-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Đusty
addikt
válasz AxBattler #18065 üzenetére
Az a baj, hogy a békéltető testületnek semmilyen kötelező érvényű döntése sincs a boltra nézve. Aquaval már én is megjártam sőt mikor a szervízében voltam 10 perc alatt egyetlen elégedett ügyféllel sem találkoztam csak felháborodottal, ez azért sokmindent elmond én többet nem veszek tőlük semmit. Ipon detto. Ha tehetném mindent Auchan-ban vennék ott valamiért úgy működik ez ahogy kell de sajna számtekes cucc nem sok van náluk max kiegészítők és az sem a legolcsóbb.
-
Đusty
addikt
válasz Ace Ventura #18431 üzenetére
Az első és legfontosabb, hogy nem vásárolsz többet náluk, rettentően sokan szídják ilyenek miatt.
-
Đusty
addikt
-
Đusty
addikt
válasz Storms #18977 üzenetére
Egy homár posztot mindenesetre megérne, azt szeretik a kereskedők
[van egy ilyen is][ Szerkesztve ]
-
Đusty
addikt
válasz MaxxDamage #22571 üzenetére
Köszi szem előtt tartom miket kerüljek.
-
Đusty
addikt
válasz #20221952 #23264 üzenetére
A francba ezek tényleg [kivették] a 3 napot? Pedig a többi ok lenne de így?
-
Đusty
addikt
Ugye jól sejtem, hogy gáztűzhely bekötésnél nem ragaszkodhatnak a saját szakszervízhez hanem, bármelyik gázszerelő bekötheti?
-
Đusty
addikt
válasz pinnacle #25430 üzenetére
Nem egy adidas performance duramo?
Mert nekem detto ez volt, visszavittem adtak egy lapot, hogy kermibe küldik. Nem hittem volna, hogy az adidas ilyen s..@rt tud gyártani, eddig nem volt gond de ez nem tudom micsoda náluk.
Ja most olvasom, akkor nem, nekem nem a körmömet nyomja hanem a nyelv illesztésének az eldolgozása kritikán aluli, a lábfejemet nyomja.[ Szerkesztve ]
-
Đusty
addikt
válasz MaxxDamage #27030 üzenetére
már rég óta