-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
hát fizetési terminálnál egyáltalán nem biztos hogy fel vannak erre készülve, nem szokványos kérés
valószínűleg van rá opció, csak nem ért hozzá az alkalmazott
azt is lehetne kérdezni hogy neked miért olyan nagy ügy átvezetni a két egyenleg között?cryptot minden termékemért elfogadom
-
asdf_
veterán
Lefordítva számokra:
- fizettél mondjuk 60e Ft-ot, ez a kártyás fizetés miatt került eddig neki majdnem egy ezresbe
- mivel csak utolsó tranzakciót lehet sztornózni a terminálon, utánad már fizettek, így kényszerűen ezt visszautalja neked, ez legalább egy 3-400 Ft(köszi, Matolcsy)
- te kifizetnéd most a helyes kártyával (gondolom SZÉP kártya egészségügyi zsebével), annak valami 3+% a jutaléka kb. 2e Ft.Tehát a rossz kártyával fizettemből ő már tudja, hogy ha hajlik a dereka, akkor az neki 1-2e Ft-ba fog kerülni, ha többet fizettél (simán lehet, 60e szemüvegnél az még belépő szint), akkor még többet.
Megválaszoltam, miért ekkora kérés?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Stellar Blade
- Tőzsde és gazdaság
- Napelem
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...