Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rizso

    addikt

    válasz sasa134 #18679 üzenetére

    Nemrég volt egy olyan sztori, hogy a szervizes srác is intézte egy hölgynek a beküldést, mert nem tudták otthon várni a futárt. Hölgy majdnem minden nap telefonált, hogy mi van a gépével, de a HP support nem adott semmi konkrét infót, csak hogy szervizelés alatt. Hölgy megkapta az esetszámot tőlünk, ő is tudta hívni a HP-t, és következő héten hétfőn azt mondták neki, hogy elkészült a gép. Na a hétfői elkészülésből csütörtök lett, és minden egyes nap csak annyi infó volt, hogy majd hozza a futár.

    Reméljük összeszedi magát a HP és most már megoldódik a probléma :R Ha kell felajánlok a futárszolgálatnak egy nagyobb dobozt is ;]

    Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger | D-Link DIR-860L router

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés