-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reinu
tag
Sziasztok!
A történet annyi, hogy 18 hónap után tönkrement a 12+24 hónap garis videókártyám. Visszavittem a boltba, elküldték a gyártóhoz bevizsgáltatni. Kb. két hét után kaptam egy e-mailt, hogy túl hosszú várakozási idő miatt felajánlanák a levásárlásra felhasználható visszítérítést a javítás, vagy csere helyett, de mivel majdnem majdnem megduplázódott a kártya ára a másfél év alatt, ezért megírtam nekik, hogy várnák még. Utána kaptam egy újabb levelet, hogy igazából nem tudják a javítást vagy a cserét biztosítani, így igazából, csak a levásárlást vehetem igénybe. Jelen körülmények között nem szeretnék ezzel élni. Nem igazán találtam ÁSZF-et a garanciára vonatkozóan a boltnál. Jogos lehet ilyen esetben egy követelés, hogy pénzvisszatérítéshez, vagy valamilyen fajta cseréhez ragaszkodjak? Maga a kártya sajnos már abban a formában nincs forgalomban (rx 460)
Tud valaki tanácsot adni?
Előre is köszönöm!
-
Reinu
tag
válasz
Villa7 #18688 üzenetére
Hali,
Írtam egy levelet a PCX-nek. Bepróbálkoztam, hogy a gyártóe setleg cserélje 560-ra, mert nem találtam ár/érték arányban hosszú idő után sem megfelelőt a kínálatukban. Ha nincs rá lehetőség, akkor kérném a pénzvisszafizetést. Pár perc múlva kaptam választ, hogy elindítják a visszautalást.