a pp-hez, hogy hahó elromlott kérem a pénzem, mert jó eséllyel köteleznének, hogy megkapod, ha visszaadod a hibásat a kínaiaknak...

    minden esetben 2 levélváltás után (ami max 1 nap, mert amit délután írok - hisz akkor ők már nem dolgoznak - másnap kapják meg) megegyezés született, és az általam kifizetett vételár 100%-ának visszajuttatását, vagy egy másik termék elpostázását jelentette. 1 levélre sosem kellett 1 hetet várnom. sosem kellett veszekednem. sosem kellett bizonygatnom. (de ha nem lett volna egyezség én is fordultam volna pp-hez - de nincs rá szükség minden esetben)

    ellenben olvastam már olyat hogy a pp kérte, hogy az ember bizonyítsa be hogy nem kapta meg a terméket (amit ugye esélytelen), mert a küldő valamilyen furfangos módon tudta bizonyítani hogy márpedig ő feladta. az az illető beszoppantotta a pp-lel, és utána már esélye sem volt tikettezni.

    [ Szerkesztve ]

    >> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<

Új hozzászólás Aktív témák