- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Proxmox VE
- Mozilla Thunderbird
- Crypto Trade
- Pokémon-tolvajnak mondják, beperelték a fejlesztőt
- Mobilinternet
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
-
Topikgazda
válasz Wictor #22868 üzenetére
Ott rontottad el, hogy hallgattál a Westendben az ügyintézőre és postán adtad fel. Kötelesek személyesen is átvenni a terméket. Így még a postaköltség is téged terhelt.
Ahogy Lackooo84 írta előttem, a 14 nap onnan kezdődik, hogy igazolni tudod, hogy elküldted a terméket (postai feladószelvénnyel például). A 14 napon túl késeselmi kamatot kell fizetniük. A legjobb szerintem, hogy panaszt teszel írásban a Telekomnál, részletesen leírva mindent, és hogy kártérítést is kérsz a bénázásuk miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen