Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Biznisz Elek

    senior tag

    válasz Grande Ale #12836 üzenetére

    Kérdésed:
    "Üdv!
    Van egy Samsung telefonom, harmadszor romlott el, csereutalványt kaptam. Nem szeretnék még egy ilyen telefont, nem bízom benne, kérhetem vissza a pénzt, igaz? Az Euronics-ban vásároltam, egyébként a készülék 110000 forint volt, most 75000..."

    Válaszom:
    "Ha nem tudják ugyan olyanra cserélni akkor igen. Egyéb esetben nem kötelesek a pénzt vissza adni."

    Attix82 válasza:
    "Amíg tudják cserélni addig nem lehet más."

    Az első HSZ részlete:
    "7. A Ptk. 306. § (1) a) pontja értelmében hibás teljesítés esetén a jogosult elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget. A kötelező jótállásra vonatkozó új szabályozás megfogalmaz egy kivételt e rendelkezés alkalmazására vonatkozóan."

    Itt nem velünk van a baj! :W

    ▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

Új hozzászólás Aktív témák