-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
AXisBOLD #22898 üzenetére
Ha szavatosságot akarsz intézni, akkor persze, a boltot kell felkeresned, de ahogy mondtam, az kb lehetetlen, mert neked kell bizonyítani... Ettől függetlenül a bolt intézheti jópofiságból a gyártói szervizügyintézést is a kötelező jótálláson túl, de ezt többnyire elutasítják, mondván tessék a szervizbe vinni (hozzáteszem, ezt a kötelező jótállás idején belül is előszeretettel hangoztatják, ha van hazai szerviz, hogy minél kevesebbet kelljen foglalkozni a termékkel...).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Futás, futópályák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen egeret válasszak?
- Canon EOS DSLR topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Sony Xperia Z2 Tablet - a légtornász
- További aktív témák...
- Videókártya felvásárlás, csomagküldéssel is. Készpénzes vagy utalásos kifizetés.
- Processzor felvásárlás, csomagküldéssel is. Készpénzes vagy utalásos kifizetés
- Processzor felvásárlás, csomagküldéssel is. Készpénzes vagy utalásos kifizetés
- Alaplap felvásárlás, csomagküldéssel is. Készpénzes vagy utalásos kifizetés.
- Alaplap felvásárlás, csomagküldéssel is. Készpénzes vagy utalásos kifizetés.