-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
válasz
zsotesz81 #20063 üzenetére
Van szerviz munkalapod, vagy valami, hogy mit miért adtál be?
Minden szóban történt, esetleg emailben, üzenetben?Próbáld meg kérni a beadott állapotra való visszaállítást. A kicserélt alkatrészek megvannak?
Olyan, hogy fogyasztóvédelem már gyakorlatilag nincsen. Békéltetőtestület lett helyette, ott tudsz bejelentést tenni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Attix82
őstag
válasz
zsotesz81 #20063 üzenetére
Végülis a telefonos beszélgetés is szerződésnek minősül....amikor mondtad, hogy mehet a szerviz elkezdte javítani...az hogy nem raktál le előleget az más dolog, a szerviz úgyis ad egy papírt amin rajta lesz miket cseréltek.
A bolt csak továbbító, Ő nem fogja megállapítani mi a gond.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- iPhone topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Kerékpársportok
- További aktív témák...
- Nintendo Switch Oled + 2 kemény hordtok
- Dell Optiplex 3080 Micro i5-10500T, 16GB RAM, 256GB SSD, Intel WiFi
- Új GAMER félgép - ASUS PRIME B660M-K D4 + Intel I5 12400F + Kingston FURY 2x16GB DDR4 3200MHz
- Új GAMER félgép - GIGABYTE B760 DS3H + Intel I5 12400F + Kingston FURY 2x16GB DDR4 3200MHz
- Synology DS218 Hálózati adattároló (NAS) + 3TB WD 3.5" SATA-III 64MB Red NAS (WD30EFRX) (2db)