- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen switch-et vegyek?
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
- Hálózati / IP kamera
- Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- Manjaro Linux
- Python programozás
- DIGI internet
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bucihost
senior tag
válasz Indian74 #18950 üzenetére
Szia!
Ezt küld el annak az üzletnek, ahol vetted. Ne a szerviznek. Mivel Te az üzlettel szerződtél, nem pedig a szervizzel!
Esetemben az Edigital (48+32nap bacakodás után) inkább vissza adta a vételárat. Próba cseresznye...
"Hibás termék esetén a vásárlót a 151/2003.(IX.22.) Kormányrendeletben, valamint a 49/2003 (VII.30)
GKM rendeletben, valamint a Ptk. 1959. évi IV. törvény 306-310§, illetve a Ptk. 248§ szerinti jogok illetik meg.
A forgalmazónak törekednie kell, hogy a javítást vagy kicserélést a hiba bejelentésétől számított 30 napon
belül a vásárló érdeksérelme nélkül elvégezze úgy, hogy a javítás folytán a termék értéke és használhatósága
az azonos ideig rendeltetésszerűen használt, hibátlan termékhez képest nem csökken." -
Đusty
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Corsair Rm750x Gold!
- GYÁRI TÖLTŐK DELL LENOVO HP FUJITSU TOSHIBA Macbook---------- Budapest,/MPL/Foxpost
- HP OMEN Gaming Laptop 16-wd0002nt - ÚJ 16" GAMER notebook - i5-13420H, 16GB, 512SSD, RTX 4050 (6GB)
- IPhone 14 Pro max 128GB gyári független 100% hibátlan
- IPAD PRO 11" 2018 1.GEN 64GB GYÖNYÖRŰ ÁLLAPOTBAN, WIFI + CELLULAR , GARANCIA, BESZÁMITÁS,
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen